{s} naped 4x4 do pandy 80-2003

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam zestaw z pandy 4x4 do "uterenowienia" pandy/seata marbelli 2WD

Zestaw to:

skrzynia 5 biegow, dyfer 5.45:1 , 5 bieg 0,78:1, mechanizm wybierania biegow dolny na dwa wodziki, dzwon pod silniki z rodziny fire, typu 1.0 1.2 itp.

dzwignia mechanizmu zalaczania 4x4

wal napedowy z blacha/oslona podpor walu

tylny most seryjny panda 4x4.

Wszystko z mojej pandy 4x4 , seryjny naped z pandy 4x4 z 1992 roku.


Zestaw wyjety ze sprawnego auta 4x4, jeden krzyzak walu nowy, drugi sprawny, przeguby walu sprawne, lozyska podpor walu do wymiany, skrzynia, most sprawne, dzwignia zalaczania 4x4 sprawna, blacha oslona podpor walu do lekkiego klepniecia zaspawania w jednym miejscu, lozyska tylnego mostu sprawne wszystko do gruntownego odmalowania/czyszczenia itp, no chyba , ze ktos lubi zasyfione zakladac

cena 1500zl za zestaw. zdjecia jutro.




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2015-07-06 12:09:48 ]
  
 
skrzynia{ta na srodku, sprzedaje bez mocowan/poduszek, ale te z 4x2 sa takie same}

reszta zelaza:

  
 
Jezeli ktos to bedzie chcial pchac do marbelli to dodaje jeszcze polosie napedowe z pandy, te z seata nie beda pasowac. Sa tez tarcze kotwiczne bebnow i zdatne do uzytku bebny hamulcowe do tego

ps:
to wyglada niezle i cena dobra dolozyc naped 4x4 i orac w terenie, powiekszajac sekcje 4x4 na f&f






buda na swapa 4x4



[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2015-07-13 22:24:04 ]
  
 
Pytanie techniczne czy taki napęd przeniesie T-jeta 200-250KM ile momentu idzie na tył z 30%?
  
 
naped jest bez miedzyosiowego mechanizmu, wiec 50%-50% przod tyl, staly naped na przod tyl dopinany w razie potrzeby dzwignia,sprzeglo klowe na wyjsciu "przystawki mocy ze skrzyni.

W niemcowni jezdzi bezproblemowo po suchych asfaltach z zapietym 4x4 panda z atmosferycznym 1.4 16v dlubnietym na 140 koni, ale to jest wysokoobrotowy silnik ze stosunkowo malym momentem rzedu 140Nm, nie widze opcji zeby to wytrzymalo bez miedzyosiowego na suchym asfalcie momenty typu 250+, albo ostre hamowania.To jest naped do jazdy po miekkim w trybie 4x4, nie do pycenia po asfalcie. producent zaleca wylaczenie napedu 4x4 powyzej 50 kmh na drodze utwardzonej wlasnie ze wzgledu na brak miedyosiowego.{ w lancii y10 4WD naped sam sie wylaczal powyzej 50 kmh, ale tam obsluga 4x4 nie byla za pomoca dzwigni tylko pneumatycznie plus guziczek w kabinie}





panda 4x4 140 hp










[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2015-07-19 17:09:26 ]