[126p] do niczego - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kiepski ze mnie patriota podoba mi sie czarna bo nie bedzie sie rzucac w oczy.
  
 
gazniczka?

  
 
ida48 rasss poprosze
  
 
Powoli do przodu, pobawiłem się skrzynia - poza wyczyszczeniem 40sto letniego brudu trzeba wzmocnic dyferencjał bo seryjny jest słabym punktem tej skrzyni. Trochę kombinacji z doborem najmocniejszych satelit (seryjnych było pare typów), nowa obudowa dyfra przyjmująca 4 satelity (seryjnie bierze 2), nowe łożyska i powinno byc git. A i jeszcze wzmocniona pokrywa trzymajaca lewe lozysko dyfra - seryjna przy duzych mocach nie utrzymuje dyfra w miejscu - kolo talerzowe odpycha sie od walka atakujacego, a jak sie tak stanie to momentalnie się rozwalają.Teraz tylko ustawic napięcie łożysk i luz na przekładni.





Przy okazji wziąłem się za skończenie lawety którą remontuje, wymianie uległa większa część konstrukcji, laweta została poszerzona pare cm, zawieszenie wyremontowane, nowe koła, elektryka, wyciągarka, opony kupione. Zawiozłem rame i 90% elementów do piaskowania i malowania proszkowego. Bębny i amortyzator hamulca czysciłem sam - widać rok produkcji:




[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-08-26 11:58:24 ]
  
 
Wpadłem dziś do zerkopolu i kupilem zestaw gumek i talerzyków do bilsteinow - moje przezyly juz 3 maluchy...:


Do tego odkopalem poliuretanowe poduszki skrzyni:



A takie 4 kola ida do lawety:



  
 
Po ile płaciłeś zestaw gumek i talerzyków do bilsteinow ??


[ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2011-08-27 22:51:02 ]
  
 
priv.
  
 
ooooooo - jakie piekne dunlopy d1 z miniaka
  
 
podoba mi sie
  
 
Cytat:
2011-08-28 20:59:34, flapjck1 pisze:
ooooooo - jakie piekne dunlopy d1 z miniaka


Dokładnie to to. Angielska laweta to i kółka ma miniakowe.
  
 
Co to są za felgi, które widać na maluszku?
  
 
nie wiem co to za produkcja - ktos mowil ze to jakies ruskie do lady ale nie mam pojecia.
  
 
Fajne te kółeczka do lawety
  
 
dobrze gadasz że od łądy kreci się u nas po wsi 2107 nova na takich kółeczkach.
  
 
Dziś poczyniłem małe postępy:
Umyłem z 40to letniego brudu zapasową skrzynię biegów (krotkie przelozenia, niezbyt sie nadaje do jazdy), zamontowałem najmocniejszy typ "nosa", poliuretanowe poduszki, poprzeczke, łożysko oporowe etc. Zamontuje ja do przymiarki bo docelowa skrzynia wymaga podtoczenia dyfra i paru innych modów

Zamontowałem shifter


Poliuretanowy łącznik drążka zmiany biegów ze skrzynia (odpowiednik maluchowego lizaka)


Wyczyscilem łożyska i wstawiłem nowe szpilki w bębny od lawety (jedna mi przysłali o innych wymiarach i musze czekać, grrr).


Zabrałem sie za odczyszczenie bilsteinow z rdzy i pomalowanie ich - tu stojak
  
 
Rama lawety po proszku
  
 
Jakie masz parametry lawety ? Wymiary oraz ladownosc i mase wlasna ?

Z ciekawosci pytam.
  
 
Dwie osie, obie hamowane, dmc będzie troche ponizej 1300, waga ~300 kg, jutro bede ważył.
Wymiarów nie pamiętam, mogę sprawdzić.
Dmc takie a nie inne ze względu na holownik.

Zacząłem również składać ostateczną wersję silnika, z evo 1 parę rzeczy się sprzedało, wlecą lepsze. Widać np napęd wałka rozrządu na prostych zębach, będzie wyło Wał jest kuty, z cro-mo, z zaostrzonymi przeciwwagami, odelżony (ponad kilo), azotowany, z poprawionymi kanałami olejowymi etc. Skok 84mm vs 69mm w serii. Blok alu (std jest magnezowy). Koło zamachowe dużo lżejsze, cro-mo.



[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-09-06 23:46:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-09-06 23:47:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-09-06 23:49:32 ]
  
 
Zacnie Mam nadzieje, że wizualnie będzie równie dopracowany co mechanicznie
  
 
Bdzie będzie, wszystko z czasem.
Laweta stanela dzis na kołach, hamulce podłączone i wyregulowane, pokłady docięte, jeszcze je poprzykrecać, elektryka, pare dupereli i na przegląd.