[126p] do niczego - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Alfa belgijska a wheeliebary od bugstera
  
 
W silniku coś przez ten czas zmieniłeś ? Co oprócz zasilania teraz zmieniasz ?
  
 
Od zeszłego sezonu w silniku został zrobiony porting, poprawiony kształt komór spalania, powiększony stopień sprężania dość znacznie, wsadziłem tytanowe zawory. Do tego wtrysk i elektroniczny zapłon wasted spark. Jako paliwo chcę wykorzystywać e85.

W związku ze zmianą zawiasu auto powinno mieć dużo lepszą trakcję do tego kilka ładnych kg z auta zeszło
  
 
Widzę że laminat ładnie gości, na małym, grubo będzie ojjj... grubo!!
  
 
Porting też robiłeś CNC tak jak poprzednio były robione ? Jak tak, mógłbyś napisać gdzie ?
  
 
Nie, robiłem ręcznie - poprawiałem po cnc.
  
 
Cytat:
listwa to przerobiona tuningowa listwa od civica a wtryski są od imprezy.


Chodziło mi o listwę i wtryski.
Alfa nie jest w zakresie moich zainteresowań.
  
 
No to tak jak pisałem - listwa jest kupiona za grosze w pl jako tuningowa listwa do civica, zaślepiłem w niej dwa otwory, wywierciłem dwa dodatkowe i przeciąłem ją na pół
  
 
Wiązka pod emu jakoś idzie. Dodatkowo zamiast ciągnąć przez auto 15 kabli to puścimy tylko 3 - taki prawie can
Na fotkach oczywiście dopiero przymiarki.




Poszerzenie gotowe.
  
 
Postępy są co tydzień - tyle, że drobne. Podłoga pomalowana, nowe rurowisko z tyłu też, wahacze zamontowane (na fotce wint jest nieprzykręcony, dla tego jest krzywo). Dziuruję aktualnie drzwi - prawie 10kg zysku na stronę, przy zachowaniu otwierania szyb itp.


  
 
Naprawdę musiało Ci się nudzić z tymi drzwiami by je tak ponawiercać, idziesz grubo
  
 
Ja tu widzę pewną niekonsekwencję. W poście z listopada 2013 pokazujesz poszerzone nadkole, a w poście dzisiejszym o samo nadkole bez poszerzenia. Zaginasz czasoprzestrzeń?
  
 
Nie, kup większy monitor Poszerzenia są pomalowane minią dla tego nie widzisz.
Cytat:
2014-01-30 22:13:24, Wariad pisze:
Naprawdę musiało Ci się nudzić z tymi drzwiami by je tak ponawiercać, idziesz grubo


To wcale nie zajęło dużo czasu, a zysk wagowy jest duży. Poza tym mi się podoba

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-01-30 23:38:10 ]
  
 
jakiej średnicy te dziury powierciles? widziałem na rf ze otwornica, ale zastanawiam się czy wiertło stożkowe nie byłoby lepsze
  
 
nie pamiętam ale tym idzie błyskawicznie.
  
 
ważyłeś może wszystkie kółeczka które wyciąłeś? głównie chodzi mi te dookoła bo jak jest to kwestia 0,5kg to u mnie już nie ma sensu ale jak więcej to może powycinam moje piórkowe drzwi.
  
 
no wlasnie ile w sumie to daje masy? obklej to sobie folią żeby tak ten durszlak nie raził
  
 
jak zważyłem 10 kółeczek to waga była śmieszna typu kilkadziesiąt gram, ale po całej operacji różnica jest duża seryjne drzwi ważą ponad 20 kg, te lekko ponad 10. Odczuwalna różnica jest gigantyczna - machasz drzwiami jedną ręką. Wychodzę z założenia, że jak wycinać to wszystko;p plus to po prostu zabawa. Do tego robiłem to zaraz po rozmowie z właścicielem i oglądaniu tego:


https://www.youtube.com/watch?v=RYPUIzZK6Ps
auto waży 300 kilkadziesiąt kg gotowe do jazdy...

Krauzer drzwi będą ładnie polakierowane i tyle. Ja włąśnie lubię taki durszlak

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-01-31 11:56:14 ]
  
 
a coś jeszcze poza drzwiami masz podziurawione?
  
 
Trochę tak, coraz więcej będzie z czasem, wszystko co robię nowe staram się robić lekkie.