125p 73" - pierwszy samochód dziadka - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heh no nie będę ukrywał, że zawsze chciałem mieć jeloł bahama, a że felga poszła od opla ...
Atrapka przejściówka więc nie do końca kopia ;P.

Jak już pisałem tył poszedł w dół, felga będzie minilite i lusterka Vitaloni Sebring na błotnikach.

Kościół jest na Obidowej, jak lecisz na Zakopane, za Rabką, miejscowość Rdzawka.

A tak było do tej pory






[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2011-07-28 21:49:40 ]
  
 
Ładne foty
  
 
Listonosz przyniósł mały prezent prosto z Hiszpanii
Vitaloni Sebring black x2 nóweczki







Dogaduję właśnie oklejanie samochodu w pasy Akropolis 1800 (w przyszłym roku wleci dwuwałkowy motor 1,8 ).Gdyby ktoś miał lepsze zdjęcia oklejenia niż ogólnie dostępne w necie to byłbym wdzięczny .

Mam dylemat co zrobić z fotelami ... jazda w karkołamaczach bez pasów jest "emocjonująca". Jakie fotele "kubełkowe", wyglądające epokowo można by wsadzić do repliki Akro?

  
 
Fajny stolik. Sam myślałem żeby jakiś silniczek ze złomu wytargać i coś takiego zmajstrować.
  
 
chyba bardziej stolikiem chciałeś się pochwalić niż lusterkami ale i to i to fajne autko też sympatyczne
  
 
lusterka, dobre ale stolik jeszcze lepszy
  
 
Jakieś wesele się dzisiaj trafiło
Miały być listwy progowe ale kołki nie doszły bo podobno poczta zawaliła :/



Nowe zawieszenie już czeka - sprężyny truck 1 zwój więcej niż teraz i resor klepnięty na 15 cm.
  
 
po zamontowaniu już nie są takie fajne
  
 
fajne-nie fajne rzecz względna - takie były montowane w Monte/Akro. Niedługo dojdą pasy Akropolis
  
 
no to żeby te pasy Akropolis nie były tylko dla picu to musisz pod maską coś zmienić No chyba że na pasach będzie napisz 1400 zamiast 1800
  
 
Jak dojdą pasy, to zrobi to efekt
Tylko powiedz mi co to za felgi, renault
  
 
tylko że brakuje chyba dystansu między lusterkiem i błotnikiem
  
 
Felgi to wersja przejściowa Mauzer, czekam aż ojro spadnie Compomotivy z ET0 (teraz mam nawet +2 z dystansem). I tak wygląda to lepiej niż szeroki krzyż oplowski .

Grzesiek dystansu żadnego nie ma i nie było przy Vitaloni Sebring. Popatrz na foty Monte.

Max_xa5 - będzie DOHC 1800, tylko nie F jak Fiat a P jak Powertrain


No cóż, zbrojenia trwają cały czas , tylko czasu niestety mało :/

PS. Pojawił się nowy Fiacik - kumpel kupił 125p z 69 roku
  
 
Wleciało nowe zawieszenie, przy okazji małe spotkanie z 69tym

Sam nie wiem co robić z przodem, ciąć jeden zwój, próbować zgubić odległość wyższym profilem opony? Fakt faktem, że to usiądzie jeszcze kilka (z 3cm?)... Pierwsze i drugie zdjęcie 5 km po zjechaniu z podnośnika, kolejne z 20km później...
Tył jest elegancko - przyłożone chlapacze są 5cm nad ziemią.

Przy takiej konfiguracji jak jest teraz samochód prowadzi się o niebo precyzyjniej niż przy poprzednim ustawieniu (pomimo niezrobionej geometrii po wymianie zawieszenia).

Chociaż z drugiej strony:




Oklejenie będzie włożone po ustawieniu drzwi pasażera i po polerce lakieru.












[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2011-10-28 11:34:14 ]
  
 
Parę zdjęć z dzisiaj:





















[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2011-11-20 20:40:36 ]
  
 
O Iwo-zdrój. Fajny plener na zdjęcia i fiaty piękne
  
 
zrób coś z tym przodem i daj oponę z trochę większym profilem
  
 
Czyli co -1 zwój ?
  
 
przynajmniej
ty tam masz zwykła ohaphałkę?
  
 
Cytat:
2011-11-20 22:48:07, bimber1 pisze:
zrób coś z tym przodem i daj oponę z trochę większym profilem



Tam nie ma opony, tylko felga owinieta jest izolacja zeby sie nie rysowala o asfalt.
Opony sa teraz niemodne, nie wiedziales?