125p 73" - pierwszy samochód dziadka - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bez przesady 50 to dobry profil opony, jakby tam było 35 to się zgodzę nie opona. ale tak to chociaż nie ma że samochód w prawo opona w lewo bez felgi
EDIT:
takie to ma być koło
klik??

[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2011-11-21 14:40:09 ]
  
 
Qubek nie przesadzaj . Miałem niższy profil w renówce i to dopiero była masakra.

Przy samochodzie używanym okazjonalnie (przez pół roku zrobiłem nim niecałe 1,5 kkm, a drugie pół roku będzie stał czekając na wiosnę) profil 50 jest idealny - samochód lepiej prowadzi się od mojej Octavii, a że czuć w nim każdą nierówność ? To nie jest dupowóz

Cechu mam rovera , pod OHV by to przysiadło troszkę

[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2011-11-21 15:16:33 ]
  
 
to tnij przynajmniej półtora rover jest leciutki i dlatego tak jest
ja mam półtora i wygląda jak seria
  
 
nic nie tnij, załóż opony 175 80 13 (najlepiej d124 albo rekordy) to coponiektórzy będa przez tydzień czasu pod kołderką walić z zachwytu
  
 
ale jak nic nie utnie to i tak nie będzie wyglądać rover jest dwa razy lżejszy i wypycha przód do góry
  
 
no przód stoi piekielnie... to fakt - trza rezać na moje oko ze 2 kręgi do zdjęcia
  
 
Utnij sobie na dzień dobry półtora Ja uciąłem 2 i 1/4 i jakbym ciął drugi raz to uciąłbym mniej (z tym że ja ciąłem polonezowe normalne sprężyny. Nie te twardsze co są w dieslu/trucku). Lepiej 2x uciąć niż szukać nowych sprężyn
  
 
Liczba profilu sama w sobie niz nie znaczy, to tylko ulamek.

A jesli o ten konkretny przypadek chodzi, to jesli chodzi o wyglad, to wyglada to to jak wyglada - kazdy widzi. Jak dla kogos im mniejszy profil tym lepiej to mu sie bedzie podobac. Jak nie....
Oczywiscie czynnikiem ktory gra tu role jest wysokosci, ale w zyciu nie obnizysz go na tyle, zeby zrekomepnsowac ten rozmiar kola. No chyba ze pasuje Ci zrobienie z samochodu rzezby, ktora ma sluzyc do szpanowania na forach internetowych i wystawach tuningowych, ale jezdzi do dupy. Nie mowie ze to zle, sa ludzie ktoryz tak lubia, a to ze dla mnie samochod sluzy do jezdzenia to juz moja sprawa.

A jesli mowimy o jezdzie to coz. Nie sprawdzimy czy inny rozmiar opony sprawowal by sie tu lepiej czy gorzej, zwlaszcza jesli znacznej czesci dyskutantow nie interesuje ani szerokosc opony, ani felgi, ani inne parametry poza profilem. Przy czym optimum to dla nich minimum, bez zabawy w jakies subtelnosci, bo im mniejszy tym bardziej dżezi jest samochod i tym wiekszy szacyn na dzielni i forumie, a kazdy kto smie miec watpliwosci jest leszczem co lubi stomile rekordy.

Ogolnie - bardzo, bardzo ladny samochod ale karykaturalnie za male kola psuja efekt i to mimo (moim skromnym zdaniem) bardzo fajnie dobranych felg.
Gdyby zalozyc mu troche wyzsze opony i troche obnizyc przod to bylby miodzio

[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2011-11-21 17:20:44 ]
  
 
opony bym poszukał 195/55. wyglądają na fiacie najlepiej według mnie, ja w rajdowce na przedzie miałem 205/50 i już inaczej się to prezentuje niż 175/50,co do sprężyn to przy dohcu miałem sciete 2.5 zwoja, a rover lżejszy jest, u Ciebie bym ściął 2 zwoje i będzie ideał
  
 
Po prostu chcę uniknąć efektu jak był poprzednio - wybieranie toru jazdy żeby nie przytrzeć spodem jak wjeżdżałem w koleiny na drodze czy przejeżdżałem przez progi zwalniające to była męka a nie jazda.

Teraz jest ok, tylko muszę zmniejszyć przerwę pomiędzy rantem opony, a nadkolem. Na początek - 1 zwój + opona 185/60 (+40,5 mm na średnicy - 195/55 +33mm). Co później - zobaczymy.



Kolejna sprawa - jakie fotele kubełkowe dostępne obecnie (i nie ruinujące budżetu) zaproponowalibyście do fiata?
  
 
co turystycznej jazdy ???? bimarco C
  
 
Zapomniałem dodać żeby wyglądały w miarę epokowo .
  
 
kup używki i obszyj jakaś skora lub czymś podobnym
  
 
Chcesz zrobić replikę samochodu z epoki ( bynajmniej wizualnie) , to wsadz tam taką oponę jak ma być.

Sam miałem takie oponki i wygląda to fatalnie



Uploaded with ImageShack.us

Na wyższym profilu zdecydowanie lepiej pasuje do 125p



Uploaded with ImageShack.us
  
 
Ale też bez przesady. Prawde mówiąc koła w obu wygląją z dupy.
  
 
Cytat:
2011-11-21 20:59:05, jacekes pisze:
Ale też bez przesady. Prawde mówiąc koła w obu wygląją z dupy.


Wiadomo że z dupy, bo to sa stalówki, ale na ładnym alumie...
Chodzi mi o wypełnienie nadkola, którego brakuje przy niskim profilu.
  
 
Stalowka moze wygladac calkiem niezle. I zgadzam sie ze (przynajmniej na podstawie tych zdjec) i jedna i druga opcja byla slaba.
Sadzac po tej dyskusji to na swiecie sa tylko dwa rodzaje opon - za niskie i za wysokie.

Cytat:
- 1 zwój + opona 185/60


Jak bedzie wygladac to sie nie da przewidziec, ale na logike - ma szanse byc git.

[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2011-11-21 21:58:42 ]
  
 
Dziś przyjechały pasy OMP z ECE
kierowca - OMP Racing 4M 3"+2"
pasażer OMP road 2"

Fotele niedługo wrócą z renowacji i nic tylko czasu żeby to wszystko poskładać

Teraz może klatka? i może DOHC 1800 z Turynu?

[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2012-02-16 19:49:43 ]
  
 
no zdecydowanie powinno tam być fiatowe złe złooo... gejobrytyjski silnik tam klimatem nie pasuje
  
 
nie znata sie fur