Ironman4 - Czerwona 2106 SL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Większość ma swoje wątki więc i ja postanowiłem założyć swój
Łada chyba z grubsza znana. Mam nadzieję że dużej krytyki nie będzie... w końcu jest to moje oczko w głowie i staram się żeby uratować od zagłady chociaż jeden egzemplarz. W końcu jest u mnie w rodzinie od nowości więc należy jej się godna starość Za te wszystkie kilometry....

Kilka fotek:






[ wiadomość edytowana przez: ironman4 dnia 2011-07-03 20:32:08 ]
  
 
Wkrótce trochę zmian się pojawi
  
 
dobrze wygląda
szkoda ze nie ma tych pasków na szybę przednia czerwonych.. bo chyba nie ma....
mam takie same lusterka
  
 
Mógłbym poprosić o większe zdjęcia samych alufelg ?

PS Który to rocznik ?
  
 
Na razie nie mam możliwości zrobienia zdjęć alufelg ponieważ jestem poza miejscem zamieszkania. Felgi to toora 14" coś takiego:
felgi troszkę przerobione od środka ponieważ te szpilki od tarcz z przodu troszkę wystają.

Lada rocznik 79
  
 
Skrzynia 5 biegowa gotowa do założenia
  
 
Taka ładna skrzynia że aż żal zakładać
  
 
jak dojdzie do dachowania to wszyscy będa podziwiac

fajnie, łada powinna byc z każdej strony
  
 
Cytat:
2011-07-03 20:33:01, ironman4 pisze:
Wkrótce trochę zmian się pojawi



Pikna Łada

jak wiadomo mi sie zawsze 2106 marzyła i całkiem możliwe że już niedługo to marzenie sie spełni ::
a jakie zmiany planujesz przeprowadzić?? Weber?? skrzynia "5" z 2121??

[ wiadomość edytowana przez: ladamaniak dnia 2011-07-04 23:34:42 ]
  
 
Efekt sobotnich prac przy Ladzie. Pozbyłem się tego beznadziejnego mixera od LPG Żadnych skutków ubocznych.


Poza tym założyłem elektroniczny zapłon od Bartix'a. Silnik cyka znakomicie. Polecam. Ale jest jeden babol... nie działa obrotomierz;/
Na tej cewce nie chce współpracować i stąd moje pytanie. Jak to rozgryźć żeby obrotomierz zaczął działać??
  
 
Mam ten sam problem, tez kupilem od Bartka taki komplet i tez mi nie dziala obrotomierz, dopiero zaskakuje okolo 2500-3000 obrotow. Myslalem ze tak tylko ja mam, wyglada na to ze to jakas felerna partia tych zaplonow. Kupilem nawet nowke obrotomierz, ale nie podlaczalem go. Pisz jak cos ci wyjdzie z tym obrotomierzem.
  
 
Cytat:
nie działa obrotomierz;/


Mój obrotek (z braku oryginalnego w 2104) od Borewicza (taki z kwadratową tarczą) działa bez zastrzeżeń - cewka z poloneza elektronika i aparat od bartixr'a.
  
 
Cytat:
2011-07-17 21:01:14, SzokoLada pisze:
Mam ten sam problem, tez kupilem od Bartka taki komplet i tez mi nie dziala obrotomierz, dopiero zaskakuje okolo 2500-3000 obrotow. Myslalem ze tak tylko ja mam, wyglada na to ze to jakas felerna partia tych zaplonow. Kupilem nawet nowke obrotomierz, ale nie podlaczalem go. Pisz jak cos ci wyjdzie z tym obrotomierzem.



Mam dokładnie to samo. Zestaw nie jest felerny. Koedyś do zwykłego zapłonu miałem założoną cewkę od elektronika i też obrotomierz nie działał. A bałem się podłączyć cewkę tą co miałem żeby czegoś nie zjarać. Myślę po prostu żeby jakaś inną cewkę podpiąć. Tylko jaką??
  
 
Nowe tarcze + klocki:

  
 
jakie klocki ?
Bo tarcze mikody, tak?

Co do zaplonu: nie mam od bartka, mam z nivy + modul samara, i tez dziwne rzeczy sie dzieja, zasadniczo dziala, ale czasem nie dziala i musi sie odblokowac przy wyzszych obrotach.

Podejrzewam ze prad jest za maly dla klasycznego obrotka ... moze styki trzeba przeczyscic?
  
 
Klocki zarzuciłem ruskie jeszcze z czasów PRL takie brązowe Firma nieznana. Może trochę za twarde ale nie występują u mnie hamowania z 160 do 0 więc uważam że na moją jazdę będą się dobrze sprawować. Tarcze Mikoda GT.
  
 
Cytat:
2011-07-19 18:45:45, konukera pisze:
jakie klocki ? Bo tarcze mikody, tak? Co do zaplonu: nie mam od bartka, mam z nivy + modul samara, i tez dziwne rzeczy sie dzieja, zasadniczo dziala, ale czasem nie dziala i musi sie odblokowac przy wyzszych obrotach. Podejrzewam ze prad jest za maly dla klasycznego obrotka ... moze styki trzeba przeczyscic?



widzę, że problem się powtarza.

Niesprawnośc BSZ tutaj jest wątpliwa. DFZiałają jak piszecie dobrze a i partie zupełnie różne, w odstępach kilku misięcznych czasem.

Klikąłem forum rosyjskie:
cytat:
""
Проблема у Вас, к сожалению, в самом тахометре. Делов том, что он, судя по возрасту, не расчитан на БСЗ. Примерно с 1987 года ВАЗ стал изредка комплектовать Классику БСЗ, в связи с этим была изменена схема входной цепи тахометра, что сделало его универсальным как для БСЗ, так и контактной схемы. В схему был добавлен фильтр, отсекающий высоковольтные выбросы. Из-за них то Ваш тахометр и "дуреет". Выхода из ситуации два: купить новый тахометр или доработать имеющийся, сравнив обе схемы.
""

z czego wynika, że problem z obrotkami przed 1987, które nie mają filtra (pewnie wysokich częstotliwości składowych zmiennych) w środku.
Albo zamienić obrotomierz albo dopracować stary.

NA forumach czytałem, ze zamiana obrotomierza na ten z noweych żiguli rozwiązuje problem.




[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2011-07-19 21:25:06 ]
  
 
Bartku, a tak na goraco, wrzuc schemat tego filtra jezeli mozesz, i ile kosztuje nowy tachometr?
  
 



mam nadziejęze powyższy schemat coś podpowie.. nie mam schematu ze starego tahometru.

z innej beczki:
tutaj opis jak wstawić diodę obrotów:
http://vazik.ru/plugins/content/content.php?content.338

[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2011-07-20 10:47:25 ]
  
 


tutaj o montażu BSZ ale nchyba ani słowa o obrotomierzu (starych tehometrach)
bezstykowy aparat - montaż