Fiat 128 3p w polskim sporcie na przełomie 75-80r. - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja twierdze że od skrzyni biegów.
Tego sie samemu nie zrobi-albo jest nieopłacalne.
Jak do jakiegos modelu jest dostępna szpera i przełozenia do skrzyni-reszte da sie zrobić.
  
 
Pioban, nawet nie wiesz w jakiej nieświadomości żyjesz
  
 
Ja zawsze zaczynałem, od zawiasu, nadwozia, a potem , dopiero skrzynia i silnik. Raz zdarzyło mi się, że najpierw poszedł przed skrzynią silnik, bo gratów nie można było dostać.
  
 
Gawędziarze
  
 
Cytat:
2012-01-18 08:38:41, Blady pisze:
Gawędziarze



???
  
 
pisze do Mruka i Gregora z przymróżeniem oka

że Ty jesteś "czynnym praktykiem" to wiem

  
 
Blady, bo starsi panowie tak mają
  
 
widzę , tez mi się tak robi
  
 
Cytat:
Blady, bo starsi panowie tak mają


O wypraszam sobie,
  
 
wracając do tematu
morzu1 napisał
""Nie mniej Bublowi nie szlo na wyscigach poniewaz jezdzil technika rajdową wiec wrocil do rajdów""

potwierdza to nawet napis na Bublowym błotniku RACING

""Auto zostalo przerobione z seryjnego na wyscigowke w 36 godzin, silnik byl zrobiony przez Michala Nivette.
Na poczatku na weberach ,nastepnie dostala glowice wtryskowa i kugel fiszera""

wtrysk mechaniczny jest.
na temat podwozia z tamtego okresu jest trudniej coś znaleźć
przypuszczam że opierały się na fabrycznych podzespołach (co nie było takie proste i tanie w tamtych czasach)
poprawiane (na wszystkie możliwe sposoby)
  
 
fiat 128

[ wiadomość edytowana przez: Bubu125 dnia 2012-01-24 13:41:43 ]
  
 
wykopane fotki z forum
Goldschmith ? 128 RALLY




Wacław Janowski ? ZASTAVA, Goldschmith ? 128 RALLY

nie mam pewności, ale to powinny być te samochody






  
 
He he - te fotki wygladaja jak archwialne ze zlotu nad Sosina

Lata 70 / 80 te
  
 
Jakie korzysci plyna z uzycia tego elementu, procz profi wygladu?
camber plates do fiata 128
  
 
Brak gumy na poduszce i regulacja kata pochylenia.
  
 
Borys, to jest tor Poznan, ten siwy tylem to Goldschmit a ten z papierosem to Wacek Janowski.
  
 
Seryjne gumy sie poddaja na twardym zawiasie.
W tych dodatkowo można wywalić łożyska seryjne.
Jak ktoś ma zawiast twardy a nie ma klatki z zastrzałami do kielichów to prędzej pród odjedzie przy takiej poduszce.
  
 
art
  
 
Tak przeglądałem tą stronę, szkoda że p.Szczerbicki nie rozróżnia Fiata 131 i 132
  
 
też to zauważyłem 2-drzwiowa wersja 132 to nie jest 131 (o wiele bogatszej historii).
Mimo wszystko