Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2012-11-14 18:53:58 X1/9 Wacława Janowskiego
X1/9 Janowski brakujący element układanki 1 Wiesław Gawron 128 3p (czerwony) 1976-78 na gaźnikach poj.1300 "rajdy-wyścigi" 2 Marian Bublewicz 128 3p (czerwony w paski) 1978-79 na gaźnikach poj.1300 "wyścigi" (zakończony awarią silnika) 3 Aleksander Adamski 128 3p z wtryskiem mechanicznym 1300 -kopia filipinetti? "górskie" (zakończony wybuchem silnika) dalsze losy samochodu nieznane ?? 4 Lech Jaworowicz 128 3p (czerwony ?) 1976-7? na gażnikach poj.1?00 "rajdy-wyścigi" 5 Wacław Janowski ZASTAVA 3-drzwiowa na gażnikach, a następnie przesiadka do X1/9 6 Wacław Janowski FIAT X1/9 na wtrysku mechanicznym - kopia FILIPINETTI poj.1300 - ok 110km(sprzedany, rozbity i skasowany) 7 Andrzej Wojciechowski 128 3p 1976-7? na gażnikach, a następnie na wtrysku mechanicznym poj.1300?? "rajdy-wyścigi" 8 Goldschmith 128 RALLY poj.1300 - 164km?? FILIPINETTI?? na wtrysku mechanicznym i przepustnicy suwakowej |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2012-11-14 19:13:08 Jako ciekawostkę dodam że nawet kolega Chornik się załapał na ten filmik, tym słynnym oplem po "Bublu", oczywiście jak zwykle kaleczy na 3 cylindrach |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2012-11-14 19:38:47 |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2013-03-14 18:42:27 wikimedia
Aleksander Adamski z nr 50 ? |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2013-03-14 19:11:44 |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2013-10-07 21:03:37 |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-10-08 08:04:16 Super temat.
Na stronie 118 jest fotka Bubla z Ryśkiem Żyszkowskim, a w tle najlepszy specjalista od mostów, szper, skrzyń biegów w OBR - Krzysiek ks Kamionette |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2013-11-04 17:41:22 Ja gdzies kolo roku 2001, moze 2002 przypadkiem natknalem sie na bardzo ladne blado zielone 3p stojace na ul Powstancow w Krakowie, podjechalem 128 coupe stanalem obok i zaczalem ogladac, to chyba wzbudzilo zainteresowanie wlasciciela, ktory sie wytoczyl z garazu, przedstawil jako "pan Chmiel" i opowiedzial mi, ze .......
.....byl mechanikiem samochodowym "w sporcie" w latach 80tych. Powiedzial ze kupil wtedy mocno sfatygowane "128 3p po Bublewiczu" ktore probowal naprawic i samemu startowac, ale silnik byl przeprezony mocno ,ciagle wywalalo uszczelke a nadwozie zaczelo sie rozlazic. Kupil wiec nowe nadwozie do 3p na wymiane i poskladal to auto od nowa, a jak juz zrobil to zal mu bylo tym jezdzic i wsadzone pieniadze rozwalic no i zostal mu prawie seryjny 3p z "numerem po Bublewiczu".Pokazywal mi tez jakies skarby garazowe w postaci glowicy na naprawde duzych zaworach i fragmenty wtrysku mechanicznego do 128. Tyle ode mnie w temacie legend prl-u Sam jestem ciekaw czy pan Chmiel mowil prawde ,czy bajkopisał... |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2013-11-05 22:42:57 Wiec silnik na czterech osobnych gaźnikach powinien wyglądać podobnie jak w zamieszczonym artykule.
fiat 128 rally Na obecnych "podkutych" klockach większa ilość koni "nie narobiła by w nim bałaganu" jednak opierając się na oryginalnych podzespołach trzeba budować z wyczuciem jego wytrzymałości. Widzę że silnik SOHC z fiata miałeś okazję widzieć w różnych pojazdach i o różnym przeznaczeniu |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2013-12-23 22:20:30 |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2013-12-25 15:52:58 U Hirka do tej pory leży tłok Bublewicza ze 128.
Co do uszczelek p/g to raczej nie możliwe że tak padały bo silnik był na oringach zrobiony. |
pony007 Kalisz | 2014-06-12 15:42:18 |