BMW 520 czy 525 ok 1990- 92 roku ? Który wybrać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam zamiar kupić BMW 5, tylko którą wybrać. Fundusze pozwalają kupić rocznikowo coś ok 1990. Tylko nie wiem z którym silnikiem. Jest ich mnóstwo do wyboru. Czy 520 z 2.0l 130 KM, czy może 520 150 KM? A może 525 z 2.5 o których słyszałem, że są trwalsze?
Będę zakładał też gazik, także wielkość spalania jest mi raczej obojętna.
Dziękuję za odpowiedzi
  
 
Cytat:
2003-09-24 20:06:02, wojmar pisze:
Witam
Mam zamiar kupić BMW 5, tylko którą wybrać. Fundusze pozwalają kupić rocznikowo coś ok 1990. Tylko nie wiem z którym silnikiem. Jest ich mnóstwo do wyboru. Czy 520 z 2.0l 130 KM, czy może 520 150 KM? A może 525 z 2.5 o których słyszałem, że są trwalsze?
Będę zakładał też gazik, także wielkość spalania jest mi raczej obojętna.
Dziękuję za odpowiedzi


Jak na gazik bedziesz przerabiał to proponuje odrazu 3,5 literka bardzo mocne i wytrzymałe silniki albo 2,5 24V.Ja teraz pomykam 2.0 24V i w sumie nie narzekam na awaryjność oraz nie słyszałem złych opinich na ich temat ale jak na wage samochodu jest to silnik zdecydowanie nie wystarczający i chętnie bym go zmienił właśnie na 3,5!!!
  
 
Dzięki za szybką odpowiedź, teraz już mniej wiecej będę wiedział czego szukać, Ten 3,5 wydaje mi się troszeczkę za duży, ale zrezygnuję na pewno po Twojej podpowiedzi z silnika 130 KM, Czyli 2.0 24V, lub 2,5.
A tak przy okazji to ile spala gaziku Twój 2.0 24V??
  
 
witam
szukaj 2.5 24v jest dosc duza roznica w osiagach miedzy 2.0 a ceny czesci takie same i spalanie takie samo najlepiej jakbys upolowal 2.5 na vanosie ale one chyba zaczely wychodzic od 93
  
 
załóż gaz ale na wtrysku wielopunktowym, bo warto dać więcej niż mieć póżniej problemy i dodatkowe koszty( silniki 24V nie lubią zwykłych instalacji lpg, strzały, osłabienie osiągów itp)
  
 
Cytat:
2003-09-26 09:33:42, wojmar pisze:
Dzięki za szybką odpowiedź, teraz już mniej wiecej będę wiedział czego szukać, Ten 3,5 wydaje mi się troszeczkę za duży, ale zrezygnuję na pewno po Twojej podpowiedzi z silnika 130 KM, Czyli 2.0 24V, lub 2,5.
A tak przy okazji to ile spala gaziku Twój 2.0 24V??


Nie jeżdze na gazie wiec ci nie powiem benzyny po mieście przeważnie ok 15 literków dlatego zachęcam do mocniejszych silników minimalnie większe spalanie a dużo większa radość z jazdy A jeśli masz zamiar zrobić z autka gazociąg to zakładaj instalke tak jak powiedział MEGA_3 raczej na wtrysku wielopunktowym(plastikowy kolektor w 2.0 24V i 2,5 24v).
  
 
A jak wygląda sprawa kradzieży takich samochodów jak BMW Serii 5 ? Czy można taki sprzęcik postawić pod blokiem na parkingu i iść spokojnie spać? Czy wiecie coś może na ten temat?
  
 
Nie wiem jak u kolegów mi dwa dni po zakupie samochodu zapieprzyli przedni zderzak a na drugi tydzień próbowali całe autko ukraść na szczęscie ochrona osiedla odpowidnio szybko zareagowała od tamtej pory samochód zostawiam na parkingu strzeżonym i śpie spokojnie.
 
 
Choroba, szkoda by było tak nagle stracić samochodzik, zaraz po zakupie, tym bardziej, że nie ma w pobliżu parkingu strzeżonego
Nie pozostaje nic innego jak ubezpieczyć.
  
 
Cytat:
2003-09-24 20:06:02, wojmar pisze:
Witam
Mam zamiar kupić BMW 5, tylko którą wybrać. Fundusze pozwalają kupić rocznikowo coś ok 1990. Tylko nie wiem z którym silnikiem. Jest ich mnóstwo do wyboru. Czy 520 z 2.0l 130 KM, czy może 520 150 KM? A może 525 z 2.5 o których słyszałem, że są trwalsze?
Będę zakładał też gazik, także wielkość spalania jest mi raczej obojętna.
Dziękuję za odpowiedzi




-Jesli chceż zamontować prostą instalację gazową polecam Ci 2.5 12V M20 (170KM) (ma metalowy kolektor)

-Mam takie auto,jezdzi to na gazie całkiem sprawnie spalając od 11-18gazu

-2.0 to imo za mało...oczywiscie optymalna bedzie "duża szóstka" czyli 3.0 albo 3.5...
-pozdrawiam
 
 
OK - a czy ktoś może wie coś na temat normy Euro 2.
Czy takie BMW 520 z lat 1989 - 1992, czyli z roczników które mnie interesują, może posiadać taką normę? Interesują mnie silniki 2.0 litra 12 V i 24 V. Chodzi oczywiście o samochód sprowadzany z Niemiec
Dzięki za odpowiedzi