B235 R-AERO - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowa miska się robi. Oto szkielet:



Część dolna miski pewnie większości jest znana
  
 
Ja nie rozpoznałem,ten peszel na stabilizatorze zasłania
Ładne to Panie,ładne. Co jest na odwrocie "góry"(wyfrezowane rowki uszczeniające)?
  
 
Cytat:
2012-06-18 22:07:24, mareckiL pisze:
Ja nie rozpoznałem,ten peszel na stabilizatorze zasłania Ładne to Panie,ładne. Co jest na odwrocie "góry"(wyfrezowane rowki uszczeniające)?


Na odwrocie "góry" jest "dół"
Rowków niema, jest na gładko. Uszczelnienie będzie na dirko
Peszel jest po to, żeby wąż wodny przytrytkowany do niego się nie przetarł
  
 
qwa masz fantazje ilku ))
gratuluje cierpliwości i umiejętności
  
 
Dzięki. To raczej choroba
Miska prawie gotowa:

  
 
Yyyyy .... eeeee .... ekhym ... kwlilke, musem paszczenkem z ziemi pozbierać

Nie, no ja siem muszem do tego spa wybrać ... z LT 28 - może co innego wyjedzie

A co do przeroobek Ilka - no comments - respect !
  
 
icały zestaw 2.3 turbo zjechał na starym dole, stan tip top , co ty na to ?

  
 
Wkładaj, dmuchaj i niech moc będzie z tobą
  
 
W końcu doszło kolanko i zamontowałem nowy filtr. Podkręciłem wastegate o następne 2 obroty (nie wiem czy jeszcze wogóle będzie się uchylał ).
Efekt jest fajny. Stabilne doładowanie 1,5bara
  
 
No to dzisiaj założyłem wzmocniony docisk homemade
Plus jest taki, że działa Minus, że trzeba więcej siły włożyć w wysprzęganie.
Zrobiłem małą przejażdżkę i wydawało mi się, że na 3ce po osiągnięciu 1,5bara się uślizguje, ale po kilkukrotnym butowaniu nie było czuć smrodu sprzęgła, więc może to opony
Dalsze testy będą przeprowadzone.
BTW Wzmocnienie docisku jest bardzo proste a koszty zamykają się w 100zł
  
 
ilku wieki szacun dla całej Twojej roboty


  
 
Hej
Mały update.
Wczoraj byłem u Coobcia na kolejnym strojeniu. Założony "optymistyczny" 4-ro barowy MAPsensor.
Auto wypluło 310KM i 500Nm @ 1,5 bara
Dół jest naprawdę fajny, niestety górą silnik zdycha, prawdopodobnie kiepski kolektor zrobiłem i/lub turbo jest za małe. Będzie co poprawiać w długie zimowe wieczory
P.S. Wzmocniony docisk home-made i skrzynia R25 dzielnie znoszą 500Nm, a dolot 1,5bara
Jedynie wężyk od nagrzewnicy odmówił współpracy (jakiegoś pecha mam do nich )
  
 
Cytat:
2012-09-07 08:59:49, ilku pisze:
Auto wypluło 310KM i 500Nm @ 1,5 bara (...) Jedynie wężyk od nagrzewnicy odmówił współpracy (jakiegoś pecha mam do nich )



gratki

jak ma słabą górę a pluje 500 niutów, to masz co robić a z czasem na pewno będzie te 400 koniuff

co do wężyków, to tez mam dość - o ile w jagu kosztowało mnie to 2 litry płynu po 19/litr , o tyle strzelona rurka od asb w chłodnicy w jepie kosztowała mnie jak na razie 8 litrów płynu "Prestone" (bardzo słodki, najlepiej smakuje gorący, lecący kaskadą prosto na gębę) plus 8 litrów atf po 36pln/litr

wszelkim "tuningowcom" cierpliwości życzę
  
 
Hej
Dzięki wszystkim za słowa uznania. Jest wykres:

Jak widać od 2800obr jest już 400Nm
P.S. Nie, to nie diesel
Na wiosnę wleci nowe turbo, tak na +/- 400KM.
  
 
ech chlopaku, parafrazujac pewien film, nie ma 400KM, ale też jest zajebiscie Czasami sie zastanawiam co byś ulepił, jakbyś sie za Lotusa zabrał
  
 
Po wizycie w garażu już wiem gdzie leży problem. Znowu pod opaską ciśnienie w dolocie spie...a.
Dlatego ładował tylko 1,5bara
Poprawimy i będzie ogień
  
 
Mam swoją teorię jeśli chodzi o ten brak koniów.
Moim zdaniem to zbyt restrykcyjny dolot...a konkretnie zbyt gęsta siatka zapobiegająca wciąganiu wiewiórek...no tak małych wiewiórek nie ma na świecie. Oceńcie sami


[ wiadomość edytowana przez: Mr_Brayan dnia 2012-09-08 21:24:38 ]
  
 
Ilku opasek poszukaj jakichś profi HD, albo daj podwójnie

Brayan, siatex jest cool Pamiętacie wydłubywane siatexy z przepływek w V6? Ojj, jak by mi się taki siatex przydał w jepie... Myłem silnik i całą komorę z rozbryzganego wiatrakiem atf-a, okazało sie, że nalało się też do puszki filtra. Zdjąłem i myję, a w rurę dolotu wpakowałem szmatkę, by woda sie nie dostała. I potem kilka godzin kombinowałem, czemu mnie jep nie chce odpalić po umyciu silnika całą elektrykę przejrzałem, kontakt-spray poszedł na każdą wtyczkę pod maską, wszystko sprawdzone, a dziad nie pali
...a tu wyszło, że moja szmatka z rury dolotu zawędrowała w przepustnicę, aż do krokowca ją wessało Siatexy sa potrzebne w dolotach i kropka
  
 
Niestety omega na zlot nie dojedzie

  
 
no to chłopie pocisnąłeś ostro ale co to dla Ciebie, szybko zmienisz na nowy i będzie cacy