Zielona Bestia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z lekkim opóźnieniem chwalę się nowym nabytkiem.

Myślę, że część Klubowiczów zna tą Bestię

W chwili obecnej auto jest w trakcie zabiegów miniSPA, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie



  
 
  
 
Ładna bestia z dobrych rąk
Świetny wybór
  
 
W końcu zamontowano w niej klatkę na kota? Czy to nie ta...?
  
 
Cytat:
2012-07-23 11:10:59, chemik333 pisze:
W końcu zamontowano w niej klatkę na kota? Czy to nie ta...?



tak to ta... klatki nie ma na wyposazeniu zostala zdemontowana przez poprzedniego wlasciciela

[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2012-07-23 12:35:04 ]
  
 
... w koncu masa zabija
  
 
Zwracam sie do bardziej doswiadczonej Braci... mam do wyboru sprezyny kpl P+T:

FK Automotive -40/-40
Mts Technik -35/-35 (znalezione mts0177 wygrzebane z zapasow)

Mts sa o 100zl tansze.
Amory zostaja te ktore mam na aucie.

Co byscie doradzili? Warto doplacic?
Wszelkie porady i uwagi mile widziane
  
 
bierz tańsze a każdą złotówkę odkładaj na dobre amory
  
 
sprężyny to mały pikuś, amory to już większy kłopot, odkładaj od razu na b8, żaden mts technik i inne wynalazki, wiem bo sam to swego czasu przerabiałem , wiecznie stuki puki w amorach
  
 
Brutal dobrze prawi - tylko B8 - zna sie na rzeczy

gorzej jest, że amory kosztują pewnie połowę wartości fury
  
 
co zrobić, za dobre prowadzenie trzeba zapłacić - tak jak i za lans
  
 
amortyzatory zostają na razie bez wymiany (z tyłu zerknąłem przed chwilą - Bilstein BTE i jakiś numer....) niestety koszty

o springi pytam bo różnica to tylko (a może aż) 100zł przy czym MTSy cudem odgrzebane przez sprzedawcę, bez TUV (może jakaś podmianka) a ten model od 2011 był wycofany z oferty przez producenta. Do tego doczytałem niedawno, że ktoś założył MTS Technik i za miękkie były a do tego tyłkiem szorował po ziemi przy 2 osobach na kanapie.

zerknąłem dzisiaj jeszcze na odchodne na tylne wahacze... jak ja te tuleki wymienie...?? od cholery kombinowania
  
 
Trochę z innej beczki... rozbierał ktoś kolektor dolotowy na czynniki pierwsze? Wymontowałem, odkręciłem przepustnicę itd. ale nie mogę zdjąć tego plastiku który jest zamontowany wierzchu kolektora (czarny ze znakiem Opla)...

Chciałbym bez demolki rozebrać wszystko, przeczyścić, odświeżyć...

PS. cały kolektor jest z amelinium?

[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2012-09-25 22:49:59 ]
  
 
Kolektor jest ameliniowy, nie pomalujesz go

Czarny plastik z napisem ECOTEC trzyma się na zatrzaskach, wystarczy podważyć. Reszta jest przykręcona 1 śrubą do kolektora. To w zasadzie wszystko
 
 
Ostatnio chodzi mi po głowie pewien temat... ponieważ i tak muszę lakierować Zieloną Bestię to przez myśl przemknęło mi aby przy okazji zmienić kolor (dojdzie sporo pracy aby porozbierać to i owo ale kusi mnie zmiana na czarny...), tak więc orientujecie się może jak wyglada sprawa zmiany koloru auta jeśli chodzi o przepisy? Jakieś zgłoszenie do KM? Zmiana dowodu?
  
 
Możesz nawet na wściekły róż pomalować,przecież koloru nadwozia nie ma juz w dowodzie.
A dlaczego chcesz zmienić tak piękny kolor na jakiś czarny?
  
 
Cytat:
2013-02-07 21:11:06, mareckiL pisze:
A dlaczego chcesz zmienić tak piękny kolor na jakiś czarny?



no właśnie !

nie bądź miętki fajuch i przemaluj na jedyny słuszny - Y631

  
 


Drugi żółtek i to w pakiecie sztajmesa - lubię to
 
 
Z dzisiejszych przemyśleń - jak wygląda przełożenie kolumny na wersję z regulacją wysokości?
  
 
Ponieważ u mnie będzie zmiana koloru szukam godnego polecenia źródła całej chemii potrzebnej do lakierowania Omegi. Może ktoś z Was zna godny polecenia sklep z materiałami lakierniczymi?

U mnie w mieście jest mieszalnia Spies Hecker jednak róznie to z nimi bywa... Warto coś porównać...
W Trotona bym nie szedł ale z drugiej strony zajebisty BC25 powala ceną...