Rozwiercenie kanalów w głowicy - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wydechowe są strasznie przewezone od razu za zaworem.
Zebralem kawalek gorki, plaskiej czesci:



Do tego troszeńke po bokach.

Dolotowych nie rozwiercam od strony zaworow bo tam jest to lepiej pomyslane i nie ma takich przewezen jak w wydechowym kanale.


Od strony zewnetrznej wydechowe bedzie trzeba poprawic tez:

  
 
też właśnie spojrzałem na swoją głowicę i faktycznie wylotowe są strasznie małe ale jak widać na załączonym filmiku idzie to rozwiercić



[ wiadomość edytowana przez: MisUszatek dnia 2012-11-20 20:53:56 ]
  
 
Cytat:
2012-11-20 20:53:34, MisUszatek pisze:
też właśnie spojrzałem na swoją głowicę i faktycznie wylotowe są strasznie małe ale jak widać na załączonym filmiku idzie to rozwiercić [ wiadomość edytowana przez: MisUszatek dnia 2012-11-20 20:53:56 ]



a tutaj część 2 : cz. 2
i część 3 : cz. 3

warto przeanalizować i wziąć pod uwagę rady Żeni Travnikova.
  
 




tak było na zwykłych gaźnikach a pod Solex'y jeszcze więcej ciąłem
zdjęcia po obróbce wstępnej ale kanałów na lustro nie polerowałem !!
  
 
i do ilu tutaj wyciąłeś ?
  
 
Ja się bawie dremelem z roznymi koncowkami i kamieniami szlifierskimi na wiertarce, i idzie jak krew z nosa. Codziennie wieczorami czlowiek sleczy i konca nie widac...
  
 
Cytat:
2012-11-27 18:52:20, NaczelnyFilozof pisze:
Ja się bawie dremelem z roznymi koncowkami i kamieniami szlifierskimi na wiertarce, i idzie jak krew z nosa. Codziennie wieczorami czlowiek sleczy i konca nie widac...



bez frezów to syzyfowa robota.
  
 
takimi frezami jak w tym linku frezy walczyłem 3 nocki, tak po 3-4 godziny a w 4 nockę polerowałem to takim dinksem papier i włala
  
 
Prowadnic sie już raczej nie wycina,na pewno seryjnych,
Szybko sie zużywają.
Stosuje sie z innych materiałów zakończone łagodniej,ewentualnie krótsze.
Frezy troche większe powinny być.
Najlepiej sie obrabia z wybitymi prowadnicami.
  
 
te filmiki są mega. wielki edzięki bo ciężko o taką wiedzę

a wie ktoś po co on złączył te dwa kolektowy od lady ok-i

i czy widział ktoś w polsce takie frezy do kupienia i takich średnicach
  
 
Ja wiem po co on to zrobił. Wytłumacze i przetłumacze, dzwoń lub pisz, namiary w profilu.
  
 
hehe z tego co się po sklepach wszelakich dowiadywałem nie ma taki frezów o takiej średnicy do kupienia A co do tłumaczenia, to polecam Szokolade, mnie to rozjaśniło wszystko i kolektory już się robią

pzdr
  
 
Frezy sa bez problemu do kupienia, ja kupowałem tutaj
http://panoramafirm.pl/%C5%82%C3%B3dzkie,,%C5%82%C3%B3d%C5%BA,%C5%9Br%C3%B3dmie%C5%9Bcie,gda%C5%84ska,15/uni_szlif_cygankiewicz_s.c.-apnfnj_gju.html#tab
wystarczy jeden( w kształcie szyszki tylko polski a nie chinski) za 50-60złzł i kilka sciernic listkowych o roznej gradacji oraz zwykła wiertarka, prowadnice zamiast skracac lepiej wbic glebiej.
Do polerki warto zbudowac sobie prosty przyrzad -kawałek grubego preta nacinamy szlifierka z tarcza grubosci 1-1,5mm na długosc2- 3cm, nastepnie odrywamy 2 kawałki papieru sciernegoo tej szerokosci i długosci dobranej doswiadczalnie (pozniej). Wycinamy pasek gabki(np stary fotel) obkladamy z obu stron paskami papieru scierniego i wkladamy a raczej wciskamy w wyciecie w drucie i na wiertarke z drugiej strony -poleruje sie idealnie :: tam gdzie sie nie dojdzie trzeba juz niestety recznie ale i tak skraca to czas mocno bo recznie to palce odpadaja po pierwszym kanale.
Mozna tez na 2 sposoby obrobic kanały wydechowe -na równo, albo wydech przy wejsciu do kolektora powiekszamy tylko troche, a kanał w kolektorze wydechowym do uszczelki tak aby uzyskac w miare mozliwosci duzy prog na przejsciu - utrudnia to cofanie sie sie spalin -kazdy musi wypróbowac i sam stwierdzic co mu pasuje


[ wiadomość edytowana przez: Michallodz dnia 2012-12-02 08:01:46 ]
  
 
A kto poleruje kanały w gaznikowcach? Co innego na wtrysku.
  
 
Cytat:
2012-12-02 14:17:10, SzokoLada pisze:
A kto poleruje kanały w gaznikowcach? Co innego na wtrysku.



dokładnie, na wtrysku można i to tez tylko do wtryskiwacza, dalej ma być chropowato, paliwo musi zdarzyć odparować.

a wydechowe , prosze bardzo, polerujcie na lusterko.


[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2012-12-02 16:23:29 ]
  
 
Jewgienij nie zaleca polerowania wydechu. Wręcz każe go porysowac drobnym papierem. Ciekawostka taka.
  
 
Czy wydech wypolerujesz czy nie i tak zaraz bedzie czarny i tak.
Im bedzie gładszy tym szybciej odpadną wieksze kawałki
  
 
Cytat:
Wręcz każe go porysowac drobnym papierem. Ciekawostka taka.



czym to argumentuje pamiętasz ?
który to filmik ? który motor ?
  
 
Do jazdy na gazie tez nie polerowac dolotowych?

  
 
Cytat:
2012-12-03 16:41:09, bartixr pisze:
czym to argumentuje pamiętasz ? który to filmik ? który motor ?



Ze szybciej zajdzie sadzą, bo i tak zajdzie sadzą. Pamiętam, ze chyba w tym odcinku przerabiał kolektor 4 2 1.