Amortyzatory

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam czy ktoś miał do czynienia z amortyzatorami firmy AVO i SPAX proszę o opinie ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
  
 
SPAX -
To jest uboczny produkt Sachsa - taki dział sportu. Bardzo mocno współpracują.
Dedykowany do Mercedesa AMG BMW Alpiny itp.
Górna półka.
Regulowane itp.
Jakie chcesz założyć ? i do czego?
do 190 16V ?
Jeżeli tak, to tam oryginalnie był Bilstein dwu rurowy, albo Koni.
Regulowane - gwinty - koszt około 8- 12 tyś - SPAX. Kompletne z spręzynami.
Aha i nie zamawiaj w polsce tylko bezpośrednio.
Najtaniej jest w Belgii i Słowacji.

[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-11-19 07:35:42 ]
  
 
przeznaczone mają być do 126p myśle o AVO ,też są regulowane
  
 
No to raczej SPAX odpada
  
 
Wiem że chłopaki z maluch trophy na tym jeżdżą a przynajmniej Paweł Krakowski i bardzo sobie chwali, zresztą był też u nas na lotnisku i widziałem że moment chwila zmienił sobie ustawienia.

[ wiadomość edytowana przez: __maly__ dnia 2012-11-20 22:30:40 ]
  
 
Cytat:
2012-11-20 20:55:43, gregor125 pisze:
No to raczej SPAX odpada



Dlaczego??
  
 
Wydaje mi się że to przerost formy nad treścią.
A masz SPAXA u siebie?
Jeżeli tak to napisz co i jak działa - fotka?
Jak z nastawami i regulacją.
No i koszty ?
  
 
dlaczego przerost formy nad trescią ????????? ( możesz się gregor rozwinąć?)
AVO są tańsze niby 60 funtów za szt plus przesyłka SPAX ok 75 funtów ,no chyba że źle odczytałem ze strony
  
 
Cytat:
2012-11-21 10:34:59, gregor125 pisze:
Wydaje mi się że to przerost formy nad treścią. A masz SPAXA u siebie? Jeżeli tak to napisz co i jak działa - fotka? Jak z nastawami i regulacją. No i koszty ?



Nie, powinieneś wiedzieć jakie mam amortyzatory, sam rozpętałeś burzę w tym temacie
  
 
bilstain lub koni jest tańszy, a przy trakcyjności PF 126 p to lepiej tą kase włożyć w silnik i koła - opony
Masz wycenę na AVO, lub Spaxa?
burzę nie burzę, ale obawiam, że trzeba by indywidualnie dopierać charakterystykę - bo z półki nie ma.
No chyba że pójdziesz w gwinty, ale to zupełnie inna cena.
My kombinowaliśmy z TEIN-nem, przerabialiśmy w czechach te amorki u Pavla Souchy.
Za jasną cholerę nie można było ustawić odbicia.
Tak samo było w poldonezie.
Podobno gwinty nie zdają egzaminu w polączeniu z resorem-mi.
  
 
a może Seba juz ma silnik, koła opony, kastę i jedynie co mu zostały amortyzatory?? Albo ma tyle kasy że chce sobie takie kupić, nawet jak by były za 100funtów to jest ok 550zł za sztuke a bile liczą sie teraz za 900zł to sorka ale różnica żadna przy tym rzędzie kwot.
  
 
Cytat:
a może Seba juz ma silnik, koła opony, kastę i jedynie co mu zostały amortyzatory?? Albo ma tyle kasy że chce sobie takie kupić, nawet jak by były za 100funtów to jest ok 550zł za sztuke a bile liczą sie teraz za 900zł



Masz rację....
Poklikać zawsze warto.
Czasami mozna przez komórkę

  
 
kupuje AVO podobno beton z dobrą regulacją ( lepsza jak w SPAX-ie) w sumie temat zamknięty przetestuję dam znać
  
 
Daj może link jak to wygląda
  
 
Mówisz i masz
http://www.avouk.com/RoadsportFrameset-84.htm
avo classics
  
 
Myślec coś podziałać z zawiasem z tyłu na nowy sezon czy ktoś miał do czynienia z tym

Amortyzatory
  
 
Przecież ja mam podobne tylko AVO i nie jest to samo co Bill na YTP powiem ci jaka jest różnica w jeździe na jednych i drugich
  
 
napisz tu jaka jest różnica...

i odnośnie tych gazów też jakieś opinie by sie przydały

[ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2014-08-26 01:20:41 ]