Nacisk na osie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Pilnie potrzebuje informacji o nacisku na przedia i tylna os w Espero 1.8/ 2.0.

Pozdr
Jadzwin
  
 
Cześć !
Ja mam 1,5 i w dowodzie rejestr. w tej rubryce tj. nacisk na oś widnieje cyfra 9.
Różnica między 1,5 a 1,8 i 2,0 to od kilku do kilkunastu kg więc chyba ten sam nacisk, ale nie jestem pewien.
  
 
Jaszcze jedno. Jak kupiłem to autu, nie miałem tego wpisu w dowodzie rejestr. od I-go właściciela i z urzędu dostałem polecenie uzupełnienia tegoż w stacji diagnostycznej, za potwierdzeniem na specjalnym formularzu. Nie wiem po co Tobie te dane, ale jeżeli to brak wpisu w dowodzie to kasa cię nie minie !
  
 
W dowodzie od mojego 1.5 jest napisane: Najwiekszy dopuszczalny nacisk osi - 890.
  
 

Chyba wpisują dane w różnych jednostkach ( kg, N ).
  
 
Potrzebuje nacisk na osie w kg, do przeprowadzenia symulacji przyspieszania naszych aut. To ostatni parametr jakiego mi brakuje a dokladniej potrzebuje jaki procent masy auta naciska na przednia os.
Wynikami symulacji oczywiscie podziele sie z wszystkimi. A jest ciekawie bo mozna sobie np. sprawdzic jak wplynie na przyspieszeni wymiana opon na inne i tego typu rzeczy

Kuba
  
 
To moze zakrec sie za jakas waga samochodowa w zakladach pracy? Takie "prawdziwe dane bylyby chyba najlepsze.
  
 
Ważyłem na przegądzie-razem z kierowcą+instalacja LPG CD1,8 - 1272 kg .A na koła to: przód L 382kg,przód P 350kg
tył L 290 kg,tył P 250 kg
(kier. ok.75 kg,benzyna + ok.35 kg)
Adam
 
 
Witam

Ogromne dzieki za te dane. Byly mi bardzo potrzebne. Ja mam silnik 2.0 ktorego masa jest bardzo zblizona (wygladaja identyc znie).

Pozdr
Jadzwin