Pali na 3 gary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam pytanko a mianowicie nieraz jak odpalam silnik to wydaje mi sie jakby pali na 3 gary (pale na beni) po przełączeniu na gaz sytuacja wygląda podobnie ,po wcisnieciu gazu auto jest strasznie mułowate .Sytuacja ta ustępuje po przejechaniu kilkuset metrów i wszystko jest ok .Nadmienie tylko że dzieje sie tak jak autko troche postoji np.przez noc .Nie jest to zjawisko ciągłe nieraz pali normalnie.Jezeli ktoś ma jakieś sugestie to niech piszę.


pozdro
  
 
Kopułka, palec, przewody, świece - najlepiej wszystko do wymiany, koszt niewielki.


  
 
mam to samo :/ jeszcze sie za to nie bralem
  
 
W sobote wymieniam świece jak to nie pomoże to kable WN i tak dalej
az wykryje problem .
  
 
u mnie wymiana swiec nie pomogla
  
 
Dzisiaj wymieniałem kable WN i nic sie nie poprawiło ,zastanawia mnie czy to nie problem benzynki mam mało w zbiorniku i moze to jest problem
  
 
Ja miałem to samo.
Zimny palił ale nie na wszystkich garach.
Jak chwilę pochodził to było już ok.
Jak wykręcałem świece to jedna (druga od strony apar.zapł.)była zawszę mokra.
Dostawał się płyn chłodniczy do cylindra i to w jakiś małych ilościach.
Wymiana uszczelki nie pomogła.Może głowica była pęknięta,ale tego nie wiem bo sprzedałem trupa.
  
 
Dzisiaj miłe zaskoczenie pali jak złoto żadnych problemów zobacze jeżeli się nic nie bedzie działo to uznam że ok
  
 
No i wszystko jasne po ściągnięciu świec .Swiece w oleju dlatego nie pali pzry rozruchu czy to uszczelka pod głowicą jeżeli ktoś miał taki przypadek to piszcie ,dodam jeszcze że zaczeła dzisiaj zapalac kontrolka silnika na desce ,nie pali się cały czas ale od czasu do czasu autko spoko jeżdzi żadnego spadku mocy.
  
 
ktora czesc swiecy masz w oleju ?? ja mam wszystkie 4 zaolejone ale to z powodu walnietej uszczelki pod klawiatura - dolne czesci swiec sa idealne i tez mam taki problem jak Ty
  
 
mam pierwsze 3 a raczej 2 bo jednej nie odkręciłem (mało czasu żeby uzyć Wd na niej ) jak je wykreciłem to były w oleju dolne części te z gwintem gadałem z kuzynem on mówi że to uszczelka pod głowicą i do tego dochodzi uszczelniacze i pierścienie ale muszę mieć pewność bo jak co do się biore do roboty w 500 zł się zmieszcze z nowym olejem więc piszczie jak toś miał podobny problem
  
 
Cytat:
2008-03-01 21:06:07, Rospur pisze:
gadałem z kuzynem on mówi że to uszczelka pod głowicą i do tego dochodzi uszczelniacze



A kuzyn to mechanik... no to niech się douczy trochę. Złomero to nie dolnozaworowa Warszawa M20! Koszty - uszczelka ok.15-25 zł, wymiana - 20 zł (lub 0 zł), czas wymiany - 30 min.
  
 
piotrek piszesz chyba o uszczlec pod klawiatura, znajdz mechanika ktory zrobi uszczelke pod glowica w 30 min
  
 
Cytat:
2008-03-02 12:12:01, Outcast pisze:
piotrek piszesz chyba o uszczlec pod klawiatura, znajdz mechanika ktory zrobi uszczelke pod glowica w 30 min


czytaj ze zrozumieniem...będzie Ci łatwiej żyć..
  
 
Odkopuję i pytam o mój przypadek.

Jak mi się zagrzeje silnik to mam wrazenie, że nie pali na któryś z cylindrów tak do około 2000 obr, powyżej jest raczej norma. Dodam że dzieje mi się tak na gazie i wczoraj przez chwilę na PB, ale dziś na PB już ok a na LPG dławi się :/.

Na dniach przymierzam się do wymiany przewodów WN, świec i palca, tlyko boje się, że raczej niewiele mi to da.

Ma ktoś może jakieś pomysły ?
  
 
Wymiana świec pomogła. Okazało się że były tam świece 3-elektrodowe i na jednej się troszkę zabrudziło. Profilaktycznie wymieniłem też kabelki WN. CHodzi pięknie Mam jeszcze palca do wymianki kupionego, ale nie mogę się dostac do kopułki ;( nie mam narzędzi puki co :/
  
 
śrubokręt krzyżakowy Najlepiej na przedłużce elastycznej (takiej do wyginania) bo ciężko podejść. (instalacja gazowa ;/)