Czy te opony nadają sie do kjs?Bieżnikowane MARKGUM 165/55/1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chodzi mi dokładnie o opony bieżnikowanej firmy
Markgum - Colway rozmiar 165/55/13.

Oto link z tymi oponami na Allegro :
http://allegro.pl/165-55r13-165-55-r13-70h-nowe-bieznikowane-i3029036348.html

Nie wiem czy w ogóle bieżnikowane nadają się do KJS.

Miały by być założone na przód do 126p swap 1100cm3

Będę bardzo wdzięczny za wasze opinie, może ktoś miał z nimi do czynienia.
  
 
ja na markgumach slickach i szutrowce i zimowkach startowalem w rajdach i dawaly rade , zdarza sie separacja gumy po przegrzaniu ale nie zawsze

markgum primo rewelacja na wode i syf na asfalcie
  
 
A ile kosztują "markgum primo'' i czy są w rozmiarze 165/5513 ?

Mają homologację drogową?
  
 
ja z markgumami mam złe doświadczenia, kupiłem kiedyś komplet nowych do Escorta i była totalna poracha, trzymały się gorzej niż 10 letnie prawie łyse goodyeary a na mokrym to w ogóle się nie trzymały.
Niestety nie pamiętam modelu, na pewno nie ten co w Twoim linku.
  
 
niestety primo nie robia juz w 13" kiedys byly w rozmiarze 175/50 r13 teraz znalazlem tylko 15"
  
 
Jeśli chodzi o markgumy to krążą skrajne opinie. Ja miałem kiedyś n-rally (czyli wzór slicka) 155/65 r13 i miałem mieszane odczucia. Osobiście wole Yokohamy, choć niewątpliwą zaletą Markguma jest cena.
  
 
Mysle ze markguma nie mozna porownywac do yoko calkiem inna polka mowimy o budzetowej nalewce ktora jak na nalewke dake rade ale porownania do strikte sportowych opon niema paro letni dunlop sp sport trzyma lepiej niz nowiutki markgum i zyje lata swietlne dluzej
  
 
Mam dylemat - nowy bieżnikowany colway n-rally (185/60/13) czy używany slick (nie wiadomo skąd i jak stary) . Czy na asfalcie odczuję dużą poprawę w stosunku do Yoko A539 na takiej bieżnikowanej oponie ?
  
 
na suchym to połowa opon będzie dobrze trzymać, co do samego makrguma to mi sie dobrze lata na S0 gdy jest wilgotno, lekki deszczyk, albo zimno a sucho, na deszczu po torze nawet bez nacięć jest ok. Gdy zrobi się ciepło czuć że to pływa i trzeba stosować twardszą mieszankę przez co zaczyna to gorzej trzymać.
  
 
Piątka tak jak Try3ek pisze wszystko będzie zależało od warunków i mieszanki markguma

ja w upałach (gsmp sopot) jeździłem na S3 i specjalnie nie płynęło , za to na wilgotnym porannym asfalcie nadal trzymały, gdzie stara opona dawno by puściła
  
 
Cytat:
2013-02-14 15:33:47, bandzior126p pisze:
Chodzi mi dokładnie o opony bieżnikowanej firmy Markgum - Colway rozmiar 165/55/13. Oto link z tymi oponami na Allegro : http://allegro.pl/165-55r13-165-55-r13-70h-nowe-bieznikowane-i3029036348.html Nie wiem czy w ogóle bieżnikowane nadają się do KJS. Miały by być założone na przód do 126p swap 1100cm3 Będę bardzo wdzięczny za wasze opinie, może ktoś miał z nimi do czynienia.



Nie kupuj tego dziadostwa,miałem przetestowałem mieszankę s2 i deszczówki na początku jarałem się nimi że zajebiście trzymają,ale pierwsze zawody i jedna wybuchła po całym obwodzie profilu bocznego,następna straciła kawał mięcha z bierznika,co do deszczówek wytrzymały wszystko ale płynęły na suchym.

Szukaj yokohamy,federale a jak za drogo to bierz hankook optimo lub sava efecta,te ostatnie polecam,trzymają zajebiście