Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2014-04-19 16:41:52 poza tym cos porobione? czy przyspieszasz przyspieszasz az się przewrócisz?
będziesz w kielach albo poznaniu w maju? |
Bilo 126p Radomsko | 2014-04-19 18:40:45 Malucha podbilo po uderzeniu w opony ale i tak sie nie wywalil. Zawieszenie jest optymalne. Na pewno bedzie szybszy i moze mniej awaryjny. Sam musze wiecej dac z siebie za kolkiem. Tak bede w kielcach. |
Bilo 126p Radomsko | 2014-04-20 19:24:10 Pojezdzilem troche. Tlumik nie peka za to co 30 km odkreca sie kolanko wydechowe od str tylu Czyli do kielc dokrece to ze 3 razy. |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2014-04-20 21:53:48
Może źle spasowany wydech i naprężenia robią swoje ? Na kielce chyba przywiozę zapasowy wydech i głowicę Załóż zwykły wydech do tego auta i daj mi go obejrzeć, bo w końcu roz*ierdolisz ten silnik przez te padło. |
Bilo 126p Radomsko | 2014-04-21 11:16:39 Dokrecalem na cieplym wiec nie robilem tego na sile. Teraz dobilem na zimnym. Trudno jednak dokrecic to na amen w aluminium. Jak masz wolna glowice to wez . Ja i tak jade z drugim tlumikiem, zabierakami, obejmami, przegubami, srubami i opaskami samozaciskowymi .
Kupilem poliuretany . bile tez mozesz zabrac [ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-04-21 11:32:43 ] |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2014-04-21 12:00:42
OK, to ja biorę skrzynie na zapas. Bile Bilowi montujemy w trakcie zawodów ? |
MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2014-04-23 12:09:22 Michał, załóż hak i kup sobie N250, wtedy i zapasowy motor sie zmieści
Czy kolanko jest przykręcone z podkładą sprężynową? |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-04-23 13:09:02 jak kolanko wyjeżdza co 30km to nic nie pomoże, najlepiej rozwierć na M10 wstaw szpilkę z redukcją i po problemie |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2014-04-23 13:29:40 Jak kolanko wyjeżdza co pare kilometrów, to nie pomoże ani m10, ani m20, tylko dokładne spasowanie wszystkich elementów |
__maly__ 126p_impreza okolice Piły | 2014-04-23 15:32:20 Fasolki na obejmach i odpowiednie śruby podkładki i spasowanie nic nie powinno się odkręcać ja wkręcam szpilki w głowice na klej średni wurth. A w bredzie miałem tak że przed dopasowaniem grzałem rury palnikiem i doginałem tak była źle pospawana |
sebastianamg FIAT 126P POZNAŃ | 2014-04-23 18:49:10 Miałem ten sam problem z tłumikiem Węglarskiego, ciągle wydmuchiwało uszczelkę z pod kolanka pierwszego cylindra i odkręcało się kolanko, aż zerwało gwint, teraz mam z m 10 na m 8, pocięte rury i na nowo zespawane i na razie jest oki, po za dB |
Bilo 126p Radomsko | 2014-04-24 10:48:40 Przyjechalem 30 km szpilka siedzi na miejscu na razie. Za to urwala sie jedna ze szpilek obejm. Wydech nie peka . Zabieram zapasowy ze soba. Maciek kolanko jes krecone na dwoch podkladkach jednej sprezynowej.
[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-04-24 10:49:36 ] |
Bilo 126p Radomsko | 2014-04-26 18:38:29 Gaznik od Porthosa juz w aucie. Dlawienie zniknelo. Bardzo ladnie ciagnie. Czuc ze jest mocniejszy. Pelne zadowolenie |
arbuz81 Fiat 126p Kozienice | 2014-08-22 23:16:56 Jaka szerokość felg jest w twoim aucie ??
|
Bilo 126p Radomsko | 2014-08-24 23:14:49 Przod 5,5 cala
Tył 6 cali |
Bilo 126p Radomsko | 2014-10-14 21:58:28 Maluch zakonczyl seson w Classicauto Cup biorac udzial we wszystkich imprezach i w kazdej zdobywajac punkty do klasyfikacji rocznej. Ostatecznie dalo to druga lokate w klasie 2-1300 w klasyfikacji roczne za Łada a przed Lancia Fulvia Trzeba bedzie odebrac puchar
<br> [ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-10-14 22:02:27 ] |
Bilo 126p Radomsko | 2014-10-14 22:02:32 Maluch zakonczyl seson w Classicauto Cup biorac udzial we wszystkich imprezachi wkqzdej zdobwajac punkty do klasyfikacji rocznej. Ostatecznie dalo to druga lokate w klasie 2-1300 w klasyfikacji rocznej Trzeba bedzie odebrac puchar |
Pereira Poddębice | 2014-10-14 22:02:58 Pogratulować wyników!
Zwłaszcza, że w konkurowałeś z autami o pojemności 2x650 |
Bilo 126p Radomsko | 2015-03-23 18:22:55 Po sezonach 2013 i 2014 silnik zostal rozebrany
Okazalo sie ze do wymiany sa pierscienie tlokowe, uszczelniacze zaworowe, panewki korbowodowe tez wymieniono, odkryto ze przyczyna metalicznego stuku byla urwana blacha obudowy nad wentylatotem. Swoznie tłokowe były fioletowe a glowica troche krzywa. Z silnikiem pozegnal sie tez aluminiowy wentylator na rzecz wiekszego kola pasowego i zwyklego wentylatora (silnik grzał sie). Glowica poszła do szlifu dotarcia zaworow i sprawdzenia szczelności. Silnik składa mi Tomek126 z Łodzi, ten sam ktory go budował. dwa lata startów, dojazdów po 500 km na niektore imprezy na kołach niewiele mu zaszkodziły. umyty blok I powoli do celu Prawdopodobnie na koniec tygodnia montaz do auta, docieranie i w maju na Kielce [ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2015-03-23 18:25:41 ] |