[126p] Czerwona zabawka - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
poza tym cos porobione? czy przyspieszasz przyspieszasz az się przewrócisz?

będziesz w kielach albo poznaniu w maju?
  
 
Cytat:
2014-04-19 16:41:52, flapjck1 pisze:
poza tym cos porobione? czy przyspieszasz przyspieszasz az się przewrócisz? będziesz w kielach albo poznaniu w maju?



Wydaje mi się, że z kilkoma detalami, które Bilo montuje na sezon 2014 będzie lepiej

Michał w sumie jest na liście CA Kielce 3maja, więc chyba będzie
  
 
Malucha podbilo po uderzeniu w opony ale i tak sie nie wywalil. Zawieszenie jest optymalne. Na pewno bedzie szybszy i moze mniej awaryjny. Sam musze wiecej dac z siebie za kolkiem. Tak bede w kielcach.
  
 
Pojezdzilem troche. Tlumik nie peka za to co 30 km odkreca sie kolanko wydechowe od str tylu Czyli do kielc dokrece to ze 3 razy.
  
 
Cytat:
2014-04-20 19:24:10, Bilo pisze:
Pojezdzilem troche. Tlumik nie peka za to co 30 km odkreca sie kolanko wydechowe od str tylu Czyli do kielc dokrece to ze 3 razy.



Może źle spasowany wydech i naprężenia robią swoje ?

Na kielce chyba przywiozę zapasowy wydech i głowicę

Załóż zwykły wydech do tego auta i daj mi go obejrzeć, bo w końcu roz*ierdolisz ten silnik przez te padło.
  
 
Dokrecalem na cieplym wiec nie robilem tego na sile. Teraz dobilem na zimnym. Trudno jednak dokrecic to na amen w aluminium. Jak masz wolna glowice to wez . Ja i tak jade z drugim tlumikiem, zabierakami, obejmami, przegubami, srubami i opaskami samozaciskowymi .

Kupilem poliuretany . bile tez mozesz zabrac


[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-04-21 11:32:43 ]
  
 
Cytat:
2014-04-21 11:16:39, Bilo pisze:
Kupilem poliuretany . bile tez mozesz zabrac [ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-04-21 11:32:43 ]



OK, to ja biorę skrzynie na zapas. Bile Bilowi montujemy w trakcie zawodów ?
  
 
Michał, załóż hak i kup sobie N250, wtedy i zapasowy motor sie zmieści
Czy kolanko jest przykręcone z podkładą sprężynową?
  
 
jak kolanko wyjeżdza co 30km to nic nie pomoże, najlepiej rozwierć na M10 wstaw szpilkę z redukcją i po problemie
  
 
Jak kolanko wyjeżdza co pare kilometrów, to nie pomoże ani m10, ani m20, tylko dokładne spasowanie wszystkich elementów
  
 
Fasolki na obejmach i odpowiednie śruby podkładki i spasowanie nic nie powinno się odkręcać ja wkręcam szpilki w głowice na klej średni wurth. A w bredzie miałem tak że przed dopasowaniem grzałem rury palnikiem i doginałem tak była źle pospawana
  
 
Miałem ten sam problem z tłumikiem Węglarskiego, ciągle wydmuchiwało uszczelkę z pod kolanka pierwszego cylindra i odkręcało się kolanko, aż zerwało gwint, teraz mam z m 10 na m 8, pocięte rury i na nowo zespawane i na razie jest oki, po za dB
  
 
Przyjechalem 30 km szpilka siedzi na miejscu na razie. Za to urwala sie jedna ze szpilek obejm. Wydech nie peka . Zabieram zapasowy ze soba. Maciek kolanko jes krecone na dwoch podkladkach jednej sprezynowej.


[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-04-24 10:49:36 ]
  
 
Gaznik od Porthosa juz w aucie. Dlawienie zniknelo. Bardzo ladnie ciagnie. Czuc ze jest mocniejszy. Pelne zadowolenie
  
 
Jaka szerokość felg jest w twoim aucie ??
  
 
Przod 5,5 cala
Tył 6 cali
  
 
Maluch zakonczyl seson w Classicauto Cup biorac udzial we wszystkich imprezach i w kazdej zdobywajac punkty do klasyfikacji rocznej. Ostatecznie dalo to druga lokate w klasie 2-1300 w klasyfikacji roczne za Łada a przed Lancia Fulvia Trzeba bedzie odebrac puchar <br>

[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2014-10-14 22:02:27 ]
  
 
Maluch zakonczyl seson w Classicauto Cup biorac udzial we wszystkich imprezachi wkqzdej zdobwajac punkty do klasyfikacji rocznej. Ostatecznie dalo to druga lokate w klasie 2-1300 w klasyfikacji rocznej Trzeba bedzie odebrac puchar
  
 
Pogratulować wyników!
Zwłaszcza, że w konkurowałeś z autami o pojemności 2x650
  
 
Po sezonach 2013 i 2014 silnik zostal rozebrany



Okazalo sie ze do wymiany sa pierscienie tlokowe, uszczelniacze zaworowe, panewki korbowodowe tez wymieniono, odkryto ze przyczyna metalicznego stuku byla urwana blacha obudowy nad wentylatotem. Swoznie tłokowe były fioletowe a glowica troche krzywa. Z silnikiem pozegnal sie tez aluminiowy wentylator na rzecz wiekszego kola pasowego i zwyklego wentylatora (silnik grzał sie). Glowica poszła do szlifu dotarcia zaworow i sprawdzenia szczelności.

Silnik składa mi Tomek126 z Łodzi, ten sam ktory go budował. dwa lata startów, dojazdów po 500 km na niektore imprezy na kołach niewiele mu zaszkodziły.

umyty blok





I powoli do celu



Prawdopodobnie na koniec tygodnia montaz do auta, docieranie i w maju na Kielce


[ wiadomość edytowana przez: Bilo dnia 2015-03-23 18:25:41 ]