Porsche Cayenne Turbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega chce taki kupić.
Macie jakieś info na temat tego modelu i silnika ?
Turbo dlatego,że w Niemczech jest najniższy podatek na ten silnik

pzdr.Marek
  
 
A z ciekawosci,wiesz jaki jest ten podatek ?
  
 
Nie pytałem
Ale spytam
  
 
Cytat:
Macie jakieś info na temat tego modelu i silnika ?

Na temat silnika niewiele mogę powiedzieć, ale hamulce na pewno ma znakomite
 
 
Wyczytałem,że Cayenne S mają wade konstrukcyjną !

Cytat:
Samobója dla Prosiaka ! Posiadam Cayenne S 2004 rok po przebiegu 160 tys km doznałem wrażenia że coś sobie stuka w silniku. Po kliku dniach odstawiłem pojazd na zimę w garażu i zaczęło mnie zastanawiać co tak tyka .Opinie warsztatów wszystkie z rękawa brane typu skrzynia sprzęgło . Więc dzwonie do centrum porsche i ...? Dostaje odpowiedź stukot przypominający stukanie popychacza ? tak ! - to 4 cylinder wada chłodzenia - wyciera się materiał - w słuchawce luz blus hehe - rozmowa dalej - Gdyby auto miało 4 lata to fabryka dołożyła by się do naprawy nawet po gwarancji . SUPER !!! Ale moje ma 7 lat !!! zaciekawiło mnie to zdarzenie i co roibę wchodzę na Allegro poszukać silnika a tam : sprzedam silnik z lekkim stukotem , sprzedam silnik ze stukającym silnikiem ( tykanie , cykanie , pukanie . ... itp ) dzisiaj pisze tu i zdaje sobie sprawę , że to co wydało porsche pod nazwą cayenne to naprawdę 50 % tego znaczka . Korzystałem z autoryzowanego serwisu i nawet miałem telefon z audyt (do dzisiaj posiadam numer telefonu - zapisałem sobie) porsche czy jestem zadowolony z obsługi i na co te pióra jak wiedza , że wprowadzili wadę konstrukcyjna ? No cóż trza było kupić 911

  
 
No cóż,nie wszystko złoto co się świeci.To napewno nie pomogło marce Porsche.
Z ciekawości popatrzył na ceny tych aut i wcale nie są one takie po za zasięgiem.
A cytując ostatnie zdanie,mógł se kupić omege
  
 
erwinomega chodziło o ubezpieczenie nie podatek.
Cayenne Turbo 450KM ok.330€ na 3 miesiące,
Cayenne S 340KM ok.315€ na kwartał.

Byliśmy dzisiaj jednego oglądać.
Pierwsze nie miał haka (w ogłoszeniu był) a to był priorytet.
Oglądamy dalej - drzwi pasażera nie można otworzyć, okna też
No i silnik terkocze
No i 4 opony do wymiany 20"
No i generalnie rozczarowałem się wnętrzem, na fotkach lepiej wyglądają.
  
 
Cytat:
erwinomega chodziło o ubezpieczenie nie podatek.
Cayenne Turbo 450KM ok.330€ na 3 miesiące,
Cayenne S 340KM ok.315€ na kwartał.



nie widzę wielkiej różnicy 15€ w skali 3 miesięcy.
  
 
Cytat:
2013-04-10 00:12:44, MarekV6 pisze:
erwinomega chodziło o ubezpieczenie nie podatek. Cayenne Turbo 450KM ok.330€ na 3 miesiące, Cayenne S 340KM ok.315€ na kwartał.



To powiem Ci ,że jak na Germanskie możliwosci i klase auta to jestem mile zaskoczony.Rozumiem,że chodzi o podstawowe ubezpieczenie bez teilkasco?Mój prezes za MB G500 płaci ubezpieczenia 2500 łojra i w tym ma teilkasco.Nie pytałem z jakimi zniżkami,ale napewno troche ich ma.

Cytat:
Byliśmy dzisiaj jednego oglądać.
Pierwsze nie miał haka (w ogłoszeniu był) a to był priorytet.
Oglądamy dalej - drzwi pasażera nie można otworzyć, okna też
No i silnik terkocze
No i 4 opony do wymiany 20"
No i generalnie rozczarowałem się wnętrzem, na fotkach lepiej wyglądają.



Ja to myslałem,że takie rzeczy to tylko jak sie kupuje tanią łamage ,a tu prosze-Porsche
  
 
Cytat:
2013-04-10 09:12:02, Pabelo pisze:
nie widzę wielkiej różnicy 15€ w skali 3 miesięcy.



Ciekawe czy 110KM więcej pod maską byłoby odczuwalne
  
 
Tutaj nie chodzi tylko o 100 coś koni.
Przebieg momentu i jego wartość wygląda całkowicie inaczej. Na plus dla turbo.
  
 
No i jest Cayenne S (340PS), tz. było.
Na drugi dzień po przywiezieniu coś pierdolło.
"Woda" - ile wlejesz tyle zaraz wyleci
Gdzieś z tyłu po skrzyni cieknie - niczym Niagara
Wróciło do salonu,zobaczymy co z tego wyjdzie.
Krótka przejazżka i jestem pod wrażeniem
  
 
Ile dał,jaki rok ?
Nie pytam ile za reperaturke