Remont silnika/wymiana Warszawa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
chcę doprowadzić swój silnik do porządku lub wymienić na taki, który już do takowego doprowadził.
W kilku słowach opiszę sprawę:
więc mam ładę 1500s (2106) i ok 2 lata temu silnik został zatarty na panewkach co zostało juz naprawione. Potem w aucie pojawił się gaz i od tego czasu cały czas coś klekocze i nie działa dobrze. Nie znam się na temacie i sam tego nie zrobię. Potrzebuję jakiegoś rzetelnego speca z Warszawy lub okolic, który wyremontuje mi silnik i zrobi tak, żeby dobrze chodził na gazie. chodzi mi o kogoś z doświadczeniem w naprawach/remontach/tuningu takich silników. Dostałem namiar na gościa na Al. Prumasa Tysiąclecia 81A, ale po wstępnej rozmowie podał cenę 4000 za taki remont co wydaje mi się (za) dużo.

Możecie mi polecić kogoś innego z Warszawy lub okolic kto robi takie rzeczy i jest dobrym fachowcem? Ew. ktoś z Was ma może gotowy, zrobiony silnik na sprzedaż?

Dzięki
Wojtek
  
 

Bany motor Sport w Otwocku.

Bardzo duże doświadczenie w przygotowaniu Ład.
Sam startował w tym roku 2106 w Monte Carlo.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152677884450230&set=a.10152534254945230.958642.351030550229&type=1&theater
  
 
Ewentualnie polecam Pana Jagielskiego, ul. Esej, wjazd od Bogusławskiego.
Tel. 22 669 99 86 lub 508 352 923

Gość zna się na ładach i nie jest drogi. Możesz się na mnie powołać (czerwona 2106).
  
 
Czy ktoś jeszcze w Warszawie i okolicach jest godny polecenia w tym temacie?
Chciałem oddać auto do Banego bo polecano mi go z różnych stron, ale gość wydaje się być niepoważny bo od ponad pół roku nie udało mi się wstawić do niego auta i odechciało mi się już podejmować kolejnych prób bo szkoda mi czasu. Do drugiego Pana jeszcze nie dzwoniłem, ale zawsze miło jest mieć jakąś alternatywę.

Dziękuję za rekomendcje.
  
 
A może nie umiesz gadać z Piotrem? Rozmawiałem z nim nie raz, zna temat, więc od strony teoretycznej polecam Piotra. Z praktyki, zbudował parę motorów do łady, które całkiem nieźle chodzą. Próbuj, nie poddawaj się. Przecież to tobie zależy na tym, a nie jemu. Piotr ma co robić.
  
 
Kadłub (blok + tłoki + wał + głowica) na złożenie oddawałem do Walenda Motorsport i tu pewnie zrobią ci całość od A do Z.

Nie wiem co dokładnie rozumiesz pod remont.
Bo jeżeli remont czyli szlif cylindrów i wału, coś przy głowicy to przy całej obróbce z tym związanej, robocizną (odstawiasz furę i odbierasz na gotowo), regulacją i nowymi szpejami to 4K to nie jest jakoś drastycznie dużo (i to przy serii).

[ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2014-10-24 09:04:24 ]
  
 
Poszedł priv