Zakup kamery - potrzebna dorada

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Zamierzam zakupić kamerę, taką aby zarejestrować jakieś ciekawe obrazy z naszego pięknego świata Nic nadzwyczajnego, ale chciałbym kupić coś w przystępnej cenie (tak do 2 tys. powiedzmy), a jednocześnie o dobrej trwałości i funkcjonalnego - oczywiście wiadomo, że nie oczekuję cudów za taką kwotę, niemniej nie chciałbym się rozczarować.
Niestety, nie znam się na tym zupełnie - czytając w sklepie opis sprzętu kompletnie nic z tego nie rozumiem Poproszenie o poradę sprzedawcy to spore ryzyko tym bardziej, że nie mam nikogo znajomego w tej branży.
Dlatego proszę o pomoc w rozszyfrowaniu podstawowych wiadomości i poradę na co zwrócić uwagę, jakie fukncje mają wpływ na jakie efekty oraz jaki konkretny sprzęt ewentualnie polecacie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
MisiekNS
  
 
- kup kamere dobrej firmy: panas, canon, ... unikaj jakis tam firsline czy cos.
-warto pomyslec o zakupie jakiejs "bezkasetowej". Dokladajac troche do kwoty juz masz DVDcam.
-generalnie - im wszystkiego wiecej, tym lepiej. rozdzielczosc jaka sie da, to samo tyczy sie liczby pixeli na matrycy. Szukanj czegos z 3CCD.
-warto, zeby wyswietlacz byl jak najwiekszy, to pomaga.
-musowo stabilizatos drgan, najlepiej jakby byl optyczny.
-obiektyw - z reguly powinien byc sygnowany jaka marka, obecnie najlepsze szkielka kladzie panasonic.
-mikrofon stereo z wejsciem. czesto trafia sie mono.
-zoom. nie patrz na cyfrowy, bo to g. optyczny minimum 3x.

jakbys mial konkretne pytania wal.
popatrz tu
tu.i tu.albo tu
osobiscie - bralbym to.
  
 
Ja tak jak Adasco bym poszukał czegoś markowego - szczegolenie zwrócilbym uwage na Sony badz JVC.

Na reszcie rzeczy sie nie znam - bo wielkim fanem kamer nie jestem - z doswiadczenia wiem, ze oglada sie to co sie nagrało max 3 razy a potem kamera zaczyna sie nudzic i wedruje do szafy. Jednak jestem za fotografia
  
 
w sieci EURO AGD mieli fajna promocje z 1400 na 999 na dobre JVC