[126]RALLY MALAR by Hellmanns - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ALU MISKA EVO 2 BY HELLMANNS (szczelna!!!!)

Tak jak w tytule powróciłem do zagadnienia "samodzielne wykonanie aluminiowej miski w godzinach pracy materiałem ze śmietnika"









pojemność miski pod kołnierz jest 6l ale olej w seryjnej misce jest w granicach 1/2 do 2/3 pojemności czyli moja miska będzie miała ok 3,5l
  
 
Wg mnie ją szybko zgubisz, dodatkowo jeśli nie podeprzesz smoka to od wibracji się urwie.
  
 
Wysokość 135mm prawie jak seria,temat z podparciem smoka do zrobienia dzięki za poradę
  
 
na fotkach wygląda jakby była 2x wyższa od serii..
masz fotkę dla porównania z oryginalną miską?
  
 
Cytat:
2015-02-02 21:35:12, Dar00 pisze:
na fotkach wygląda jakby była 2x wyższa od serii.. masz fotkę dla porównania z oryginalną miską?



na chwilę obecną nie mam ale jutro będzie fotka z wymiarami
  
 
Szczerze to ten pierwszy projekt bardziej mi sie podobał.
  
 
Zgłoszenie do MRC 1 2015

Czyli kolejna próba zdobycia podium już niebawem,nr 18 to my

z tego miejsca zapraszam do rywalizacji w klasie F126p jeśli dojdą jeszcze 3 boby.

[ wiadomość edytowana przez: Hellmanns dnia 2015-02-17 22:54:48 ]
  
 
Czyli się stało,Malar wrócił z Franky Garage,pierwsza jazda testowa przeprowadzona,jest grubo,powiem szczerze jestem w szoku jak to się teraz zbiera na tej skrzyni(Made by Parnell)

Fuso ogarnął mojego grzmota pięknie,tu się należą podziękowania za wkład pracy i podejście do tematu.DZIĘKUJĘ

Pozostały duperelki do zrobienia,bardziej kosmetyka.

cdn.

  
 
Mialem okazje zobaczyc na zywo. Wyglada jak w kalendarzu. Jezeli jeszcze do tego zapiernicza to podoba mi sie bardziej
  
 
Nagraj film bo jestem ciekaw. Ty masz 234 +bis ?
  
 
Jak wszystko działa i zapierdziela to bardzo się cieszę
  
 







Mała aktualizacja tematu,drobne prace przed sobotnimi zawodami,dojdą jeszcze dystanse 15mm alu i ruskie felgi w nowiutkim kolorze

Oczywiście filmiki będą,sam jestem ciekaw co ten sprzęt teraz potrafi,na razie się szykuję moze będzie czas na testy przed
  
 
ale za czysto to tam nie jest
Nie lepiej i wygodniej - karcherem to wymyć ?
I na głowę się nie sypie i robota fajniejsza.
  
 
Cytat:
2015-02-26 08:43:57, gregor125 pisze:
ale za czysto to tam nie jest Nie lepiej i wygodniej - karcherem to wymyć ? I na głowę się nie sypie i robota fajniejsza.



To jest niestety rajdówka która ma garaż w lesie do którego prowadzi taka droga że cywilnym autem szkoda się zapuszczać więc powiem szczerze mycie podwozia nie ma sensu,ale oczywiście masz rację było by bardziej komfortowo
  
 




Podziękowania dla Grynia który szybko mi ogarnął ten temat,kolejna część już jest ,15mm
  
 
Cytat:
2015-02-26 21:27:38, Hellmanns pisze:
Podziękowania dla Grynia który szybko mi ogarnął ten temat,kolejna część już jest ,15mm



Dla kogo te podziekowania?
  
 
na poczcie też mi się taki logował
  
 
Dobra jutro ogień na tłoki,maluch wymyty,przygotowany koła założone dystanse tylko na tył bo z przodu opona ociera o nadkole i klepanie nie pomaga,muszę poszukać oponek o niższym profilu i wtedy jeszcze raz spróbować.




Kolor felg totalnie odmienił malara ale fotek już nie zrobiłem bo noc mnie zastała
  
 
Widziałem helmansowóz wczoraj wieczorem, na srebrnych ruskach jest 100pkt więcej do lansu

A tak na poważnie jak dla mnie mega lepiej niż na tych czerwonych

W tej chwili są chłopaki już w drodze do RL wiec jedyne mogę życzyć mety oraz pudła
  
 
JEST PUDŁO!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam wszystkich,nowy sezon rozpoczęty i jak dla mnie z bardzo dobrym wynikiem,czyli 3cie miejsce w klasie 1 do 903mm3, rokującym na przyszłość.

Sam przebieg zawodów po prostu idealny,autko całe dojechało do końca,wreszcie nie przerywał gaźnik cały czas była moc,oczywiście odkręcały się śrubki ale miałem serwis ze sobą i ogarniali mi autko po każdej pętli,totalnie bezstresowo myślałem tylko o jeździe.

Co do nowej skrzyni 234+bis jest przeciąg,idzie na każdym biegu z jedną uwagą nie trzeba redukować do jedynki na nawrotach,przy starcie z pierwszego biegu musiałem zmienić przyzwyczajenie gdyż jedynka się wydłużyła i trzeba zrobić to trochę inaczej żeby było efektywnie.

Głupia sprawa pozbawiła mnie miejsca drugiego tzn przystępując do jednego z odcinków tuż po starcie po 10m nie uwierzycie odpięła mi się wtyczka/złącze od modułu zapłonowego i auto zgasło

Zjechałem na pobocze otwieram klapę i taka sytacjia kosztowała mnie 2 min czyli taryfa.Od razu spadłem na ostatnie miejsce.

Sprzęt jednak był na tyle mocny że udało się wrócić na punktowaną pozycję.

Wyniki






Był również jeden podobny przeciwnik z AK Nowomiejskiego


Jak pojawią się filmiki na pewno zamieszczę.