Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2014 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ta 0oś ewidentnie psuje urok modelu, ja napisałem coś takiego do dea:

Witam, jestem prenumeratorem i pasjonatem kolekcji Kultowe Auta PRL-u.
W związku z pojawieniem się numeru specjalnego kolekcji URSUS C330
chciałbym zwrócić uwagę na oś przednią która jest zbędna w tym modelu i po prostu szpeci.
Pod moją prośbą podpisało się 58osób.
Jeżeli byłaby taka możliwość to może można to usunąć.
z poważaniem
Walery Gąpka
  
 
Cytat:
2014-01-14 08:50:48, Meduza pisze:
Ten Ursus nie ma ośki w przednich kołach. A wiec można było... Ursus_C325.JPG



Ten Ursus to nie dea za 30 zeta.
Producent tez inny.

Widac IXO/IST tak nie umie




[ wiadomość edytowana przez: Frdek dnia 2014-01-14 13:27:40 ]
  
 
No faktycznie jest droższy o około 15PLN, zamiast 27 około 43PLN

A brak ośki stalowej to przecież oszczędność ))
 
 
Dostałem odp. od dea:


Szanowny Panie,

Pana uwagi zostały przekazane do działu produkcji.
Niestety model został już wyprodukowany i ma możliwości żadnej zmiany.

Serdecznie pozdrawiam,
BOK De Agostini,
Armand Roj
  
 
Cytat:
2014-01-14 15:41:13, Meduza pisze:
A brak ośki stalowej to przecież oszczędność ))



Tylko ze wtedy sa zwiekszaja sie koszty opracowania "bezosiowego zystemu obrotu kol" ... why not ?



... Co do e-mailu ... moze i modelu nie zmienia ale na przyszlosc moga pomyslec ...

... moga np. zaczac produkowac kolejna serie i sprzedawac po skonczeniu sie modeli z osiami
  
 
Na jaki adres wysyłacie propozycje do DEA?
  
 
deagostini@communication.com.pl
  
 
My tu wszyscy cieszymy się z ursusa a ja wciąż nie dostałem prenumeraty 137 138
  
 
Prenumerata opozniona w zwiazku z "chwilowym brakiem" numeru 137.

(pare osob z forum Motoshow dostalo takie informacje)


[ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2014-01-15 20:39:46 ]
  
 
Potwierdzam dzwoniłem do De Agostini i też kazali czekać ,brak modelu w magazynie .
  
 
Hej Pany zobaczcie na stronie KAP aktualizacja i wiele zapychaczy i żadnych polaków
ale najciekawsze wg mnie to Fiat Multipla i Citroen DS 19
  
 
jezuuu same zachodnie auta.... a gdzie rumuny, polskie, cięzarowki? a pisalem, ze ciezarowek nie bedzie i jak widac sie sprawdza. Wcisneli ich ze 3 i tyle na tym sie skonczylo i dalej nas maja w dupie.

- triumph herald - no moze ok, cos tam z nich bylo importowane do polski i sprzedawane
- vauxhall chevette - to samo, ale zamiast tych dwoch to bym wolal z angielskich mini lub humbera
- kadett B - jak najbardziej pasuje
- multipla - duze pocieszenie, ze kolejny fiat w kolekcji, jeszcze brak paru
- volvo 343 - farsa troche, serio ich tyle jezdzilo?
- citroen, peugeot, renault - francuzy akurat zawsze pasuja do kolekcji, bo wiekszosc samochodow francuskich byla u nas

Ale mimo wszystko, mogli je przedzielic komunistycznymi autami, a nie wrzucic 8 z rzedu zachodnich.... Ta seria schodzi na psy od czasu pojawienia sie Iza 2126. A moze seria rzeczywiscie bedzie liczyć 155 numerów i dlatego zapychają ją na tyle, żeby ją jak najszybciej zakończyć i nie robić już nowych modeli?
Tylko czemu to ma byc kosztem Aro,. Rocarow, Dacii i innych.

[ wiadomość edytowana przez: cichy_555 dnia 2014-01-16 07:18:56 ]
  
 
Już się zawiodłem na Dea. Czyżby już się skończyły im pomysły.Takie modele to ja mogę sobie kupić w sklepie lub na Allegro. Dali du... i tyle.
Ta nazwa Kultowe Auta PRL już straciła swoją ważność. Brawo Dea chyba już zakończę zbieranie, z zacznę zbierać AL i ANS bo tam nie dają zapychaczy. Rozczarowałem się tym. Chociaż pozostają jeszcze Wydania Specjalne. Płakać się chce.
  
 
Cytat:
2014-01-16 07:31:59, Stachu19 pisze:
Już się zawiodłem na Dea. Czyżby już się skończyły im pomysły.Takie modele to ja mogę sobie kupić w sklepie lub na Allegro. Dali du... i tyle. Ta nazwa Kultowe Auta PRL już straciła swoją ważność. Brawo Dea chyba już zakończę zbieranie, z zacznę zbierać AL i ANS bo tam nie dają zapychaczy. Rozczarowałem się tym. Chociaż pozostają jeszcze Wydania Specjalne. Płakać się chce.


To teraz jako na pocieszenie mają dać nam W.S ciężarówki i służby w 1 /43.
  
 
Kasa zostanie w kieszeni i zostanie wydana na rumuńskie i ruskie. A polskie Dea nie zarobi. Jak nie słucha kolekcjonerów to niech kończą na tym 155.
  
 
Mi sie podobaja ... Ladne kolory ... I mimo pochodzenia to pasuja do kolekcji ... triumph mnie zaskoczyl a na reszte oczekiwalem (choc w pierwszej kolejnosci,wolalbym cos innego ...

Kadett jak wujka ...
A takie Volvo w rodzinie byly dwa ... Kremowe.

Na pocieszenie dla innych - mozna wykreslic pare aut z listy ... Hehe
  
 
Na pocieszenie : DS ma wycieraczki odlane razem z szybą...
  
 
Na pocieszenie : Mi to nie przeszkadza

[ wiadomość edytowana przez: Frdek dnia 2014-01-16 10:33:09 ]
  
 
A może to tak specjalnie nam DEA zafundowało takie modele.Może coś szykują polskiego i zaprezentują nam może 8 modeli pod rząd na tegoroczne wakacje. Wierzyć trzeba i uzbroić się w cierpliwość. Ciekawe co nasz kolega Sroczka7 powie na to.Pozdrawiam i czekam na IZ 2125 i naszego ciapka 330.
  
 
To co zobaczyłem na stronie kultoweauta.pl to SKANDAL!!!. Na dodatek aktualizacja jest do samego lipca. Bez kultowych aut bloku wschodniego może mały wyjątek te francuskie. x()

Jest tyle NRD-owskich, rumuńskich, trochę pozostało radzieckich i przede wszystkim POLSKIE!!

Widać tylko jedno, że Dea za przeproszeniem sra pieniędzmi, jeśli ich stać ich na straty, które na pewną będą, ponieważ poziom sprzedaży spadnie na 100% i to na dużą ilość. x()

Osobiście ta aktualizacja mnie uraziła. Te modele, wszystkie modele deagostini może sobie po prostu w dupę wsadzić i nic więcej. Bo ja na pewno takiego gówna nie kupie. Dla mnie kolekcja zakończy się widzę na Iżu i Nysce. x()

Zobaczymy co powie Sroczka7, gdy się tutaj pojawi, gorzej jak ta aktualizacja też będzie dla niego szokiem.

P.S Sorry adminie, ale musiałem użyć takich mocnych słów, ale jak zobaczyłem to po prostu mi gul skoczył. x()

[ wiadomość edytowana przez: mentos92 dnia 2014-01-16 14:11:11 ]