Poszukiwany Fiat 126 1,2 16v TRS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś się orientuje, co się dzieje z dosyć znanym projektem TRS Racing?
Ostatni raz był widziany w Kielcach, start zakończony lekkim dachem. Potem podobno poszedł do Tomaszowa Maz.






[ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2014-01-07 12:59:46 ]
  
 
Łanie go przygotowali do sprzedaży...









































































  
 
Z zewnatrz egelancki, zawsze mi sie podobał.
Dopiero teraz widze zdjecia "konstrukcji" i choc nie mialem stycznosci z centralem (chociaż stycznosc z pewnym egzemplarzem z tego samego warsztatu akurat miałem ) to chyba moge uwazać ze to druciarnia na poziomie olimpijskim, ciecie-spawanie, zastrzały na dwa razy, nadkola do połowy, dobre jest.

[ wiadomość edytowana przez: maciuhh dnia 2014-01-09 02:18:03 ]
  
 
a czy na tym forum ktokolwiek pokazywał partaninę? jak przypadkiem wyszła to był lincz. a największe cwaniaki (Stasiu;p) robili zdjęcia albo zamazane albo opracowane fotoshopem
  
 
Zuraw , ale na twoich fotach to inny malec jest . Chyba że ja breszczaty na jedno oko jestem
  
 
Na fotach Żurawia jest wersja Evo1, ja od razu wkleiłem fotki wersji Evo2
  
 
Ymm. To co te foty Zurawia mają obrazowć ???
Troszkę jakby porównywać czarnego Marakanta z obecną wersją . Nie kumkam . U Marcina jednak jest ewolucja , a nie kolejny koncept .

[ wiadomość edytowana przez: Besslein dnia 2014-01-10 19:50:48 ]
  
 
To nie są moje foty tylko TRSu - jest znak na zdjęciach. Nie wiem która to wersja samochodu - jakoś szczególnie ten maluch do mnie nigdy nie przemawiał...

No i nie znam historii Marakanta.
  
 
Kolega Żuraw oczywiście wyszperał w necie fotki sprzed renowacji, a finalnego wyglądu nie. Fotki, których nie ukrywam. Tak auto wyglądało po dwóch sezonach (po jednym dachu itd). Potem przeprowadziłem renowację, wszystko było zrobione jak należy i w większości na nowych częściach. Co do konstrukcji, wiadomo, że teraz takie samochody buduje się nieco inaczej (jest wiele więcej możliwości). Trzeba jednak nadmienić, że to konstrukcja sprzed ponad 10 lat i mimo to auto nie raz pokazało wyższość nad innymi samochodami na torze w Tychach czy innych imprezach.
Pełny opis jest tutaj: LINK
Żuraw - do ciebie nic nie przemawia...więc odpuść chłopie bo nie chce mi się już z Tobą kolejny raz dyskutować


[ wiadomość edytowana przez: N_I_T_R_O dnia 2014-02-14 21:00:55 ]
  
 
Chłopy ile Wy macie lat żeby się bawić w przekomarzania? każdy poświecił sporo kasy i czasu czy Żuraw, czy TRS ja tez niejedną godzine spędziłem. Nikt nie robi włoskiej rajdówki i liczy się zabawa. Tak przynajmniej uwazam. I Zurawiowy malec dawał radę, i ten TRS i Kazowy jezdzil. A to byly czasy sami wiemy jakie. Dostęp do lasera albo fachowca był raczej znikomy.
  
 
Jak wcześniej napisałem - ten maluch nigdy do mnie nie przemawiał z różnych względów. Zdjęcia mam od chyba 8 (a 6 na pewno) lat na swoim kompie i pojęcia nie mam, czy to wersja druga osiemnasta czy dwudziesta druga. Nie ma to najmniejszego znaczenia, pokazałem jedynie to co mam odnośnie tego samochodu. Nie musisz Nitro wybierać się do mnie z osobistymi wycieczkami, co robisz przy każdej nadarzającej się okazji. Mam nadzieję, że po tylu latach trochę dorosłeś.
  
 
W 2009 tak wyglądał







Na żywo bardzo fajnie się prezentował

[ wiadomość edytowana przez: freeman1982 dnia 2014-02-27 13:24:43 ]
  
 
To jest chyba na dniu otwartym fabryki w Tychach