Badania lekarskie dla kandydata na kierowcę zawodowego - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2014-01-11 14:31:30, Maylo pisze:
Oj, to się może nie tyle zmartwiłem tą kwalifikacją wstępną co zmotywowałem. Muszę dobrze poszukać jeszcze w necie, czy przypadkiem nie ma bliżej żadnego osk, które ma w swojej ofercie kwalifikację wstępną przyspieszoną. Co do pracy, to jest tak jak Seba pisze - ciężko jest się gdzieś zahaczyć bez jakiegokolwiek doświadczenia. Tzn. są jakieś firmy na zachodzie Polski które ponoć biorą bez doświadczenia do podwójnej obsady, ale ponoć to nawet 1500 na miesiąc się nie zarobi przez pierwszy miesiąc czy dwa. Ja nie oczekuję żadnych kokosów, czy od razu pracy na zestawie, na początek myślę że praca na solówce lokalnie, bądź niedalekich trasach byłaby wystarczająca aby zbierać doświadczenie. Ostatecznie jak pisałem - jakaś wywrotka, czy coś. Zniechęcić się, na pewno się nie zniechęcę - uwielbiam jeździć, taka praca mnie satysfakcjonuje.

Tu gdzie jestem przychodzi sporo ludzi którzy dopiero odebrali długie lejce, popracują trochę i szukają innej pracy - bliżej domu. Niemiałbyś łatwo 2do 3 tyg w zależności jakbyś sobie radził a potem heja samemu.
P.S. Dobrze się zastanowiłeś czy napewno chcesz jeździć busem? Spotykam na unii mnóstwo busiarzy, i kogo bym niezapytał to jazda do upadłego żadnych limitów czasu. załadunek po południu w hiszpanii a rozladunek rano u niemca drugi przykład załadunek do południa menchester rozładunek następnego dnia do południa rzym. To tylko dwa z rozmów z chłopakami z busów a jest tego dużo więcej i z tego co z nimi rozmawiam to maja ok 20-25 gr za km robią po 20 -22 tyś km miesięcznie-ja jak dobrze idzie w miesiącu zrobię 12 max 13 tyś różnica 7 do 9 tyś km resztę możesz sobie dopowiedzieć.
  
 
Cytat:
2014-01-14 19:47:44, skorpion19 pisze:
Tu gdzie jestem przychodzi sporo ludzi którzy dopiero odebrali długie lejce, popracują trochę i szukają innej pracy - bliżej domu. Niemiałbyś łatwo 2do 3 tyg w zależności jakbyś sobie radził a potem heja samemu. P.S. Dobrze się zastanowiłeś czy napewno chcesz jeździć busem? Spotykam na unii mnóstwo busiarzy, i kogo bym niezapytał to jazda do upadłego żadnych limitów czasu. załadunek po południu w hiszpanii a rozladunek rano u niemca drugi przykład załadunek do południa menchester rozładunek następnego dnia do południa rzym. To tylko dwa z rozmów z chłopakami z busów a jest tego dużo więcej i z tego co z nimi rozmawiam to maja ok 20-25 gr za km robią po 20 -22 tyś km miesięcznie-ja jak dobrze idzie w miesiącu zrobię 12 max 13 tyś różnica 7 do 9 tyś km resztę możesz sobie dopowiedzieć.


Mój target to raczej praca na zestawie, jak nic nie znajdę na start to będę szukał podobnej pracy, m.in. na busie. Z reguły wystrzegam się pracy gdzie jest wszelakiego typu akord, tj. praca - ile zrobisz, tyle zarobisz. Rok w UK mnie trochę nauczył, teraz nawet nie patrzę na oferty pracy płatne inaczej niż na godziny - tym bardziej w PL.
Dzięki za opinie
  
 
Cytat:
2014-01-15 01:39:12, Maylo pisze:
........... wszelakiego typu akord, tj. praca - ile zrobisz, tyle zarobisz.

No to niestety na busach tak będzie, bedziesz miał lejce to szukaj na zestawach raczej omijaj busy. Bedziesz miał lejce to napisz zpytam wtedy czy beda przyjmować.