VAZ 21013 radunio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W zeszłym roku tego parszka kupiłem...
Od razu zaznaczam, że nie są to moje zdjęcia.
Te były wykonane przez sprzedawcę.



  
 


ooo, w lublinie taka kopiejka, świetnie !gratuluje auta!
  
 
Na zewnątrz wydaje się w niezłym stanie. A jak w środku, progi, podłoga ?

Rozpisz się trochę, to Kopiejka - jest o czym pisać.
  
 
Ciekawe ma kołpaki, takie połączenie Poloneza Caro z późnym 125p/akwarium/przejściówką
  
 
No, chyba się właśnie tylko wydaje To już chyba jest auto po przejściach u pana Kazia w garażu...

Kompletnie się nie znam na samochodach, zwłaszcza starych, prędzej polutuję stare radio niż ogarnę takie truchło
Jak będę miał chwilę (specjalnie nie piszę słowa "jutro"), to zrobię parę fotek od spodu.

Z napraw, na razie udało mi się samemu wymienić pompkę paliwa, bo stara zachowywała się masakrycznie.
Po jej odkręceniu okazało się, że była wstawiona w ogóle bez podkładek oraz że była sklejona z podstawką
i to czymś naprawdę mocnym.

Auto kupiłem w czerwcu, przejechałem nim 400 km'ów do domu, pojeździłem trochę w Lublinie i to wszystko na razie.
Sprzęgło mi się zaczyna ślizgać - efekt pojawił się nagle podczas jazdy

Tu jest reszta tych zdjęć:

http://radekro.rajce.idnes.cz/lada/

Nie dziwcie się więc, że pytałem niektórych o transport kanapy i siedzeń, innych zaś o kierownicę...
Chociaż te fotele nawet są wygodne.
  
 
Przednie fotele od poloneza atu plus
  
 
Ogółem są od Poloneza Plusa, a czy od Caro czy Atu to już trudno ocenić
Generalnie ten kolor zupełnie do niej nie pasuje
  
 
Jak by co, to ja mam tylne boczki na drzwi.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2018-07-17 14:19:41 ]
  
 
ładna sztuka, gratuluję zakupu
  
 
Cytat:
2014-01-21 07:08:01, morphio pisze:
ładna sztuka, gratuluję zakupu



Dzięki

W ramach odchamiania szrota, dzisiaj wymieniłem stacyjkę. Nie wiem, czy DAAZ jest dobry, ale był najdroższy.

Kupiłem też uszczelniacze do skrzyni, na pewno kiedyś będę wymieniał sprzęgło...


[ wiadomość edytowana przez: radunio dnia 2014-05-20 22:39:27 ]
  
 
A można poprosić o aktualne fotki ?
  
 
Cytat:
2014-05-21 05:53:53, emde pisze:
A można poprosić o aktualne fotki ?



Nic się nie dzieje, kompletna stagnacja...



  
 
Jakie klucze wystarczą, aby:

- zdjąć tłumik,
- odłączyć wał od skrzyni,
- zdjąć skrzynię (i dać jej nowe uszczelki),
- dostać się do sprzęgła,
- dostać się do uszczelnienia wału na silniku za sprzęgłem.

Potrzeba tam jakichś wynalazków?
  
 
Cytat:
2018-04-17 11:57:40, radunio pisze:
Jakie klucze wystarczą, aby: - zdjąć tłumik, - odłączyć wał od skrzyni, - zdjąć skrzynię (i dać jej nowe uszczelki), - dostać się do sprzęgła, - dostać się do uszczelnienia wału na silniku za sprzęgłem. Potrzeba tam jakichś wynalazków?



Portki? Klucz 13.
Skrzynka podpora 13, dzwon 13/17/19 i 10 metalowa oslona
Przegub elastyczny 2x19/17
Od gory krzyzakowy
Docisk 10
Zamach 13/17
Uszczelka walu na dupie 10

Lamane oznacza ze nie pamietam ktory klucz To chyba wszystko
  
 
Dzięki. Wychodzę z roboty kompletować narzędzia...
  
 
Cytat:
radunio pisze:
Jakie klucze wystarczą, aby: .........


wszystkie samochody z minionego okresu obsługują klucze 8, 10, 13, 17, 19. potrzebne są zarówno klucze płaskie jak i oczkowe, nasadowe oraz śrubokręt płaski i krzyżak. żadnych torksów, imbusów czy jebanych gwiazdek. im głębiej sięgasz tym dłuższe przedłużki musisz mieć, szczególnie przy skrzyni.

a jeśli się na tym nie znasz to najlepiej się za to nie zabierać
  
 
Potrzebuję na cito jakichś drążków kierowniczych. Pytanie jest, krótkie to jest to samo, co stary polonez/fiat...
A te dłuższe, "łamane" też?
Bo środkowy jest inny, to na pewno.
  
 
Krótkie pasują od któregoś Poloneza, kupisz Mototechnike ale .... u mnie wytrzymała rok. "oryginały" dostaniesz w Jacars, Munina. Zamienniki w każdym sklepie motoryzacyjnym.

Nr oryginałów:
Długi poprzeczny 21013003011
Długi lewy 21013003064 prawy 21013003050
Krótki 21013003057


  
 
Spoko, dzięki za odzew. Ogółem chodziło mi o to, co pasuje, gdyby ewentualnie dało się coś znaleźć w lokalnych sklepach typu dziupla w bloku - w sensie takim, żeby się dogadać ze sprzedającym.

To teraz inne pytanie, nieco może naiwne, jeżeli będę próbował zdjąć to wszystkie drążki na raz, to jest szansa, że da się to normalnie wyjąć bez użycia "pomocy" w postaci różnych "wyciskaczy"?


Cytat:
2019-03-27 13:06:06, glod pisze:
Krótkie pasują od któregoś Poloneza, kupisz Mototechnike ale .... u mnie wytrzymała rok. "oryginały" dostaniesz w Jacars, Munina. Zamienniki w każdym sklepie motoryzacyjnym. Nr oryginałów: Długi poprzeczny 21013003011 Długi lewy 21013003064 prawy 21013003050 Krótki 21013003057

  
 
Właśnie sobie odpowiedziałem na to pytanie... Nie bardzo
Więc kupiłem jakiś ściągacz, taką dźwigienkę/krokodylek dociskany śrubą
i udało mi się zdjąć lewy krótki i długi. Po prawej stronie niestety jest gorzej, krótki zszedł pięknie,
ale mam problem z długim. Nie bardzo mam podejście, wszystko mi tam przeszkadza,
tłumik i tak dalej...

Cytat:
2019-03-28 10:45:59, radunio pisze:
To teraz inne pytanie, nieco może naiwne, jeżeli będę próbował zdjąć to wszystkie drążki na raz, to jest szansa, że da się to normalnie wyjąć bez użycia "pomocy" w postaci różnych "wyciskaczy"?