Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jarecki126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p Wałbrzych | 2014-02-10 20:27:38 Witam mam pytanie czy zamieniał ktoś u siebie w maluchu listwę kierownicza na normalne drążki ??? Czy dużo jest przy tym roboty no i przede wszystkim czy potem nie ma problemu z ustawieniem geometrii. Dodam że nie ma w aucie wspawanych szpilek do których mocuje się drążki...
[ wiadomość edytowana przez: jarecki126p dnia 2014-02-10 21:25:51 ] [ wiadomość edytowana przez: jarecki126p dnia 2014-02-10 21:26:09 ] |
liseq Fiat 126P EL wrocław | 2014-02-11 11:17:53 Jarek, zostaw listwę.
Ja właśnie u siebie wstawiałem specjalnie listwową przekładnię i sobie to chwalę. Wszystko działa precyzyjnie, zero luzów, lekko. |
jarecki126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p Wałbrzych | 2014-02-11 18:25:13 Jakoś przyzwyczaiłem się do krótkiego skrętu i teraz mam dylemat Na Walim, Kamionki ok listwa jest w porządku ale na kajtki krótki skręt się bardzo przydaje. Muszę dokładnie zobaczyć ile przy tym roboty i pytanie czy w ściance grodziowej są zaznaczone miejsca pod wstawienie szpilek czy trzeba wszystko samemu odmierzać |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-02-11 21:01:59 też przesiadałem sie z szybkiego skrętu na listwę i nie zamienił bym tego nigdy w życiu w drugą stronę, szybki skręt to jedynie na śniegu miał przewagę i ewentualnie na szutrach, jest dużo lżej więc można wsadzić mniejszą kierownicę.
cała ściana wygląda inaczej ma w innych miejscach wzmocnienia, nie przypominam sobie by były zaznaczone miejsca pod przekładnie, więc dużo mierzenia a różnie może wyjść, ale jak byś się pozbywał mocowań i listwy daj znać. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2014-02-11 23:17:18 potwierdzam zgadzają się tylko otwory mocowania pedałów i pompy |