Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nowy666 Głosków | 2014-02-19 22:04:58 Jeśli jest opcja podłączenia na krótko rozruchałki to można mu zbadać kompresję. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2014-02-21 00:28:32 Myślisz, że ktoś oddał dobry silnik na złom? |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2014-02-21 08:43:29 trafiają też auta po wypadkach i wtedy można się obłowić w klamoty w dobrym stanie a taka jest prawda że złomując auto czasem sypią kilkoma groszami więc jak ktoś ma dostać 500zł od ręki za złomowanie a prosić się komuś by brał za 800zł to mija się z celem.
po drugie nie każdy starszy pan ma obcykany internet. Co do tego przypadku jak same klamoty są wartę i da się je sprzedać to możesz zaryzykować jak co to rozbierzesz i zarobisz. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-02-21 10:07:39
Na żeliwnej głowicy ? |
vergasser Wlkp | 2014-02-21 10:30:54 na amelinowej on cały amelinowy, nie pomalujesz. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2014-02-21 14:03:45 Tam masz instalację prostą jak drut,
Gruby + i - do rozrusznika, żarówkę do czujnika ciśnienia oleju, + na elektrozawór na pompie, + na sterowanie rozrusznikiem i brym. A jeszcze grzanie świec przez chwilę. Jak paliwo jest rozprute to podłącz wężykiem do filtra odpowietrz zalej pompę przez zasilanie i przelew popuść wężyki z wtrysków i pokręż trochę rozrusznikiem żeby się wtryski odpowietrzyły. Możesz oczywiście sprawdzić ciśnienia sprężania przez świece żarowe tylko pompa trochę przeszkadza. A sam silnik mocno pancerny, trzeba się bardzo postarać żeby go zabić. Mój przeżył urwanie napędu od pompy oleju ( wymieniłem tylko wałek napędzający ) i zerwanie rozrządu bez zdejmowania głowicy ( 3 dźwigienki i nowy pasek ) |
vergasser Wlkp | 2014-02-21 14:17:05 Dzięki chłopy
Pavlus mam takiego w Jeepie i jak na jego moc i wagę auta nawet nie muli za bardzo . |