[S] 126p rajdówkę na części.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nikt nie chciał kupić w całości więc leci w częściach gdyż nie mam gdzie go trzymać

Silnik:
Moc około 40km, zbudowany w Maju 2012r od tego czasu każdy rajd bez żadnej awarii silnika. Jego przebieg od tego czasu to około 5 tys km,pracuje na oleju Motul 10w40, nie bierze oleju ani też nie dymi an wysokich obr, nie ma żadnych wycieków.
-wałek rozrządu w111
-głowica -5,5mm poszerzone kanały wylotowe oraz wycięte prowadnice + miedziana uszczelka
-koło zamachowe 4kg (wyważone)
-korbowody 350g
-obrobione tłoki (podcięcia pod zawory)
-koło pasowe aluminiowe dzielone 1:1
-wolny wydech breda wraz z mocną płytą aluminiową i zdejmowanym wyciszeniem.
-aluminiowe osłony popychaczy
-Dolot lejek RC wykonany z laminatu.
-gaźnik seryjny w pełni zmodyfikowany, kopia Mazika na szczelinowej rurce emulsyjnej itp.
-elektryczna pompa paliwa (niezawodna od 2 lat)
-sprzęgło z bisa.
-elektroniczny zapłon z eleganta odcięcie zapłonu przy 7tys obr. moduł i cewka zapłonowa przeniesione do wnętrza auta.

Dodatkowo posiadam gaźnik z motocykla przystosowany pod ten silnik.

Skrzynia:
-seryjna po przeglądzie bez wycieków
-nowe poduszki skrzyni
-zabieraki oraz półosie oryginalne bez luzu na wieloklinie.

Zawieszenie tył:
-amortyzatory gazowe Bilstein B6
-skrócone i utwardzone sprężyny
-dystans na koło 10mm
-szpilki kół 80mm wklejone na mocny klej Loctite

Zawieszenie przód:
-amortyzatory KYB
-resor sklepany na 9cm
-szpilki kół 80mm wklejone na mocny klej Loctite
-krótki skręt kierownicy

Hamulce:
-przód hamulce tarczowe z poloneza(przez cały czas bez żadnych problemów)
-tył seryjne hamulce na nowych częściach wraz ze szczękami ferodo.

Felgi:
-zielone felgi aluminiowe RONAL 4szt z letnimi oponami pirelli P3000
-czarne stalowe felgi 4szt w tym dwie zimowe opony dębica frigo w dobrym stanie i 2 opony do wyrzucenia.
-białe stalowe z bisa na oponach nadających się do upalenia

Wnętrze:
-pomalowane na biały kolor
-klatka
-hydrauliczny ręczny (oryginalny hamulec ręczny oczywiście również jak najbardziej sprawny)
-fotele Bimarco C
-pasy Sparco oraz Shrotch
-obrotomierz Lumel MS-2 w idealnym stanie
-obudowa licznika flock
-szerokie nakładki na pedały
-wyłącznik prądu
-bardzo lekkie boczki drzwiowe
-kierownica zamszowa OMP z nabą SIK

Nadwozie wzmocnione poprzez obspawanie kielichów amortyzatorów oraz połączeń zgrzewanych.
Blacharsko do poprawek w kilku miejscach, ogólnie podłoga zdrowa bez żadnych dziur wewnątrz auta.
-dolot z lewej kratki, wycięta półka nad silnikiem
-chromowane zderzaki w bardzo dobrym stanie


album do zdjęć:

https://plus.google.com/photos/110644856327178261824/albums/6046572727455382881?banner=pwa

Przykładowe ceny:
-silnik z osprzętem 1300
-bilstein tył 400
-kubełki bimarco C po 200 oraz pasy po 100
-klatka 400
-zderzaki chromowane stan BDB 200
-kierownica z nabą 150
-gaźnik z kawasaki zzr kompletny przygotowany pod silnik malucha wraz z dorobionym kolektorem i linkami 300
-swap hamulców tarczowych przód 250
-amortyzatory przód KYB 50

o resztę pytać na priv lub tel. 781-735-315

[ wiadomość edytowana przez: mariuszplewik dnia 2014-08-12 09:42:21 ]
  
 
ile za bude ?

jakie to sa poprawki do zrobienia w tej budzie?
do kiedy oplaty?

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2014-08-12 10:42:24 ]
  
 
Zależy z czym czy z zawiasem i kpl. hamulcami czy sama goła buda do poprawy przednie nadkola z zewnątrz i poprzecznica podłogi którą mam nową podłoga w środku bez dziur progi również.
Opłaty do lipca 2015r

[ wiadomość edytowana przez: mariuszplewik dnia 2014-08-12 11:07:14 ]
  
 
Klepie klatke
  
 
Jaka cena za obrotomierz ms-2 ?
  
 
mariuszplewik Poszło PW w sprawie obrotomierza. Na razie klepię
  
 
Nieaktualne maluch odjechał w całości dzisiaj w nocy