Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
magik vw golf mk2 Dąbrowa Górnicza | 2003-12-13 22:04:53 panowie!
nie wiem czy przeczytaliście,ale na benzynie jest ok!!! problem jest z jazdą na gazie,a więc wszystkie podciśnienia,aparat i dysze w gaźniku są w porządku.... |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2003-12-13 22:19:46 to znowu, ja mam nadzieje że zrozumiałeś to co napisałem
o zaworze ? a podciśnienie jest nietylko do bezyny sory mnie jak pękł przewód (szary od aparatu do gażnika to jeżdziła jak stara krowa gaz też potrzebuje powietrza odpowiedniej dawki poszuka jeszcze w książce może sobie coś przypomne |
panoni opel omega A 2,6 zabrze | 2003-12-13 22:30:04 niestety niemam teraz ksiąrzki porzyczyłem
przejzyj wszystkie styki przy przekaźnikach (elektro zaworów) od LPG i szczelność przewodów od gazu czy nie poluzowane jeśli czujesz gaz a tak więcej niemoge ci nic pomuc |
magik vw golf mk2 Dąbrowa Górnicza | 2003-12-14 10:10:27 szczelność sprawdzałem pianką,elektrozawory odcinają dobrze.
wiem,że podciśnienie jest nie tylko do benzyny,ale też do gazu,ale jeśli któryś wężyk byłby zatkany,albo coś innego było nie tak z podciśnieniem,to na benzynie też dałoby się chyba odczuć te objawy. a na benzynie chodzi idealnie. bo przecież wszystkie regulacje wykonuje się najpierw na benzynie,a dopiero na końcu reguluje się dawkę mieszanki mna parowniku i ilość mieszanki na zaworku na przewodzie idącym do gaźnika..... jutro rozbiorę parownik i obejrzę go dokładnie,może jakaś gumka uszczelniająca pękła i dostaje za dużą ilość mieszanki-wtedy by go zalewało i mógłby się dusić dzięki,pozdrawiam |