Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-25 20:18:31 oto obiecane fotki:
dla tych wszystkich ktorzy nie mogli sie doczekac GEG1 - wytarty jeans GEG2: i teraz maly bonus swiateczna niespodzianka |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-03-25 20:24:14 Śliczności...ale m,i sie nie podoba "wytarty jeans" - jednolity kolor byłby milszy - chyba ze w realu wyglada fajniej
druhgha rzecz to obtorek z sc w tym czerwonym...pasuje jak pięść do oka... |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2005-03-25 20:32:57 widze ze jest tam sobie turbo ...
ale co to za pompa hamulcowa ? |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-25 21:02:40 No turbo prezentuje sie okazale, trza by jakiś motion-pikczer przedstwaić bo pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak to sie zbiera . No chyba, że hamownie odwiedzi(ł)?
A ta pompa hamulcowa to nie jest zwykła od klasyka - jednoobwodowy układ . |
eLMo126 SC Radom | 2005-03-25 21:05:36
Nie tylko Ładne sa obydwa ale zamiast obrotka z seja pojawi sie niedlugo cos bardziej pasujacego prawda |
Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2005-03-25 21:08:29 Piekne auta... szkoda ze nie mam funduszy na restauracje czegokolwiek... tyle aut umiera pod blokami, dobrze ze ktos jeszcze sie o nie troszczy... SZACUNEK
Podro Lapek |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-25 21:14:29 No obrotek tu "delikatnie" nie pasuje, ale interesuje mnie zasilanie benzynowe - czy tam gdzie mixer od LPG znajduje sie również jakiś zwykły podciśnieniowy gaźnik Ponadto widzę, że przewód od podciśnienia idący do serva ma odejście w strone kabiny, ale nie widze wakuometra we wnętrzu . |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2005-03-25 21:20:52 Ładnie Piotrek nie chciałeś się przyznać że to turbo jednak Ciekaw jestem jak to teraz śmiga, napisz coś więcej o całej instalacji ... A i jeszcze jadna sprawa, co z wydechem, został seryjny ??
[ wiadomość edytowana przez: drag-on dnia 2005-03-25 21:58:56 ] |
gumbas5 F&F Sympatyk German Style Katowice | 2005-03-25 22:09:24 GEG1 bardziej mi sie podoba, GEG2 za bardzo "cukierkowy" |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-03-25 22:49:24 GEGJEDEN ŻONCI!!!
Geg2 od początku dla mnie zbyt cukieraśny był, ale chętnie zobacze jak to śmiga Aha...obrotek od seja WON !!! Pozdrawiam Aha...zapomniałem....makabrycznie mi się nie podoba spasowanie i powyginane blachy w różowym. Ale jeansik piękny [ wiadomość edytowana przez: Wujek-Kajtek dnia 2005-03-25 22:52:34 ] |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-03-25 23:18:07 wielki plus za silniczek ale, pare minusow trza dac
-pognieciony ten czerwony jest strasznie [ tramwaj look ] - minus za nie pomalowanie komory silnika -pomaluj ze chlopie tego niebeiskiego jak bialy czlowiek i bedzie ideal. piekne sa - ale wymiencie sie zderzakami z tylu jeszcze no i panie wrazenie z jazdy? czy brat teraz daje rade twojemu 2.0 :>? |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-25 23:42:16 sprawy wygladowo obrotkowo tjuninkowych komentowal nie bede
pasowanie blach wyglada tak ze po seksie z zukiem ciezko mi bylo to wycignac a pozatym mialem juz tego serdecznie dosc:d pompa jest oryginalna tak jak przystalo 69rok i sprawuje sie wysmienicie w polaczeniu z hamplami z lady. co do turbo: turbina volvo v70 2.4(benzyna) cisnienie doladowania 0.2 bara zasilanie: gaznik fiatowski (najlepsiejszy) paliwo alternatywne(tesz dziala) krotki opis jak to dziala turbo zasysa mieszanke z gaznika i spreza do silnika . wrazenia z jazdy: przed: dziura do 3500-4000 i potem power po: silnika duzo bardziej elastyczniejszy ciegnia na kazdym biegu praktycznie od 0 auto stalo sie (lekkie) nie ma turbo dziury ani mega powera poprostu auto jest bardzo elastyczne i ladnie sie zbiera(duzo lepiej niz bez turbo). nie ma problemu z temperatura i bardzo ladnie zapala przy tak dlugiej drodze pomiedzy gaznikiem a silnikiem (okolo 1metr) wydech fabryczny chodzi to od wczoraj takze duzo jeszcze regulacji czeka |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2005-03-26 00:02:05 hardcore z tym ze przez turbo leci juz gotowa mieszanka pow i gazu-beny |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-26 01:05:36 Eee, przecie turbo nie grzeje aż tak bardzo by to mogło być niebezpieczne... |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-03-26 01:26:41 jakis zwalowy patent z tym turbo, a 0,2 bara to kit a nie boost |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2005-03-26 04:08:08
Dzieki |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-03-26 08:34:19 Obydwa są prześliczne, szczegułów sie czepiać nie będę |
Chrostek F&F Sympatyk BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-03-26 08:39:09 sory że spytam i pewnie niepotrzebnie sie czepiam
ale na 4 fotce od dołu w GEG2 widać seryjną patelnie od filtra powietrza, czyżby fotka była robiona wczesniej niz zostało założone turbo? |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-26 09:13:19
no wiesz rozmawialem z kolesiami w Volvo i wszystkie seryjne auta maja turbiny ustawione na 0.2 bara ta turbina z 2.4l robi 193 konie wiem ze to jest super soft ale od czegos trzeba zaczac proby. niema problemu z poniesieniem cisnienia. teraz musze pojezdzic i sprwdzic jak sie zachowuje silnik. najwazniejsze jest to ze tyle pracy nie poszlo na marne bo efekt czyc fotka z filtrem jest ze zlotu w olkuszu. |