Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kubs TG | 2014-09-27 17:40:31 chętnie bym ten MAPsensor wymienił na taki: |
RUFF 126p i.e Poznań | 2014-09-27 20:29:15 Co za problem standardowy Boscha, nawet w instalacjach lpg masz takie. Dajesz jedną przepustnice czy dwie? A zestaw wygląda jak z poloneza. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2014-10-01 10:18:31 ten silnik ma bardzo duży potencjał, mam taka głowicę w domu - przepaść w stosunku do boba. OHC, kanały cosworth-style i to nie małe... mistrz.
Przepustnice wstawiaj 4 motocyklowe i nawet sie nie zastanawiaj - mega tanie i maszwszystkie potrzebne cujniki,listwy i tak dalej. Do tego oddaj wałki do rewaru i bedzie fajny silnik. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-10-01 10:19:51 ] |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2014-10-04 01:29:46
Wszystko sie da pytanie po co taki bezsens? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2014-10-04 13:02:26 Jesli nie masz bardzo ostrych wałków to map zadziała na itb. Jeśli jednak pojawią się duże pulsacje to zamiast map robisz tps i stroisz w alpha-n, działa jak marzenie - czasem seryjne auta nawet tak mają, większośc sportowych silników jest strojona w ten sposób - nie wiem czego się obawiasz. Jeśli boisz się płynności jazdy czy spaania - to nie ma z tym problemu - nie odróżnisz. |
RUFF 126p i.e Poznań | 2014-10-25 21:31:20 Pomyśl o startach na 1/4 tam nie ma problemu z skręcaniem. |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2014-10-27 22:15:15 zuraw ma w swoim bisie staba z przodu, |
Kubs TG | 2014-11-12 18:45:07 |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-11-14 09:24:42
Czym dokładnie się to objawia ?. Jakie masz kąty ? I jak ustawioną zbieżność? Projekt zacny i bardzo ciekawy. |
Kubs TG | 2014-11-15 11:09:17 objawia się to tym, że w zakręt ~45* absolutnie nie da rady wejść z jakimkolwiek momentem obrotowym na tylnych kołach, innymi słowy, zakręt się zbliża-noga z gazu, bo kaszel poleci prosto
geometria mniej więcej fabryczna, tył siadł pod silnikiem, w sprężyny mam założone gumy 30mm przód nieco sklepany resor, nowe zwrotnice, amorki i wszystkie drążki + regenerowana przekładnia kierownicza |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2014-11-15 11:34:36 wywal te gumy ze sprezyn - to nieporozumienie (mialem ten syfiasty patent) zamiast tego przecieta na pol sprezyna z pn trucka (nawet jeszcze troche bardziej docieta), postaw przod w lekkim negacie i zobacz co sie bedzie dzialo |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2014-11-17 08:15:23 Zrób tak jak pisze bolec666
Na suchym też ? Nieco sklepany, tzn na ile ? Ustaw tył żbieżny -2 Przód rozbieżny +2... I podaj katy jakie wyjszły |