Morphio"s Frankenstein - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Eeee tam, zderzaki 05/04 są fajniejsze. Zdrowy kawał aluminium to jednak to co trzeba a nie badziewny plastik z nakładka z blaszki.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Ladniutko, równiutko.
  
 
odpadł mi jeden tylny chlapak więc odkręciłem drugi, przyspawam to jak się zajmę blacharką najpierw silnik, skrzynia itd
coraz lepiej mi się kombiczką jeździ, i choć inne auta nie szarpią itd to jakoś takoś nudne sa
  
 
korzystając z chwili i chęci zacząłem sobie kombinować przy kolektorze ssącym i wytworzyłem tzw wydmuszkę z kartonu chociaż nie wiem jeszcze czy tego nie zrobię inaczej bo albo :
- wykorzystam pierwsza część kolektora ssącego z Łady Niva MPI i dorobię do tego resztę jak na zdjęciu, albo
- wykonam wszystko od podstaw z rurek i blachy, albo
- wykorzystam zwykły kolektor ssący z gaźnika, na który położę przepustnicę a w głowicy wywiercę otwory na wtryskiwacze

MPI z nivy





zwykły kolektor z docelowym wierceniem





gdyby kto pytał to kombinuję bo lubię i ma to byc na wtrysku K-Jetronic
  
 
K-Jet nie jest zły, pod warunkiem że masz kogoś, kto to ogarnia lub sam sobie dajesz z nim radę.
Na forach VW można spotkać sporo ludzi, którzy nigdy nie doszli z nim do ładu.
  
 
dzisiaj przeciąłem gaśnice żeby zobaczyć jak to się prezentuje i muszę stwierdzić że to całkiem niezły patent ale będę musiał ją lekko poszerzyć żeby była pojemniejsze jak mi odblokują ImageShack to zapodam zdjęcie ale już czuję moc
  
 


  
 
Cytat:
2015-02-17 13:27:12, morphio pisze:
korzystając z chwili i chęci zacząłem sobie kombinować przy kolektorze ssącym i wytworzyłem tzw wydmuszkę z kartonu chociaż nie wiem jeszcze czy tego nie zrobię inaczej bo albo : - wykorzystam pierwsza część kolektora ssącego z Łady Niva MPI i dorobię do tego resztę jak na zdjęciu, albo - wykonam wszystko od podstaw z rurek i blachy, albo - wykorzystam zwykły kolektor ssący z gaźnika, na który położę przepustnicę a w głowicy wywiercę otwory na wtryskiwacze MPI z nivy zwykły kolektor z docelowym wierceniem gdyby kto pytał to kombinuję bo lubię i ma to byc na wtrysku K-Jetronic





A na ścianie szkic z planem wyglądu?

Z tymi ziemniakami w bagażniku to przesadziłeś..... (zawieszenie)
  
 
nie no panie igiers, ten obrazek jak i laurka jest od mojego syna i dumnie się w garażu prezentuje co do ziemniaków to już ich wtedy tam nie było kombicę posadziłem bez 2 zwoi i bardzo dobrze mi się tak jeździ, jak (o ile) zamontuje szeroką stal to będzie wyglądać jeszcze lepiej, mam nadzieję
swoją drogą witamy z powrotem w świecie Łady bo dawno cie tu nie było live
  
 
Nie myślałeś żeby na tym kolektorze od mpi postawić 4 przepustnice.
Każda oddzielnie dla każdego kanału?
Jak dorwe taki kolektor to może coś takiego wykonam w wolnej chwili.
  
 
Adaś, jedno pytanie, dlaczego dłubiesz paskowca? Jak już modzisz to nie lepiej wziąć 1700?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Moim zdaniem, każdy silnik z klasyka, jest już za stary i do modów nie specjalnie. Ja polecam każdemu już wsadzić 16V. To już ma sens. Sam sobie bym go wsadził, ale za dużo gratów mam pod 1,7 już kupionych i mi się nie opłaca, bo nikt nie odkupi ode mnie tych gratów.
  
 
Piotr - chciałbym ale nie mam floty
Andrzej - bo chcę zrobić shortblok'a - takiego niepozornego skurczybyka
Szoko - masz rację ale patrz komentarz do Piotra

poza tym pod maską wciąż będzie klasyczna jednostka

ale nie powiem że nie chciał bym do rajdówki zasadzić jakiegoś 1600-1800 z Betti czy czegoś podobnego co ma bazowo 150 kucy i nie trzeba nic poprawiać (od razu) ale wszystko wiąże sie z czasem i kasą, niestety

te moje mody, nad którymi obecnie "pracuję" to długoterminowe projekty, nikt mnie nie goni i ja się z nimi nie spieszę, co nie znaczy że nie chciał bym ich zrobić jak najszybciej, no ale taki mamy klimat (finansowy) najprawdopodobniej w przyszłym miesiącu zrobię dół, to znaczy zamontuję tłoki 81mm na wale 80mm, być może posadzę to na jakiś czas na zwykłej górze, żeby sprawdzić jaki to miało wpływ na poprawę dynamiki oraz konsumpcję paliwa, główkę i dolot z układem paliwowym będę mógł potem powoli dalej sobie rzeźbić i jak skończę to tylko "mała" przekładka i heja
  
 
jakie korby wsadzasz? czy robisz na niskich tłokach?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
wał z 1500, korby zatulejkowane a tłoki niskie z vaga
  
 
Sensownie

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
dzisiaj w końcu 4reczka dostała Opolskie blachy
  
 
Tak z ciekawości ma pytanie... Na której literze kończą się już w Opolu numery rejestracyjne? W Cz-wie doszliśmy do N.
  
 
Puki co Opole jest na F ale jak później się skapnąłem jak zmoczyłem w wydziale komunikacji to aż się zaśmiałem bo chciałem rejestrację OP2104... ale była za daleko więc spytała się mnie czy chcę inną niż tą, którą mi dawała a powiedziałem że nie



a mogłem wziąć o 10 numerów wyższą

a kolektor i wtryski będą wyglądać tak



muszę tylko delikatnie liznąć głowicę w miejscu osadzenia wtryskiwaczy na uszczelce z MPI i napawac aluminium aby złapać górne szpilki kolektora
  
 
zimy nie było a wiosna nadchodzi więc wziąłem się do roboty i pozamawiałem troszkę części żeby odświeżyć maszynę przed sezonem no i w końcu zabrałem się za centralny zamek lewe drzwi już zamontowane siłowniki i kładę wiązkę, prawa strona i końcówka w tym tygodniu

Ładne o poranku