Morphio"s Frankenstein - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
po pierwsze, nie mam już miejsca w garażu



po drugie, zrobiłem sobie narzędzie do frezowania tłoków





w końcu widzę co robię



na koniec test plasteliny, poprawka, test, poprawka ....



a to już przepolerowani i zadowoleni zawodnicy



gdyby ktoś pytał co to za rurka to już tłumaczę, układ olejowy jest już pełny i jest to przelew oleju z kanału głowicy żeby się nie wylewał jak będę kręcić wałem lub kołem od pompy i aparatu

a to je moje kółko zamaszyste

  
 
No panie Adamie, bardzo mi się to podoba. Całkiem fajny projekcik. A nie myślałeś zebrać więcej z bloku i tloki zrobić płaskie?
  
 
tak i nie zobaczymy co z tego wyjdzie, wolę odprężyć niż przepierdzielić
jutro zapodam fotczersy główki ze wstępnej obróbki
  
 
generalnie głowica nie z tego silnika, kupiona na OLX po informacji na forum, porządnie zajechana i poobijana, sadzy i kamienia w niej więcej było niż w nie jednym dieslu kanały ssące wytoczone do 32mm a wydechowe do 30mm, teraz pora na gładzenie
podczas wiercenia kanałów, nazwijmy to że na 3 liźnięcia przed końcem pierwszego etapu spaliłem wiertarkę i musiałem dokończyć te 3 kanały SDSem bardziej mnie ręce bolały po tym niż z całą resztą na szczęście zanabyłem już nówkę sztukę, taką samą zresztą jak spaliłem tyle że o 20 lat nowszą, wspaniale pracuje czego widać efekty










  
 
Zakładasz większe zawory?
Masz takie fabryczne frezy 30 i 32 czy sam je robiłeś?
  
 
Cytat:
Masz takie fabryczne frezy 30 i 32 czy sam je robiłeś ?



nie ma czegoś takiego jak fabryczne frezy ale tu masz moje wynalazki, właściwie prowadzone wchodzą jak w masło ale dużo wymaga to zarówno cierpliwości, siły i czasu, tym bardziej że najpierw wyrównujesz a potem rozwiercasz o kolejny rozmiar



tu głowica i kolektor już po sparowaniu i poprawieniu papierem gradacji 40, ssący poprawiony do 33mm a wydech 30mm, pylicy płuc można dostać



poprawię to jeszcze 100ką, wprasowuję prowadnice i zabieram się za gniazda zaworowe, potem zawory i składam do kupy
  
 
przyszła w końcu pora na cięcie głowicy i po dokładnych obliczeniach CR wyszło mi 10,3, chcąc znaleźć się w okolicach 12 tnę głowice o 1,4 mm w przyszłym tygodniu ją odbiorę i składamy dalej coraz bliżej do finiszu potem już tylko wymiana jednostek i testy

swoją drogą, korzystając z wolnej chwili, przepolerowałem maskę, dach i kawałek zderzaka i mam dylemat czy będę zmieniał kolor nadwozia ale zderzaki na pewno idą do polerki szkoda tylko że na drzwiach, błotnikach i pasie przednim jest trochę parchów od kamieni bo było by mniej pracy a ładny efekt




  
 
doszła paczka od Bartka i elektro czeka na montaż w nowej jednostce



swoją drogą, nie ma ktoś na zbyciu tych dupereli do silnika 1300 ?

  
 
słupek stoi



teraz tylko pierdołki i do budy w niedługim czasie zastanawiam sie o ile zwiększą sie obroty, moment i moc przez przesunięcie wałka rozrządu o pół zęba do przodu czyli jakieś 4,2'. swoją drogą studiowałem ostatnio rysynki czasów otwarcia zaworów i trzeba przyznać żę są biedne.........227/243, boję się że będę musiał się szarpnąć na nowy wałek rozrządu

  
 
niedzielna siesta najpierw nad wodą a później u chińczyka



bagażnik dachowy sprawdza się w 105%
  
 
Cytat:
2015-07-22 15:18:03, morphio pisze:
niedzielna siesta najpierw nad wodą a później u chińczyka bagażnik dachowy sprawdza się w 105%



Amfibia
  
 
raczej dachowy AirBag na gołębie kupy
  
 
A ja myślałem, że to ochrona przed gradobiciem.
  
 


ready to update stage 2
brakuje jednego duperelka i odrobiny wolnego czasu
wlepy uzupełnione

  
 


nowy nabytek za 39,00 z przesyłką
  
 
A jaki masz na to pomysł, o zegarach oczywiście mowa?
  
 
czyste koło i od razu lepiej wygląda



co do zegarów to plan jest chytry
wywalić lewy zespół zegarów a na jego miejsce zamontować obrotek, natomiast paliwo, olej i chłodzenie zamontować osobno albo nad radiem albo na desce z prawej strony sam jeszcze nie wiem, musze pokombinowac nad tym patentem
  
 
Ja mam zamontowane nad obrotkiem i prędkościomierzem. Jestem wysoki wiec mi nic nie zasłania.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
U mnie bezczelnie leżą nad radiem. Jeśli Cię interesuje to mogę zrobić przymiarkę w jakimś innym miejscu i podesłać fotki. Osobiście planuję zamiast suwaków od nadmuchu.
  
 
spokojnie mam czas żeby sobie o wszystko zwizualiwować