VFTS.pl - Łada 2107 Carloz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




A zaczęło się wszystko tak:



http://www.vfts.pl - tutaj na bieżąco wrzucamy postępy z budowy naszego auta. Chcemy zrobić auto na wzór węgierskich, czyli nie do końca w specyfikacji VFTS, a bardziej nowoczesne, z dobrą klatką, większym hamulcem itd.

Motor docelowo 1600 od Havassy'ego, szpera, krótkie przełożenie główne, kłowa skrzynia o prostych zębach, poliwęglany zamiast bocznych szyb. Auto robione w pierwszej kolejności pod góry w Polsce i pewnie na Słowacji/w Czechach, ale kto wie, może uda się nam stworzyć grupę, która przepchnie takie auta w RSMP albo RPP.

Dzisiaj auto wraca od race-cages.pl i jedzie do lakiernika, od września zabieramy się za składanie tego do kupy.

Wieczorem wrzucę tutaj dotychczasowe zdjęcia, na razie dostępne na stronie

Pozdrowienia dla wszystkich


[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2014-08-26 13:12:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2014-08-26 13:25:41 ]
  
 
Brawo brawo. Będziemy śledzić.
  
 
dobrze że się ujawniłeś Karol
tutaj też dużo informacji zdobędziesz i pomocy
witamy na forum
  
 
Parę dni obsuwy było po raz kolejny, ale auto przyjedzie do nas dziś na ciężarówce i powinno wkrótce trafić do lakiernika. Po tej fazie z pewnością będzie sporo zdjęć.
  
 
OK, auto jest już u lakiernika. Klatka jest gotowa. Na szybko tylko 2 zdjęcia marnej jakości, ale tyle się dało dzisiaj zrobić. W przyszłym tygodniu będzie więcej zdjęć porządnej jakości



  
 
Obiecana porcja zdjęć w lepszej jakości. Pełno zdjęć klatki na www.vfts.pl w ostatnim wpisie. Auto jeszcze we wrześniu powinno iść do lakierowania i jak wróci piękne, lśniące i białe, to z pewnością coś nowego wrzucę Wtedy też rozpocznie się proces składania wszystkiego do kupy...







[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2014-09-09 23:03:23 ]
  
 
a z ciekawosci co to za farba ta zlota / brazowa ktora pedzlem malujecie gola blache ? yo cos tymczasowego czy na to sie psika cos jeszcze , szlifuje i na gotowo ?

pzdr
  
 
piękna robota Karol
a tak z ciekawości - dlaczego wycięliście wzmocnienie tylne na podłodze i tylną ściankę z podszybiem ? jeśli zbiornik będzie w bagażniku to nieprzejdzie to żadbego BK !?!?
  
 
Cytat:
2014-09-12 18:04:52, morphio pisze:
a tak z ciekawości - dlaczego wycięliście wzmocnienie tylne na podłodze i tylną ściankę z podszybiem ?


Dodatkowo widzę że przednie wzmicnienie poprzeczne (to pod fotelami) też usunięte. Ciekawe bardzo.
Odnośnie tylnej ściany grodziowej, to pewnie przyjdzie jakaś ameliniowa płyta ?
  
 
to że wzmocnienia podłogowe wyciąte to jeszcze pół biedy bo jak zaszczały pod fotele wstawi to bedzie dobrze, gorzej że wzmocnienie tylnego zawieszenia jest wycięte, co prawda zaszczały widzę zrobione ale teraz podłoga bedzie mocno pracować pomimo klatki
  
 
coraz wiecej tych vfts
  
 
Zbiornik ma być standardowy.

Wycięte to wzmocnienie w bagażniku, bo Węgrzy tak robią Podłoga owszem, będzie pracować, ale jest wszystko obspawane, powzmacniane itd, więc dużo lepiej sobie z tym poradzi niż standardowe. Mocowania wahaczy też zrobione, więc powinno być w porządku. Jak wróci polakierowane, to powrzucam zdjęcia jak to od spodu wygląda też.

To szare dziadostwo to taki tylko grunt, żeby nie rdzewiało, bo do lakiernika trafi dopiero za parę dni.

Pozdro!
  
 
A kto ma rysunki, jak skutecznie wzmocnić bude?
  
 
Cytat:
2014-09-19 00:20:12, SzokoLada pisze:
A kto ma rysunki, jak skutecznie wzmocnić bude?



Tu się zdaliśmy po prostu na gościa, który się tym zajmuje od wielu lat. Kluczowe elementy zyskały dodatkowe pasy blachy, a łączenia są obspawane.

Wzmocnienia standardowe z podłogi zniknęły, bo doszła gruba rura z mocnymi zaczepami za fotelami, więc spokojnie da dużo więcej wytrzymałości niż te 2 gięte blaszki.
  
 
Cytat:
Carloz pisze:..."Wzmocnienia standardowe z podłogi zniknęły, bo doszła gruba rura z mocnymi zaczepami za fotelami, więc spokojnie da dużo więcej wytrzymałości niż te 2 gięte blaszki."...



Tyle że te elementy mają inna zadania, te blaszki wzmacniają podłogę żeby sie nie wyginała i nie pękała a te sztanga wzmacnia klatkę żeby buda nie pracowała. Wydaje mi sie że niepowinieneś wywalać tej blaszki z podłogi, na ale to tak na mój gust i moja wiedzę

Maszyna (tak czy siak) wygląda imponująco
  
 
Tuchów, to niedaleko od moich rodziców, warto kiedyś wpaść na oględziny.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Cytat:
2014-09-22 21:43:32, andrzej_krakow pisze:
Tuchów, to niedaleko od moich rodziców, warto kiedyś wpaść na oględziny.



Zapraszam jakoś w październiku/listopadzie jak już będzie czyste i zacznie się składać do kupy
  
 
Bardzo fajna Łada, śledzę sobie projekt - jakbym się miał kiedyś ścigać to tylko w Ładzie : )
  
 
Cytat:
2014-09-23 09:03:02, Carloz pisze:
Zapraszam jakoś w październiku/listopadzie jak już będzie czyste i zacznie się składać do kupy


szykuje sie tak zwane klubowe picie
pisze sie
  
 
oczywiscie ponizszy post pisany byl w stanie odmiennej swiadomosci nikomu na glowe sie zwalac nie zamierzam