VFTS.pl - Łada 2107 Carloz - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wał 88mm z Rosji jest stalowy. Co do konfiguracji 88x84 mm to będzie to coś około 2L. Więc z kim ta Łada ma się ścigać? W jakiej grupie? Z Lancerem wiadomo, że od razu odpadnie.
  
 
Ten ze Stinger-shop jest żeliwny.
  
 
Będziecie swoje budować, to sobie zamówicie w rublach, hrywnach, rupiach czy dolarach zimbawijskich i z czego będziecie chcieli.

Nasz wał jest 84mm, kosztował 150€ i taki jest zamontowany - koniec tematu, bo widzę, że jest problem ze zrozumieniem.

Pisałem już dawno temu, że w całym projekcie ciśnienie na wyniki jest absolutnie ostatnią rzeczą, więc mogę stanąć do klasy nawet z Faggiolim, mam to gdzieś Chodzi tylko o zabawę i radochę z jazdy.

[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-04-03 19:09:12 ]
  
 
Jeżeli chodzi tylko o zabawę, to po co tyle modów? Można i na zwykłym motorze i skrzyni śmigać. Ale jednak ladujesz kupę kasy w projekt i tylko do zabawy? Jakoś znając naturę faceta, nie wierzę w to co piszesz tak do końca.
  
 
Carloz, fajny projekt, dofinansowany - super. Ale jak już tu piszesz o nim to spodziewaj się dyskusji, zapytań, analizy tego co piszesz itp. no chyba że mamy tylko czytać z rozdziawionymi gębami, bić brawo a jedyne co chcesz usłyszeć to ochy i achy.
Więc nie oczekuj że ludzie będą czytać i przyjmować wszystko bezkrytycznie. taka jest natura forów i tyle. Albo to akceptuj albo po prostu nie opisuj swojego ( całkiem ciekawego) projektu


-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Wiesz, ale temat o tym wale za 800$ jest offtopem, który nie ma nic wspólnego z tym, co robimy, więc dyskutowanie na ten temat jest bez sensu.

Jak się tym nauczymy jeździć szybko, to być może wtedy będzie jakaś presja na wyniki. A staramy się wszystko zrobić w miarę porządnie, żeby po wejściu do samochodu nie narzekać po 5 minutach, że tego brakuje albo tamtego. Zdecydowanie bardziej chodzi o to, żeby mieć samemu przy tym zabawę i dać ją kibicom.

A dzięki forum udało się parę rzeczy poprawić, za co dziękuję.

[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-04-04 12:44:38 ]
  
 
Chwila minęła od ostatniego wpisu, ale wreszcie są jakieś niusy. Havassy poskładał do końca motor, w przyszłym tygodniu ma być pierwsze odpalenie. Skrzynia ma być gotowa w ciągu najbliższych paru dni, dodatkowo gotowe już są podobno lusterka karbonowe te kanciaste, małe. Węgier zrobił też już podobno wlotexa na maskę i dach. Najbliższa wyprawa na Węgry będzie dość droga, bo trzeba będzie to wszystko pozgarniać, a po drodze jeszcze chcemy kupić elementy zawieszenia od SRS w Miskolcu.

Ale ogólnie powinna się aktywność wznowić :]





  
 
No przyznam zacnie to wygląda
  
 

Widzę że zestaw zawiera tylko tłumik końcowy. Na zdjęciu pod silnikiem- to oryginał, czy jakaś mocna dłubanina?
  
 
Piękna sprawa Karol już mnie ciekawi jak to wszystko będzie banglać
dowiedz się, jeśli będziesz miał takową okazję, dlaczego węgrzy montują aparaty zapłonowe od VW gdybyś mógł, ciekawi mnie co w nich jest lepszego od Ładowskiego hala bo co drugi VFTS ma takowy ??
przy okazji nie wiesz ile sobie życzą za dolot pod poziome 40mm i małe główne koło pasowe ?

powodzenia
  
 
Napisz do niego o ceny albo poszukaj wstecz, chyba te akurat elementy były na liście cen.

Z ciekawostek, to dyfer od L200 zamieniamy na inny od L200 z Ameryki z fabryczną szperą (nie blokadą, szperą). W ten sposób się uda zaoszczędzić coś w okolicach 700-900 euro.
  
 
Cytat:
2015-05-08 13:28:30, Lukasz_Wais pisze:
Widzę że zestaw zawiera tylko tłumik końcowy. Na zdjęciu pod silnikiem- to oryginał, czy jakaś mocna dłubanina?



Do nas pojedzie tylko ten kolektor, który jest zamontowany. Całość dalej trzeba będzie zrobić w Polsce, ale myślę, że to nie powinien być wielki kłopot. Dość skomplikowane będzie dopasowanie mostu, ale tym się będziemy zajmować wkrótce, jak już będziemy mieli węgierskie zawieszenie.

A aparat zapłonowy Węgrzy stosują od VW, bo widać lepszy, pewniejszy, cholera wie Nie wiem, zdajemy się na doświadczenie Havassyego.
  
 
a ile taki most z hameryki kosztuje
  
 
Cytat:
2015-05-08 22:40:19, rafal125p pisze:
a ile taki most z hameryki kosztuje



Używka koło 1000 zł. Gość jakiś z Krakowa ma podobno taki most i odda go za ten standardowy?

[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-05-08 22:51:08 ]
  
 
No to kolejne newsy z Węgier:

Prawdziwe karbonowe elementy:
- kapliczka na maskę
- wlot na dach na zewnątrz i do środka (trzeba dołożyć wyloty standardowe od Fiata/Alfa Romeo/Ferrari )
- płytki do trzymania szyb przód + tył
- lusterka kanciaste małe VFTS węgierski look

~150€ za wszystko, ale efekt wow powinien być :]





  
 
Coś link nie funkcjonuje jak należy w poprzednim poście, a nie mam możliwości edycji.

https://www.youtube.com/watch?v=NFYiJ3h38xU
  
 
Uwaliło się wiertło i nie było innego, więc jest jedna strona szyb prawie w całości. Przygotowane na wszystkie 4 drzwi już są. Trzymadła do trzaskania będą jak w F40, trzeba je przykręcić tylko do drzwi ;P

Szyby naokoło objechane silikonem, może nie będą lały

Boczki w drzwiach z najprawdziwszej podróbki karbonu ;P Jakaś plastikowa płyta oklejona folią.







[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-05-31 11:58:55 ]
  
 
Motor i skrzynia przywiezione w sobotę. Jakoś wkrótce będzie tu i na stronie dokładna relacja fotograficzna rzeczy, które przywieźliśmy. Muszę przyznać, że motor wygląda ładnie bardzo i miejmy nadzieję, że podobnie będzie funkcjonował Nowiutkie Webery, specjalny zestaw do operowania gazem, wszystko wygląda bardzo dobrze.
  
 
no to bardzo dobrze
  
 
Stała u niego gotowa Łada, dość ciekawy patent. Wsadzili wtrysk od jakiegoś motocykla. Tylny most od Pajero sport.