Przekładnia kierownicza - nierówny skręt 2107

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Od niedawna mam Ładę 2107 rok 1987 1.5.

Od zakupu auto ma w jedną stonę o połowe mniejszy skręt, na gałkach jest ustawiona ok, ogólnie skręca, ale mam tez problem z ustawieniem zbiezności i auto powyżej 85 km/h myszkuje po drodze, jak najadę na nierówności.

Ogólnie wszystkie luzy w zawieszeniu zrobione, nowe sprężyny, amory są ok, tyłu nie ruszałem, ale nie ma luzów na stacji diagnostycznej.

Temat myszkowania po drodze, to jedna sprawa, badziej mnie zastanawia ten skręt ?? Nie znam się na ładzie, mam auta typu syrena , skoda 105, trabant wartburg i łada sie prowadzi gorzej niż te wszystkie inne marki

Sprawa dość pilna bo autem za 10 dni jedziemy przez trasę Transalpina do Bułgarii i przy dobrych wiatrach do Turcji.

[ wiadomość edytowana przez: aparatos105 dnia 2014-07-28 19:05:24 ]
  
 
Baran, który robił zbieżność, nie ustawił przekładnie w położenie 0. Czyli na środek. Nie może być ustawiona na galkach OK.
  
 
Musisz ustawić kierownice na wieloklinie tak żeby była na wprost,a w obie strony było tyle samo obrotów do oporu.
Przekładnia Lady ma fabryczny luz tym większy im bliżej do oporu przekłądni więc to jest istotne.
  
 
Tak, tylko problem jest taki, że jak ustawię na środek, jest tyle samo obrotów, ale jak poskładam, to w jedną stronę mniej skręca, tak jakby zwrotnica nie chciała dalej puścić ( przekręcić się ) auto ma lekko przygnieciony prawy błotnik, więc mogło być uderzone w prawe koło, ale na podłodze i wahaczu nie widać, aby coś było przesunięte.
  
 
Trzeba ustawić na 0,a potem dopiero zrobić geometrie. Musi chodzić.
  
 
No to musisz szukać.
Może belka jest już zwichrowana
Może puściły srubki do podłużnicy
Może górny wahacz jest nie taki-lewy zamiast prawego i odwrotnie.
itp itd.
Moim zdaniem jak nic nie widać to zrób geometrie.
Pełną z wyprzedzeniem swożnia zwrotnicy.
Jak diagnosta nie znajdzie to puść wydruk to ja Ci powiem co jest nie tak.
  
 
Poluzowane było mocowanie sanek do belki i działy się cuda, po skręceniu udało się auto poustawiać

Zrobiliśmy 3610 km z Polski przez Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię. Zaliczyliśmy trasę Transfogaraską i Transalpinę z przyczepą namiotową gk100 w trzy osoby.

zdjęcia znajdziecie na : https://www.facebook.com/rodzina.syren

Film z transalpiny: https://www.youtube.com/watch?v=H0mtgmVpaf8&feature=youtu.be
  
 
Cytat:
2014-07-30 21:49:47, pioban pisze:
No to musisz szukać. Może belka jest już zwichrowana Może puściły srubki do podłużnicy Może górny wahacz jest nie taki-lewy zamiast prawego i odwrotnie. itp itd. Moim zdaniem jak nic nie widać to zrób geometrie. Pełną z wyprzedzeniem swożnia zwrotnicy. Jak diagnosta nie znajdzie to puść wydruk to ja Ci powiem co jest nie tak.

Może puściły srubki do podłużnicy
  
 
piekna sprawa taki cruise po europie i to w takich doborowych pojazdach
  
 
Może puściły srubki do podłużnicy

... dzięki za pomoc