Kilka pytań/problemów po kupnie 2107 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
JA też nie mam z tyłu pasów miałem już 2 rozmowy z policją dlaczego pasażerowie bez pasów no i zakończyło się na tym że samochód ich fabrycznie nie posiada. Ale planuje je zamontować chociażby ze względu na to że jeździ zemną czasami mój synek
  
 
Też chciałbym je zamontować dla bezpieczeństwa, czasem jeżdżę w 4 osoby. Od czego podejdą pasy? Od poloneza, czy DFa?
  
 
Wiesz co raczej chyba tylko od Łady
  
 
muszę przyznać ze niezły tu kabaret
- blachę dostaniesz jaką tylko chcesz na allegro, jak nie znajdziesz to pytaj sprzedawców,ale nie wymieniaj całego progu jeśli nie musisz, tylko tyle i to co potrzebne,
- gaźnik, jeśli mokro koło przepustnic i podstawy tu ciągnie lewe powietrze i jeśli nie masz o nim pojęcia to nie ruszaj,
- zamontuj zawór nagrzewnicy, polep chłodnicę, jedź wyregulować gaźnik i gaz, zamontuj filtr paliwa koniecznie przed pompką, jakieś 10cm - w połowie przewodu, pompka wtedy też będzie chroniona przed syfem ciesz się że masz wycieraczki na lampach i nie świeci ci ciśnienie oleju

gratuluję zakupu
  
 
A tam kabaret, po prostu chce wiedzieć jak najwięcej by autem bezpiecznie i z uśmiechem na twarzy polatać parę lat

Co do gaźnika to niestety jest mokro i też obstawiał bym że ciągnie na lewo powietrze W szczecinie niestety jest tylko jeden specjalista od gaźników, ciekawe ile krzyknie za taką regeneracje
  
 
A co tam regenerować? Najczęściej, to jest wykrzywiona podstawą gaźnika. Rozebrać, gumowy młotek, wyprostować podstawę, wyszlifować podstawę na płaskiej powierzchni i resztę elementów gaźnika. Wymienić membrany i nie wymieniać broń cie boże dysz. Wszystko.
  
 
niby tak, ale jeśli osie przepustnic są nieszczelne to i tak będzie ciągnąć lewe powietrze i nierówno pracować, a samemu bym nie radził tego reperować
  
 
Nie sądzę, że teraz ktoś by mu wymienił oś w warsztacie. Raczej zrobią to co ja opisałem niżej.
  
 
Nie wyobrażam sobie, że ktoś jeździ Ładą i nie umie rozkręcić i skręcić gaźnika. No nie wyobrażam sobie .
Dasz radę.
  
 
Wolał bym zrobić to sam bo to sama przyjemnośc coś przy aucie porobić
  
 
Cytat:
2015-01-14 00:54:40, Kamil_H pisze:
Nie wyobrażam sobie, że ktoś jeździ Ładą i nie umie rozkręcić i skręcić gaźnika. No nie wyobrażam sobie .


Rozkręcić i skręcić to jedno, naprawić- to co innego
Ktoś pamięta, w czym gotowało się stary gaźnik celem jego oczyszczenia? Mam jeden taki do odświeżenia, a nie pamiętam już co się z nim robiło.
  
 
W occie.
  
 
Cytat:
2015-01-14 11:29:20, Pereira pisze:
Rozkręcić i skręcić to jedno, naprawić- to co innego Ktoś pamięta, w czym gotowało się stary gaźnik celem jego oczyszczenia? Mam jeden taki do odświeżenia, a nie pamiętam już co się z nim robiło.



Cytat:
2015-01-14 11:34:45, SzokoLada pisze:
W occie.



Czy do takiego zabiegu trzeba rozebrać go do gołego amelinium?
Chodzi mi czy takie gotowanie jest niegroźne dla wszystkich króćców, zaślepek itp (elementy o złotym kolorze).
  
 
a tak z ciekawości to to że moja łada ma cały czas wolne obroty koło 2000/minute (czyli wcale nie są wolne ) i pomimo prób regulacji za skarby nie chce zejść niżej to też może byc wina krzywej podstawy?
  
 
Cytat:
2015-01-14 21:44:13, Broda240z pisze:
a tak z ciekawości to to że moja łada ma cały czas wolne obroty koło 2000/minute (czyli wcale nie są wolne ) i pomimo prób regulacji za skarby nie chce zejść niżej to też może byc wina krzywej podstawy?



To taki trochę offtopic chyba . Jaki masz gaźnik?
  
 
no właśnie offtopik ale jak juz zeszło na gaźniki to się podczepiłem a gaźnik mam 2105-1107010
  
 
Gaźnik
Sprawdź śrubkę nr 10.

Czy dobrze jest wyregulowana linka od ssania?

Zakładam, że wszystko umyte, czyste, przedmuchane.
  
 
dzięki za ten rysunek, troszkę mi pomoże. Jeszcze nic nie myte bo i tak jeździ na podtlenku LPG więc nie jest to aż tak duży problem ale trzeba to zrobić. Powoli ją sobie ogarniam bo połowa rzeczy nie działała po kupnie a obecnie jest już super
  
 
Kolejny problem to piszczący wentylator. Czasem piszczy czasem nie. Idzie go jakoś przesmarować czy trzeba inwestować w nowy?
  
 
Cytat:
2015-01-20 14:53:25, kisiello pisze:
Kolejny problem to piszczący wentylator. Czasem piszczy czasem nie. Idzie go jakoś przesmarować czy trzeba inwestować w nowy?


Wentylator w kabinie? Jesli tak to wymienić.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986