Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2003-10-12 22:26:48 zrobiło sie zimno i ładka złapała wirusa no a tak na poważnie to ja nie potrafie ci pomóc |
TROLL SYMPATYCZNY GOŚĆ BMW 525 TDS kombi, ... Sz-n | 2003-10-12 22:40:56 może przewód podciśnieniowy??
nie wiem - strzelam , ale to pierwsze co mi przyszło do głowy |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2003-10-12 22:46:46 Troll dobrze gada. Zobacz czy ci to gowienko nie spadlo... Bo lubi. Albo dziurawe.
jak nie, to popatrzylbym moze w okolice cewki.... Moze tam cos nie styka? A moze sie franca konczy i iskre dupna daje.... zobacz, czy nie dostaje skads za duzo powietzra, ale to akurat wadziliby bardziej na gazie, a tu odwrotnie masz.. nie mam wiecej pomyslow.... a sporbuj jeszcze ominac ten ekonomizer (te puche) - moze to on zawadza.... |
Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-10-12 23:47:40 Ostanio przerabiałem to samo. Wszyskto wyeliminowałem o czym piszą chłopaki, a pomogla zwykła regulasja gaźnika plus ustawienie zapłonu. Mi auto gasło przy dojeżdzaniu do skrzywowania, no i całe wibrowało i obroty skakały od 200 do 1500. |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-10-13 17:22:28 Mi szalała podobnie, ale ustało poi wlaniu normalnego paliwa a nie mieszanki paliwopodobnej. A może serwo Ci się kończy i zaczyna jej odbijać? |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-10-13 23:06:44 Może i woda. Co do serwa to pewien fachowiec twierdzi że czasem ciężko odczuć na hamulcach że serwo siada, a właśnie z silnikiem cuda się dzieją. |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-10-13 23:15:32 Nie wiem w jakim temacie zadać to pytanie, a nie chce rozpoczynać nowych. Może tak przy okazji tutaj:
Kiedyś na regulacji gaźnika na gazie facet powiedział mi kręcąc jakąś śrubką (tylko właśnie nie pamiętam którą):"wyregulowałem to na przepustnicy" - chodziło o otwarcie przepustnicy. Gdzie szukać tej śrubki? |
krycho MEGA ŁADZIARZ Lada 2107 Warszawa | 2003-10-13 23:30:12 Wydaje mi sie, ze wina lezy w zle wyregulowanym gazniku. U mnie byl (teoretycznie) dobrze wyregulowany, ale obroty skakaly jak szalone. (choc czasami dzialalo wszystko bez najmniejszych zastrzezen) Raz trzymaly dobrze na gazie i benzynie. Innym razem tylko przy zasilaniu gazem lub benzyna. Czesto bylo tak,ze przy dojezdzaniu do swiatel silnik po prostu gasl. Tak samo dzialo sie gdy jechalo sie ok. 70-80 km/h lub wiecej i wrzucalo luz. Wtedy obroty spadaly do 0 i silnik sobie gasl. Mozna bylo przejechac na przyklad 20 km(albo wiecej), zgasic go na sekunde, a potem przez 5 minut meczyc sie, zeby odpalic Ladna, mimo ze silnik byl cieply!
A czy membrana nie jest przypadkiem stara? |
Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-10-13 23:59:11 Od serwa idzie taki gruby wąż chyba cisnieniowy.W kazdym razie jak mi sie ulamal ten grzybek,co to na niego wąż nachodzi,to tez nie było wolnych obrotów.
Taki sam objaw miałem jak zapomniałem załozyc wężyk od ekonomizera na bodjaze kolektor dolotowy.Obajw był taki ze ekonomizer nie działał i obrotów nie było. Pokombinuj troche z tym Pzdr Grzesiek |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-10-14 08:33:48 Wąż do serwa jest nowiuśki i nie ma żadnych przedmuchów.
A jak "domowym sposobem" sprawdzić czy serwo jest ok? |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2003-10-14 08:36:54
a gdzie jest drugi koniec tego weza ? sprawdzilbym sobie profilaktycznie, moze bedzei jeszcze lepiej.... Bo choc generalnie problemy wszystkie usunalem, czasem zdarza mi sie plywanie obrotow... tak z raz na tydzien, szybko ustepuje. Dotychczas zwalalem to na pogode (zimno, nie rozgrzany do konca silnik...) ale moze jeszcze ten waz mi popuszcza... Jeden cisnieniowy juz kiedys mi spadl.... |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-10-14 08:41:31 Oryginalnie jeden koniec jest na moduliku ze śrubą do regulacji ilości mieszanki a drugi na trójniku łączącym ten właśnie przewód z przewodem od wskaźnika ekonomizera i przewodem od kolektora dolotowego. Jak staniesz po prawej stronie samochodu i patrzysz na gaźnik. 1 koniec jest na środku w połowie wysokości a drugi nieco w prawo |