PIERWSZY FIAT 125p GTJ - Strona 23

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Teraz bardzo powoli, ale zawsze coś






... i po zimie pasuje kocyk z cytrynki zdjąć
  
 
tył szyba jest czy poliwęglan ?? A w ogóle to auto wygląda zarąbiście



[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2016-03-04 19:48:05 ]
  
 
Jest świetny! Jak długie i o jakiej średnicy chcesz te "rury?

W bisach przez wydech przechodziła tak jakby metalowa plecionka elastyczna i widziałem kiedyś coś podobnego do kupienia, ale o małej średnicy, o dziwo dość konkretnie się to wyginało.
  
 
Cytat:
2016-03-04 19:46:10, bimber1 pisze:
tył szyba jest czy poliwęglan ?? A w ogóle to auto wygląda zarąbiście [ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2016-03-04 19:48:05 ]



Szyba tylna na ten czas jest szybą, nie starczyło mi poliwęglanu. Ale docelowo dla zgubienia kilogramów będzie tworzywo
  
 
Cytat:
2016-03-05 01:27:04, ilovemaluch pisze:
Jest świetny! Jak długie i o jakiej średnicy chcesz te "rury? W bisach przez wydech przechodziła tak jakby metalowa plecionka elastyczna i widziałem kiedyś coś podobnego do kupienia, ale o małej średnicy, o dziwo dość konkretnie się to wyginało.



Średnica to 50 mm +-5
Długość na tył to ok 2mb / stronę
Przód ok 70 cm/stronę
  
 
Witam co do rur do chłodzenia hamulców to proponuje sprawdzić takie coś

http://olx.pl/oferta/waz-wentylacyjny-przewod-odciagowy-pcv-folia-fi-100-elastyczny-CID628-ID3jAnt.html

http://przewody-techniczne.pl/images/1375130234_411.jpg

Miałem kiedyś styczność z takimi przewodami w maszynach produkcyjnych.
Bardzo odporne na uszkodzenie.Pozdrawiam.
  
 
Dzięki za podpowiedzi z wężami. Coś już znalazłem i pod koniec tygodnia będę montował.



A żeby nie było że poumierałem

Chciałem mieć drugą klapę z żaglem, to mam - i będzie na podmianę z wydmuszką laminatową
Do pełni szczęścia jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny zostaje oklejanie.
A nad tym pracują przyjaciele z FABRYKI NAKLEJEK.
Muszę powiedzieć że bardzo profesjonalnie i wyjątkowo zaangażowanie podeszli do mojego samochodu - dziękuję.

Instalacja elektryczna powstaje pod okiem i patronatem Artura i jest ukończona w 90%
Na dniach zakończymy pracę nad tym tematem.
Zostaje tylko aparat zapłonowy, pompa paliwa i gaźniki.
I będę próbował aby wóz wyjechał już o własnych siłach.

Za miesiąc mija 3 lata nieustannej walki w przekuciu marzeń na rzeczywistość

... a moją ukochana żona zrobiła mi wczoraj takie oto zdjęcia





  
 
To naprawdę fajnie wygląda!
Skrzydło jest mega wielkie, ono chyba tylko na pokaz w tamtych czasach było zrobione bo to bardziej taka pokazówka była co nie?
A taki spojler w tamtych latach był czymś co rozpalało wyobraźnie bardziej niż dociskało auto
Jest jakaś regulacja kąta pochylenia?
  
 
Cytat:
2016-05-10 10:18:17, KrauzeR pisze:
To naprawdę fajnie wygląda! Skrzydło jest mega wielkie, ono chyba tylko na pokaz w tamtych czasach było zrobione bo to bardziej taka pokazówka była co nie? A taki spojler w tamtych latach był czymś co rozpalało wyobraźnie bardziej niż dociskało auto Jest jakaś regulacja kąta pochylenia?



Ja też zamierzam mieć je tylko na pokazy - bo faktycznie chyba po to było przygotowane do tego auta.
Choć z tego co wiem Pan Andrzej miał je później przez chwilę w swoim egzemplarzu.


Skrzydło jest zwymiarowane i odwzorowane + - 5 mm. Nie jest regulowane, ale spędziłem chwilę czasu żaby na podstawie wyobraźni, oraz proporcji podobnych rozwiązań ustawić jego pochylenie tak aby faktycznie coś działało. Nie mam bladego pojęcia jak auto z nim będzie się zachowywało, ale może być ciekawie

  
 
a to zrobiłeś druga klape bagaznika ze skrzydlem? czy samo skrzydlo sie odkreca? i jak dalej do budy jest mocowane, przez klape przenosi nacisk?
  
 
Tak, tak. Skrzydło zamontowane jest tylko i wyłącznie na klapie.
Ta Klapa, to specjalna konstrukcja ramowa z nałożoną pokrywką z laminatu.
Ramiona przykręcone są do tej ramki, natomiast ta ramka wywiera nacisk na całą powierzchnię karoserii.
  
 
No Łukasz, tylko pogratulować! Jeśli reszta będzie wykonana tak jak nadwozie to masz pełen sukces.
  
 
Cytat:
2016-05-10 17:49:22, Mruk pisze:
No Łukasz, tylko pogratulować! Jeśli reszta będzie wykonana tak jak nadwozie to masz pełen sukces.



A no jest

Ale mam nadzieję że uda się kiedyś spotkać na jakimś torze, Abyś mógł to ocenić

Wiesz, że Twoja wiedza i pomoc miała ogromny udział w tym projekcie Dziękuję
  
 
Nie masz za co dziękować, ja jestem tylko suflerem, to Ty grasz główną rolę
  
 
Dziś bez aktualizacji w wyścigówce, ale ten tydzień poświęciliśmy z żoną na najstarszego naszego Fiacika.
Do pełni szczęścia brakowało nam koloru na 48mio letnim dywanie, gdzie ząb czasu i słońce odcisnęły swój ślad.

Jak wyglądają wyblakłe dywany każdy wie, dlatego zaprezentuję jedynie to co udało nam się zdziałać. Prace podzieliliśmy sobie na równo , ja podszywałem i malowałem dywany, a moja żona rozkręcała i skręcała wnętrze samochodu

Dziś śmiało mogę polecić każdemu ten produkt, bo świetnie nadaje się na dywany. Dwa takie opakowania śmiało starczają na 3krotnie przykrycie. Na zniszczone i mocno wyblakłe dywany, jedno opakowanie to stanowczo za mało


  
 
Efekt prima sort!
  
 
W moim wozie zostało tylko zamontować układ wydechowy i przystępuję do odpalenia silnika.
Potem kilka dni na montaż drobnych elementów, wypolerowanie lakieru i oklejanie
Drużyna z FABRYKI NAKLEJEK nie tylko stanęła na wysokości zadania. Przygotowali kilka wyjątkowych, wcześniej nie do zdobycia, charakterystycznych dla tego modelu naklejek oraz szablonów.
Szablonów, którymi jak za dawnych czasów pomalowane zostaną napisy na przedniej masce i żaglu.
O tym temacie i o FABRYCE NAKLEJEK więcej po naniesieniu ich dzieła na samochodzie.
Polecam ich serdecznie.


W między czasie pojawił się taki ciekawy projekcik.
Więcej o nim będzie opisywał sam właściciel. Moim zadaniem było przygotowanie kilku modyfikacji w karoserii.

  
 
będziesz robić z poszezen foremki ? zeby mozna bylo wziac komplecik?
  
 
Cytat:
2016-08-09 11:56:43, fuso pisze:
będziesz robić z poszezen foremki ? zeby mozna bylo wziac komplecik?



Słuchaj.
Można zrobić i foremki. Nie widzę przeszkód.
Tylko nie bardzo wiem jak tylną nakładkę można by użyć, tak aby wykorzystać możliwości obniżenia samochodu i szerokiego błotnika.
Chodzi mi o to, że nie da się założyć szerszego mostu, szerszej felgi ( z innym ET) czyniąc tym samym szeroką oś, bez wycinania błotnika wewnętrznego. To on określa możliwości uzyskania szerokości.

Weźmy np. wersję GTJ Stradele.
Tam są takie obłe nakładki, a szerokość mostu nadal wąska - nie bardzo to wygląda.

Wycinając go, a nie wiążąc z zewnętrznym - to to wszystko pływa, a karoseria traci sztywność.




A tak w ogóle, to wysyłaj karoserię jakimś DHL-em do mnie to Ci z przyjemnością taką zrobię
  
 
Cytat:
2016-08-09 12:39:25, Lukasz_Wais pisze:
A tak w ogóle, to wysyłaj karoserię jakimś DHL-em do mnie to Ci z przyjemnością taką zrobię



hahaha jutro pakuje

ale nie mówię że nie przywiozę ci przypadkiem auta na poszerzanie