[k] tarcze kotwiczne F132 mk3 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupię tarcze kotwiczne od F132 mk3 2.0, takie, które pozwolą założyć do 125p tarcze 251 mm. Dwie sztuki rzecz jasna, na lewą i prawą stronę.

Info tu na miejscu lub telefon 504 467 7osiem5.


[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2015-01-31 20:28:13 ]
  
 
Brawo Lamia...!
Słuszny kierunek.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ty mi lepiej przypomnij, gdzie ja jeszcze miałem dać to ogłoszenie.
  
 
Naczelny Grzyb IV RP i modyfikacje? Niemożliwe!
  
 
nie lepiej wentyle 257mm z palio założyć? chłopcy ptk-owcy mówią, że na zwrotnicę od lucasów siadają p&p.
  
 
Nie.
  
 
Że tak na temat,to w co lepiej iść? Większa tarcza i zacisk 132,czy tarcza standard i zacisk Waz?
  
 
WAZ to też 251. Najlepiej wentyl z fiata na zwrotnicy z lucasa. Jak już upgrade to z sensem. A nie na litą.
  
 
20% wysiłku => 80% efektu.

A nie kosmiczne plany i projekt 3 razy sprzedany w pizdu na allegro. :*
  
 
Misiu, tylko że zarówno zacisków fiatowych, tarcz i zwrotnic lucasowych masz na allegro zatrzęsienie za grosze, a WAZa czy tymb bardziej agrentowych gratów trzeba szukać. Więc jednak przelicz wysiłek.

A kosmiczne plany mają się dobrze, każdy ma kryzys pracy twórczej. Zresztą chodziło o zmianę budy, bo możliwości 125p powoli się wyczerpują. Stej tjuned, bo jednak kosmos jest w zasięgu ręki.
  
 
Cytat:
2015-01-27 00:13:08, jose pisze:
WAZ to też 251. Najlepiej wentyl z fiata na zwrotnicy z lucasa. Jak już upgrade to z sensem. A nie na litą.


Ok. Ale jaka pompa i serwo to obsłużą?
  
 
Seria wystarczy. Zresztą dają rade przy dwutłoczkowych z łady a wentylowane mają jednotłoczkowe. Jak Ci mało to szukaj 20.64.
  
 
20,64 z argenty jest ciężko dostępna w polandii - coś tam w IC mają na zamówienie za grube pesos. Ja kupiłem w hitlerowni pompę LPR z argenty za 80 pelenów w przeliczeniu z wysyłką. Po weekendzie powinna być u mnie tak, że podzielę się wrażeniami jak dotrze.

PS: Jaki gwint mają fiatowe złączki do pompy? Czy nie 1,0?
  
 
Pompy 20 na alledrogo dostępne http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-panda-regata-uno-lancia-y10-i4988173404.html
jak ktoś chce szaleć to może założyć 22 http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-croma-uno-lancia-thema-i5018466587.html

Mocowania zacisków Bendix / Lucas miały ten sam rozstaw śrub mocujących więc zamiast szukać zwrotnicy z tarczą 132 / Argenty załóż jacku z Poloneza Plusa.
Co do tarcz i zacisków to zakładałbym od razu wentyle
  
 
Cytat:
2015-01-28 22:24:17, jose pisze:
Seria wystarczy. Zresztą dają rade przy dwutłoczkowych z łady a wentylowane mają jednotłoczkowe. Jak Ci mało to szukaj 20.64.


Oki. To teraz zagadka. Serwo z Argi (chyba - jest większe od oryginału ze 125), pompa kupiona na allegro właśnie 20,64, hamulce seria ale na nowych gratach a wszystko działa lipnie. Powiedziałbym że spowalnia a nie hamuje. Dziadek który robił mi hamulce z tyłu stwierdził że trzeba wrócić do ori pompy z Fiata/Poloneza to zacznie hamować. A może serwo jest lipne?
Boli mnie ten temat bo moc jest, frajda też ale wszystko sie kończy gdy trzeba się spocić podczas hamowania.
  
 
Ciekaw jestem,bo też mam podobny problem.Wszystkie graty nowe.Ja zacznę chyba od korektora.
  
 
Cytat:
2015-01-31 17:51:41, vazyl pisze:
Oki. To teraz zagadka. Serwo z Argi (chyba - jest większe od oryginału ze 125), pompa kupiona na allegro właśnie 20,64, hamulce seria ale na nowych gratach a wszystko działa lipnie. Powiedziałbym że spowalnia a nie hamuje. Dziadek który robił mi hamulce z tyłu stwierdził że trzeba wrócić do ori pompy z Fiata/Poloneza to zacznie hamować. A może serwo jest lipne? Boli mnie ten temat bo moc jest, frajda też ale wszystko sie kończy gdy trzeba się spocić podczas hamowania.


W jakim celu dałeś większą pompę do seryjnych hamulców?
  
 
Cytat:
2015-01-31 19:09:56, pavlus pisze:
W jakim celu dałeś większą pompę do seryjnych hamulców?


Pewnie wyjdę na trolla ale większa pompa + większe serwo to jak dla mnie większa wydajność. Tylko że tak było w teorii, a praktyka pokazuje że coś ten zestaw jednak nie pracuje tak jak trzeba.
  
 
Większe serwo może dać większą siłę.
Większa pompa powoduje że przy takiej samej sile masz mniejsze ciśnienie, a mniejsze ciśnienie powoduje mniejszą siłę na klocku i co za tym idzie mniejszą siłę hamowania.
W skrócie większą pompę trzeba dać jak normalna z jakiś powodów nie wyrabia ( np. daliśmy zaciski z większym tłoczkiem ) i pedał bierze za nisko albo trzeba na dwa razy hamować. Oczywiście jeśli wszystko jest seryjne a hamulce nie robią to trzeba szukać co jest nie tak a nie dawać większej pompy
  
 
Cytat:
2015-01-31 19:37:18, pavlus pisze:
Oczywiście jeśli wszystko jest seryjne a hamulce nie robią to trzeba szukać co jest nie tak a nie dawać większej pompy


Si. Tylko że te wszystkie puzzle były składane od nowa na nowych częściach w nowej budzie. No i niestety wychodzą choroby wieku dziecięcego. Zacznę od mniejszej pompy, a potem zobaczymy.