[125p] Głowka mostu z łady do mostu fiata 125p-pasuje?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czytam i czytam na forum i w google ale nie mogę namierzyć informacji o zgodności części mostu z łady do mostu na wąskich resorach w 125p.
Remontuję obecnie cały most z mojego klasyka i znalazłem nową główkę mostu z łady nivy(ponoć to samo co w ładzie 2107)na allegro ale pomimo,że wizualnie wyglądają tak samo co głowką w moim kancie to nie mam pewności czy pasuje.
Sprzedawca napisał mi w mailu, że dyfer z łady nie jest pasowny do kanta ale nie napisał co nie pasuje, czy przełożenie czy wymiary łożysk itp.

Ktoś posiada taką wiedzę dotyczącą podmiany tych części? Poratuje mnie już nawet szpec, który zajął by się wymianą łożysk i ustawieniem wałka atakującego tak jak być to powinno-na przyrządach.

  
 
Według moich danych nie pasuje.
Inna gr półosi, inny wałek, łożyska i wielkość.
JEst bardzo zbliżony i to tyle.
  
 
Nie pasuje ponieważ Lada to 124 a 125 miał najpierw most od starego "pontona" a później adaptowany od 131.
  
 
Liczyłem na zamienność tych części ponieważ łożyska półosi do klasyka pasują od Fiata 124 ale jak widać nic więcej za tym nie idzie.

Muszę w takim razie szukać warsztatu, który ustawi mi atak na nowych łożyskach.
  
 
Winiar ustawia.
  
 
Też mam ten sam problem.
Mam głowę od łady i most Jugola.
Myślałem że zamienię Plug&Play ale sie przeliczyłem.
Dokupiłem most od Łady i jestem przed etapem przespawywania mocowań. Zrobiłem to z myślą wsadzenia szpery VALRACING.
  
 
A co dokładnie nie pasuje podczas montażu głowki z łady do jugola?
  
 
inny rozstaw srub główki i obudowy
  
 
Mam już obie pochwy mostów Jugola i Łady obok siebie.
Dzisiaj położyłem jeden przy drugim. Po zdjęciu półosi most Łady jest dłuższy od Jugola o 4,4cm. rozstaw śrub mocowania półosi i łożyska półosi zgadzają się z Jugolem. Jutro badam dalej.