[125p] Kałczuk 125FP - Franky Garage - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zawory zawsze można wpuścić głębiej tylko czy jest sens planować głowicę z OHV tak mocno...
  
 
no ja nie wiem, dlatego się pytam w skodzie był sens, w fiacie nie mam zielonego pojęcia
  
 
Przede wszystkim sprwdź czy masz równy - prosty blok.
Bo wszyscy tylko planują głowicę, a nie patrzą na ten najważniejszy element w ohv.
Jeżeli jest - bedzie krzywy- to spokojnie leć go 0,5 mm.
A potem głowicę- śmiało do równego. i nic p[o za tym. Jak chcesz poprawić osiągi to szukaj wałka. Bo jak przeprężysz to dopiero będzie zmota.
  
 
moje ohv było pojechane po gniazdach , zanim coś się z tego powodu stało to złapało panewki , skrzywiło blok i podniosło głowicę

sprawdzasz wał w tym ohv ? jak już masz tak rozebrany to może rozwiert na 1.6 ? komplet tłoków z poloneza nie jest drogi , będzie bartoś
Poszukaj kolektora wydechowego z poloneza gsi (gięty rurowy) , najtańszy sposób na poprawę wydechu - spora różnica w porównaniu z żeliwniakiem z fiata , jak chcesz robić kanały w głowicy to akurat .


a co przekonało Cię do robienia remontu dohca ?
  
 
A robisz całość, czy tylko górę?
  
 
Zaraz chłopaki zdobią OHV 100 konia i będzie
  
 
Cytat:
2015-04-03 14:36:36, Furiosus pisze:
Zaraz chłopaki zdobią OHV 100 konia i będzie



wcale bym się nie zdziwił jak Gie podziała z głowicą,gaźnik już jest,jakiś luźniejszy wydech i ten rozwiert z tłokami od poldożera i będzie przeciąg
  
 
hola hola ja nie buduje ohvki, tylko chce ją trochę ogarnąć, a przy okazji coś tam zmodzić nic po za tym nie rozpędzajcie się bo będzie tak jak Fur pisze albo i lepiej

plan był na wyczyszczenie motoru w środku i uwolnienie trochę głowicy zasilania i wydechu, wymiana układu zapłonowego na elektroniczny, pompy na polonezową , i zrobienie miski co by olej nie odpływał i żeby można było pokatować to do przyszłego sezonu
  
 
tłoki + pierścienie będziesz ruszać ?
Panewki ?
Bo jak ruszysz w tym silniku tylko górę ,to za 5 min będziesz robił dół. I pamiętaj o odmie !!! Wywal wiaderko z bloku, i luźnym wężem do butelki, a nie pod gaźnik.
A tak z drugiej strony - top bardzo fajny silnik do dłubania jest. Na łańcuszku i na "sztywnym" bloku.
  
 
no właśnie plan był żeby zajrzeć tylko do góry, ale w związku z tym co w silniku jest na każdej powierzchni, muszę go rozebrać wyczyścić i złożyć na nowo żeby żadne gówno się nie oderwało i nie zapchało kanału olejowego czy nie poszło na panewki
  
 
OHVki nie będzie, chooj panewki strzelił

fiat czeka teraz na dohca w przyszłości




[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-04-11 16:31:20 ]
  
 
ohv ...
rób budę
  
 
pokaż wał i panewki
  
 
czwarta

[/url]
  
 
phi , ledwo dotarta zakładaj nową i wio
  
 
ta jasne , ja nie chce jeździć tym fiatem w niedzielę do kościoła
  
 
O, a ja mam nawet panewki na zbyciu!
  
 


na tym ohv-ka z poloneza kręciła się do 7k rpm i nic się nie urwało.
  
 
  
 
Cytat:
na tym ohv-ka z poloneza kręciła się do 7k rpm i nic się nie urwało.


Był molibden ???