Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-28 18:03:46 kopiłem sobie wałek rozrządu a tu taki zonk czy da się to przerobić z poloneza do fiata??
dotarł także błotnik oraz ostatnia część do bez stykowego układu zapłonowego no i zaczynam myć wszystkie części silnika do składania |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-29 09:16:58 czy da się założyć obudowę paska rozrządu i kola z paskiem z poloneza do dużego?? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-04-29 09:33:53 da się.
Tylko szkoda, bo na łańcuszku było by lepiej. Co to za wałek ? |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-29 09:38:27 jakiś tam świątek jedyne co o nim wiem to ze wzniosy ma 6,8mm |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-04-29 10:04:32 NIe lepiej oddać wałek do szlifierni, żeby przerobili i wstawili noniusz gdzie trzeba. Operacja za 50 zeta zapewne. To taniej niż obudowa, pasek i dwa koła z polda. |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2015-04-29 14:18:07 swiatek i rewar zrobia co chcesz |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-04-29 14:31:25 Trzeba tylko pamiętać, że popychacze i klawiatura mogą nie do końca wyrobić przy wałkach powyżej 300 st. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-29 15:07:37
a co to będzie powodować?? |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-04-29 15:09:45 Zawory nie zdążą się na czas pozamykać - pootwierać więc efekt może być odwrotny od zamierzonego.
[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-04-29 15:16:09 ] |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-29 15:25:53 hmm pytam bo koleszka od którego kupiłem świątka ma jeden wałek na łańcuch ale to jest 310, czyli to może nie mieć sensu go wymieniać? |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2015-04-29 15:31:20 to jest kwestia obrotów silnika, zamknąć się zdąrzą tylko trzeba będzie dać twardsze sprężyny zaworowe |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-04-29 15:38:04 Po prostu założenie tak grubego wałka wymaga odpowiedniej modyfikacji układu sterowania zaworami, tak, żeby zdążyły się zamykać na czas. Zmiana charakterystyki sprężyn i ccustomowa lekka klawiatura.
Układ sterowania zaworami w fabrycznym FSO jest niestety mało precyzyjny do tego klawiatura lubi "tracić" swoje właściwości - wyciera się poprostu. 310 - to grubo do takiego silnika w moim mniemaniu. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-29 15:48:40 no to chyba zostaje opcja seria bo byłem i tokarza i tego wałka z poloneza nie warto przerabiać bo na czopach nieco inny wymiar niż mój seryjny |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2015-04-29 21:42:57 wszystkie te cyferki które podajecie są super , trzeba tylko pamiętać/wiedzieć jaka jest ich "prawdziwa" wartość.
|
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-04-30 08:54:00
Daj sobie spokój z tym wałkiem. Będziesz kombinował i wyjdzie kupa i stracisz czas, kasę i cierplwość. Daj swój stary wałek do Świątka i niech zrobi 278, albo 285. Nic więcej nie kombinuj. Z resztą jak powiesz do czego - to sam podpowie. - Żeby sieto nie krecił owyżej niż 7 tysi. B o się zrobi awaryjne. Pozostajesz na seryjnych sprężynach i nie masz problemów z ustawieniem zapłonu, na zwykłym paliwie. Wszystko co jest powyżej 290 stopni mija się z celem w Twoim przypadku. """Układ sterowania zaworami w fabrycznym FSO jest niestety mało precyzyjny do tego klawiatura lubi "tracić" swoje właściwości - wyciera się poprostu. 310 - to grubo do takiego silnika w moim mniemaniu"""" To delikatnie powiedziane. Klawiatura w tych silnikach ma za dużą bezwładność. Miałem kiedyś wałek 310 stopni. To była masakra. Jechało dopiero od 5.5 tyś ,a konczyło się na 8. Działo się, tylko krótko i drogo. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2015-04-30 09:00:05 ] |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-30 10:04:53 a teraz pytanie z innej beczki , jak rozwiązać odmę w ohv?? ta gruszka na bloku ma zostać? czy może tam ma być trójnik łączący miskę z blokiem i catch tankiem?? czy jeszcze coś innego |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-04-30 10:47:41 z bloku w tankowca i z tankowca w michę po mojemu. |