[125p] Kałczuk 125FP - Franky Garage - Strona 28

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sprawdzę czy jest na pierwszy cylinder, z tego co się zorientowałem to zawory na pierwszym maja być zamknięte a znaki się pokrywać wtedy jest 0"
  
 
Cytat:
2016-01-27 12:00:39, fuso pisze:
sprawdzę czy jest na pierwszy cylinder, z tego co się zorientowałem to zawory na pierwszym maja być zamknięte a znaki się pokrywać wtedy jest 0"


Ja tam za bardzo się nie znam, ale kiedyś co nieco nerwów napsuł mi podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu, działa toto?
  
 
kable na kopułce/świecach pozamieniałeś
  
 
takie mam pytanie przy okazji, załozylem elektroniczny układ zapłonowy do silnika 115C czy to będzie działać?
bo z tego co porównuje to w fiacie max wyprzedzenie na obrotach to 26' a w bezstyku poloneza jest ponad 30

czy nie powinienem powrócić do oryginalnego rozwiązania i problem zniknie?
  
 
Cytat:
2016-01-28 07:45:13, fuso pisze:
czy nie powinienem powrócić do oryginalnego rozwiązania i problem zniknie?



absolutnie nie wracać do stykowego - wyregulować zapłon.
  
 
Cytat:
2016-01-28 08:14:47, Furiosus pisze:
absolutnie nie wracać do stykowego - wyregulować zapłon.



dzięki panowie za podpowiedzi

auto już jeździ
  
 
gdzie był babol?
  
 
Pewnie jak zwykle jakaś pierdoła
  
 
skoro większość potwierdzała zapłon to ustawiłem go po raz kolejny tym razem czytając dokładnie instrukcje z książki oraz jakiś temat na fsoak , zapłon wcześniej ustawiałem źle bo koło pasowe ustawiałem na znaki , a doczytałem w książce że 10" jest 6,5mm przed znakiem więc to poprawiłem

sprawdziłem po raz kolejny luzy na zaworach , oraz jeszcze jedną rzecz
kolega karcio podpowiedział mi żebym sprawdził pompę paliwa czy przypadkiem nie ma za dużego ciśnienia, i tak zrobiłem

zmierzyłem popychacz dołożyłem uszczelkę i działa
  
 
no i pieknie

To teraz Fuso jak juz ekspertem od zaplonu to zapraszam do mnie na ogarniecie tematu
  
 
Cytat:
2016-01-29 13:32:25, bolec666 pisze:
To teraz Fuso jak juz ekspertem od zaplonu to zapraszam do mnie na ogarniecie tematu



bardzo śmieszne
  
 
Po uruchomieniu ohvki j pojeżdżeniu nią chwilę silnik stracił ciśnienie oleju , więc postanowiłem że potrzebuje kolejnego DOHCa ale w serii więc taki kupiłem.
Wczoraj Piotrek od zastawy i 128ki przywiózł mi kolejny silnik tym razem DOHC 1608 z włoskiego 125

DSC_0797 by Karol Fux, on FlickrDSC_0792 by Karol Fux, on Flickr
DSC_0798 by Karol Fux, on Flickr
DSC_0796 by Karol Fux, on Flickr
DSC_0793 by Karol Fux, on Flickr


a w międzyczasie przyszły dwa sprzęgiełka do DOHCów

DSC_0799 by Karol Fux, on Flickr

no i już pare dni leży w FG chłodnica
2016-02-03_12-47-10 by Karol Fux, on Flickr

  
 
... a tak przy okazji - bo na zdjęciu dostrzegłem.
Jeździsz bez klina w uszczelce przedniej szyby?
Na bezdroża i rajdowanie proponuje oprócz klina, również blaszkie łapaną wkrętami do karoserii, która to blaszka trzymała będzie przednie okno przed wypadnięciem.
... można podejrzeć na zdjęciach fiata Tomasza C z lat 70 tych
  
 
hehe te auto narazie jezdzi wokol garazu (i to tez nie za czesto) mogloby qogole nie miec szyby
  
 
dokładnie to samo chciałem napisać
  
 
Cytat:
Po uruchomieniu ohvki j pojeżdżeniu nią chwilę silnik stracił ciśnienie oleju , więc postanowiłem że potrzebuje kolejnego DOHCa ale w serii więc taki kupiłem.



zmierzyłeś ??? czemu nie ma ???
Może zawór ,może pompa...
Nie lepiej sprawdzić co i jak???
A tak to możesz kupować ,aż będziesz miał kolekcję od drzwi garażu d o bramy posesji.
  
 
nie zmierzylem
na zimnym ma ciśnienie ale im bardziej się rozgrzewa tym bardziej je traci
dlatego nie chce już ohvki

ohv idzie na półkę , może zajrzę do niej kiedyś

od początku chciałem dohca i w końcu będzie a nawet dwa







[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2016-02-04 09:51:23 ]
  
 
Ale to w tym silniku który grzebałeś nie ma ciśnienia czy w innym ?
  
 
tak w tym co grzebalem
  
 
Fuso musisz zalozyc klawiature z rzeki wtedy oko saurona zgasnie, zawory mozna towotem albo bobrzym smalcem przesmarowac i silnik bedzie chodzil dumnie jak na rzeczne OHV przystalo