Wyczynowy tłumik max 93 dB

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jak w temacie czy ktoś ma tłumik lub pomysł na wyczynowy tłumik do F126p który przy 3500tyś obr. generuje hałas nie wyższy niż 93 dB i oczywiście nie muli w znacznym stopniu.
Szukam ponieważ na torze w Poznaniu nie da rady głośniejszym niż 93dB na SO. W sumie całą ligę F126p wykończyli w tym sezonie przez hałas.
  
 
No albo dopierdolisz taka zatyczkę jak mialem która muli strasznie.

Opcja dwa zakładasz brede i witamy w bednarach które nie są w innym kraju pozdro
  
 
A jak do bredy doczepisz wydech ze scigacza.

https://www.youtube.com/watch?v=DAFVf_c0mg4
  
 
Możesz zrobić obok tłumik który jest załączany linką i służy tylko na BT . Miałem tak wykonane w dwóch autach i przepuszczali . Schemat mogę ci podesłać . Trochę spawania i jakieś dodatkowe 2kg . Ewentualnie szybko demontowalny wkład ze zmywaków stalowych , który jednak grozi dyskwalifikacją .
  
 
Seba pyta się o konkretnie o Tor Poznań a nie Bednary, Debrzno itp.

Cytat:
tłumik który jest załączany linką i służy tylko na BT



Nie mam takiej opcji pomiar może być wykonany w każdym momencie i wypad z imprezy.
  
 
chcesz się pobawić to mam jeden tłumik gdzie w miejscu bredy jest tłumik od motoru ale zawsze urwałem mocowanie bo nigdy tego dobrze nie zrobiłem, z muleniem nie jest aż tak źle, raz na nim startowałem, możesz go wziąść na próby jak Ci podpasuje to się dogadamy..

ps. po co chcesz jeździć na tor poznań? przecież bednary są 100 razy lepsze
  
 
Byscie w ogole startowali chlopaki bo nigdzie malucha nie widac ostatnio. Ja jade drugie bednary w marcu. Pozdro
  
 
Ja mam bliżej na tor i znam obiekt a po za tym starty na torze są dla mnie tańsze i w razie jakiej kolwiek awarii sholować auto jest prościej.
  
 
jakoś mam duży niesmak po ostatnich startach na torze, choć ponoć ostatni oes był całkiem udany
  
 
ostatnio pisalem do Pana Lecha:
dostalem taka odpowiedz:
"Witam !
najmniejszy problem jest z 126p, od kilku lat robię doloty
i wydechy dla firmy , robią 126 p repliki aut rajdowych na
sprzedaż sprzedają np. do Niemiec
to sprawdzone układy na hamowni i przetestowane maluchy mają

43-45 KM charakterystyka uliczna da się tym normalnie
jeździć dolot -190 zł, tłumik -390 zł - tłumik jest dość
skomplikowany wejście od tyłu tłumika , kolektor wydechowy
łączenia motocyklowe."

foto wydechu:

  
 
ten pan już zrobił tłumik który miał spełniać normy głośności i daleko mu było do tego.
Co do startowania to kurcze brak ludzi co chce się pobawić i zrobić głupi wał do malca, jeden trzymał przez tydzień i nic nie zrobił a drugi zrobi ale w ciągu 2 tygodni więc porażka. Ale mam taki niedosyt rajdowania że pojadę najbliższe bednary tylko jeszcze nie wiem czym.
  
 
też miałem napisać o Lechu, kolega jest z nim w stałym kontakcie i ostatnio motał tłumik do toyoty celiki właśnie pod kątem poznania, dało radę, znaczy przeszło bk
  
 
Jakość wykonania dolotu od Węglarskiego żenująco amatorska, toporna stal spawana niczym u Mietka w szopie. W cywilizowanych sportowych autach robi się profi doloty z nierdzewki łącznie z umiejętnym spawaniem. Jeśli on się szczyci posmarkaną blachą, która idzie za granicę to ciekawe Apogeum tej twórczości jest pięknie wycięte nożyczkami logo firmy "Węglarski Mag Sport" po krzywo wykropkowanych punktach
  
 
Mam ten sam problem tylko w anglii.
Wlasnie maluszka sprowadzilem i zamowilem wydech u weglarskiego. Ma przyjsc na dnia. Dam znac jak sie sprawuje ...

A ktos sprawdzal db przy bredzie i dodatkowym z motoru??
  
 
Gdzies tu na forum ktos to mierzył, byly tez wykresy z hamowni. Z tego co pamietam polaczenie bredy z wydechem scigacza dawalo nieco lepsze wyniki niz sama breda.
  
 
W zeszłym roku testowałem tłumik od Pana Węglarskiego 98dB i w sumie żadnej poprawy osiągów może ciut moment, ale pomimo dosłania sailancera głośność nie spadła, jestem zniesmaczony trochę obietnicami co do osiągów ja nie polecam tłumika. Tłumik jest na sprzedaż. Mam tłumik od Maria i robi świetną robotę co do osiągów, tylko za ciężki i za głośny 96dB szkoda bo fajne brzmienie i profi wykonanie.

[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2015-02-24 16:42:12 ]
  
 
myślę że tak na prawdę malucha nie da się wygłuszyć do 93dB oczywiście licząc takie prawdziwe badanie przy 3,5tys. Seryjny silnik w klasyku na YTP miał 92,8dB patrząc że jest jakaś rozbieżność pomiaru to mija się to z celem ponieważ silnik generuje sam w sobie już 90.. kilka dB, jak już miał bym wrócić na tor to z tłumikiem zewnętrznym od motoru i wyprowadzenie jak najdalej od silnika wtedy może jest ciut szansy by przejść jako tako BK.

Wynik bredy i bredy z wydechem zewnętrznym robił dommel i rzeczywiście jakiś kapkę lepszy wynik w środkowym zakresie był ale bez szału. Ale głośność w tym przypadku nie była mierzona.
  
 
Gdzie te czasy, gdy wszyscy latali na bredach Ziemia się trzesła, alarmy w autach się włączały
  
 
teraz ochrona środowiska i ludzi w blokach koło toru poznań
  
 
my z Gie podczas pomiarów na MT w Poznaniu, breda + komorowy z suzuki sv650 mieliśmy wyniki 95-96dB przy 3500obr/min