Wiera 2107 by Broda - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wygląda elegancko. Lotka, poszerzenia... miód <3 Bedziemy mieli łady podobnie zrobione. Mam nadzieje, że się na jakimś zlocie zobaczymy.
  
 
Witam
a jak z lusterkami atestowane nie ma problemu z policja?
  
 
Wiesz co nie wiem, jeszcze mnie nie zatrzymywali do kontroli ale raczej nie powinno być problemu.
  
 
Możecie mi polecić jakiś warsztat na śląsku, w którym wymienią mi dyfer? Za skarby nie chcę mi się tego robić i chętnie to komuś zlecę
  
 
Cytat:
2016-07-14 22:00:53, Broda240z pisze:
Możecie mi polecić jakiś warsztat na śląsku, w którym wymienią mi dyfer? Za skarby nie chcę mi się tego robić i chętnie to komuś zlecę


Ale co konkretnie: cały most, kompletny główkę czy tez same koła zębate?
Pierwsze dwie opcje to każdy warsztat Ci zrobi, gorzej z wymiana samych kół, tego faktycznie mało kto się chce podjąć.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
mechanizm różnicowy, mam szperę od Bartka i chcę ją założyć. Niby proste ale trzeba odpowiednio ustawić zazębienie wałka z kołem a nie wiem jak i nawet nie ma gdzie obecnie tego zrobić. Dlatego chętnie to komus dam
  
 
częstochowa
  
 
Piękna. Jak kolorowi reagują na brak zderzaka??
  
 
póki co nie miałem z nimi problemów, musiałem go założyć na przegląd ale nawet ni nie przykręcałem tylko wcisnąłem w mocowania jak tylko wyjechałem ze stacji to go ściągnąłem
  
 
Zderzak nie musi być. Nie te czasy.
  
 
Cytat:
2016-08-11 22:07:43, SzokoLada pisze:
Zderzak nie musi być. Nie te czasy.


Dość kontrowersyjna teza, różni ludzie powołują się na różne przepisy.
I tak dla przykładu cytat:"Jeżeli auto nie ma zderzaka z przodu lub z tyłu, to wówczas jest niekompletne i nie powinno zostać dopuszczone do ruchu - wyjaśnia mgr inż. Karol Zielonka z Laboratorium Bezpieczeństwa Pojazdów Przemysłowego Instytutu Motoryzacji. Ta instytucja zajmuje się m.in. badaniem bezpieczeństwa samochodów."
Jak pojedziesz na przegląd bez zderzaka, to masz duże szanse wrócić bez stempelka w dowodzie.
A i z kontrolą drogową też bywa różnie (sam jeździłem bez zderzaków, więc piszę z autopsji- na fotce mój dawny F 127)
  
 
Witam Broda montowales białe tarcze sam bo nie wiem jak zamontować na duże zegary bo małe mam zrobione a
  
 
tak, sam montowałem. Wyciągasz całe zegary z obudowy, następnie ostrożnie ale z użyciem dość dużej siły wyciągasz wskazówki i masz już dostęp do tarcz. na oryginalne tarcze naklejasz białe i po zabawie. Ja jeszcze kupiłem czerwony spray i pomalowałem wskazówki bo inaczej kiepsko widać. Poza tym czerwone wskazówki to dodatkowe 2KM

A tak poza tym to założyłem dzisiaj rozrusznik z 1,7 i powiem Wam że jest ogień! Duzo szybciej i ciszej kręci. Jest sporo mniejszy i lżejszy. A skoro lżejszy to lepszy stosunek moc/masa więc Łada stała się jeszcze szybsza
  
 
Cieszę się, że zauważyłeś różnice i teraz wiesz co dobre.
  
 
Dzięki juz temat ogarnąłem wlasnie meczylem sie nad tymi dwiema wskazowkami ale poszlo jeszcze ich nie pomalowalem ale beda tez na czerwien hehe a jeszcze jedno miales tarczke na econ czy cisnienie oleju bo ja mam econ a tarczke od oleju i jedna jest czarna :/
  
 
ja miałem komplet białych tarcz z ciśnieniem oleju więc podeszły idealnie.
  
 



[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-08-20 00:27:19 ]

u mnie to wyglada tak

[ wiadomość edytowana przez: Lasia dnia 2016-08-20 00:28:19 ]
  
 
Ja bym przerobił naklejkę oleju na economizer. A teraz to wygląda na 80%.
  
 
a ja bym po prostu nakleił naklejkę z zestawu z ciśnieniem oleju. Ten ekonomizer to i tak niczego mądrego nie pokazuje a bedziesz miał przynajmniej ładny komplet.
  
 
To samo miałem na myśli. Ale z bezsensownym wskazywaniem nie zgodzę się. Bardzo pomocny przyrząd do oszczędzania paliwa.