Problemów wiela z CC700

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Zakupiłem ostatnio CC700 za marne grosze, jednak jest uszkodzone. Poprzedni właściciel to totalny laik "jechałem i zgasł i nie reaguje na gaz". No spoko, gaźnik, do zrobienia. Okazał się że Aisan, wymieniłem na maluchowski, jednak jest to samo. Ale po kolei:

1. Sonda lambda urwana. Ma to jakieś znaczenie?
2. Jakiś jełop nie potrafiąc rozpiąć wtyczki od czujnika zapłonu po prostu ją uciął po dwóch stronach i skręcił. (to może być to?)
3. Samochód nie reaguje na gaz, delikatnie się wkręci tylko.
4. Strzelał w gaźnik jak głupi, pozaślepiałem co było zbędne i szło do kolektora i już jest lepiej, ale czasami zachce mu się strzelić.
5. Rozrząd nie przestawiony, uszczelka pod głową ok (kompresja 10 bar)
6. Na korku trochę majonezu ale już zlany i wymienię filtr i olej.

Szlag mnie trafia już do tego auta, zero pomysłów co to może być. Pomóżcie Panowie bo chciał bym coś pojeździć w związku z tym że kupiłem

[ wiadomość edytowana przez: Vladie dnia 2015-03-26 21:42:33 ]
  
 
Kolego proponuję najpierw się przywitać w odpowiednim dziale .

I raczej nie jechać na poprzedniego właściciela pojazdu nt. jego wiedzy technicznej . Twoja ( jak wnioskuję z postu ) w jakimś znacznie większym stopniu nie jest chyba większa ?
  
 
Skoro wiesz więcej to się podziel tą wiedzą, a nie wytykasz mi brak. Może i nie wiem, nie miałem nigdy takiego auta. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia to daj sobie siana.
  
 
a zapłon ustawiałeś?
  
 
Zapołon? W CC700? Na nanoplexie? Kpisz?
  
 
hue hue takim tonem to nie wróże ci przyszłości na tym forum.
  
 
no ale co? w sumie sensownie zripostowal
  
 
Cytat:
2015-03-28 16:24:13, flapjck1 pisze:
no ale co? w sumie sensownie zripostowal



Dokładnie heh, można śmiało rzec, w forumowym stylu

A tak na poważnie to CC700 nie ma sensu. 900 albo 1100 !
  
 
Cytat:
2015-03-28 12:17:33, Markiej pisze:
hue hue takim tonem to nie wróże ci przyszłości na tym forum.



też mi się wydaje, że aroganckimi odpowiedziami wiele się nie zyska..

Zapomniałem, że zapłon jest inny niż w bisie.

Też nie widzę sensu poświęcania czasu na 700tke w cieniasie.
Jeśli auto trafiło się b.tanio to może jeszcze zostało siana na "swap".. zestaw 900tki można za grosze kupić..
  
 
W tej budzie swap nie ma sensu. Chcę zrobić to co mam żeby jeździło.
  
 
wyczyść/wymień czujnik położenia wału, daj mu też nowe świece,jesli dałeś mu gaźnik maluchowski to sonda ci nie potrzebna, jak miałeś aisian to zaslep wszystkie otwory od podciśnienia,skutecznie aby ci lewego powietrza nie łapało, zawory pracuja jak należy?? wiem że jest hydraulika ale też ona się może spier*****
ad 2. o jakim czujniku zapłonu mówisz ??
ad 6. jesli bedziesz na zimnym krótkie odcinki robił zawsze bedzie majonez
  
 
Cytat:
2015-03-31 15:06:35, fifi pisze:
wyczyść/wymień czujnik położenia wału, daj mu też nowe świece,jesli dałeś mu gaźnik maluchowski to sonda ci nie potrzebna, jak miałeś aisian to zaslep wszystkie otwory od podciśnienia,skutecznie aby ci lewego powietrza nie łapało, zawory pracuja jak należy?? wiem że jest hydraulika ale też ona się może spier***** ad 2. o jakim czujniku zapłonu mówisz ?? ad 6. jesli bedziesz na zimnym krótkie odcinki robił zawsze bedzie majonez




przy okazji przygladnij sie magnesom na kole pasowym