Turbosprężarka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam , szukam i nic nie mogę znależc nic na temat turbospręzarki do Cari 2.0 TD 1996. Otóż namęczyłem się i ją wyjąlem choć nie było łatwo,chciałbym ją przeczyścić a szczególnie kierownice , bo prawdopodobnie są zapieczone,ale nie mogę się do nich dostać.Nie wiem jak ją rozebrać , proszę o pomoc,z góry wielkie dzięki!!! będę informował o postępach!!!
  
 
Teraz już wiem,te turbawki są bez zmiennej geometrii.Byłemu gościa powiedział mi że turbinka jest dobra,ale nie wie dlaczego nie pracuje.Może elektryka lub jakieś inne zawory.
Założyłem ją z powrotem i może ktoś coś podpowie gdzie szukać.Dodam że autko ma 363 000 km. przejechane.
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2012-08-15 09:02:11, rafal1972 pisze:
Teraz już wiem,te turbawki są bez zmiennej geometrii.Byłemu gościa powiedział mi że turbinka jest dobra,ale nie wie dlaczego nie pracuje.Może elektryka lub jakieś inne zawory. Założyłem ją z powrotem i może ktoś coś podpowie gdzie szukać.Dodam że autko ma 363 000 km. przejechane. Pozdrawiam!!!


A dlaczego myslisz ze nie pracuje?A jest tam EGR?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2012-08-21 01:11:36, Bigelektron pisze:
A dlaczego myslisz ze nie pracuje?A jest tam EGR?






Po pierwsze nie słyszę charakterystycznego gwizdu powyżej 2000 tyś.,nie ma też kopytka ,generalnie słabo idzie,na zbiorniku robię ok 700-750km.spokojnej jazdy,a ciegno od gruchy wogóle nie chodzi i nie jest zapieczone .A ten zawor EGR ,to czyściłem, nie pomogło.
Bigelektron,jeśli masz jakieś pomysły to spróbuj podpowiedzieć.
Dzięki
  
 
Cytat:
2012-08-22 21:20:56, rafal1972 pisze:
Po pierwsze nie słyszę charakterystycznego gwizdu powyżej 2000 tyś.,nie ma też kopytka ,generalnie słabo idzie,na zbiorniku robię ok 700-750km.spokojnej jazdy,a ciegno od gruchy wogóle nie chodzi i nie jest zapieczone .A ten zawor EGR ,to czyściłem, nie pomogło. Bigelektron,jeśli masz jakieś pomysły to spróbuj podpowiedzieć. Dzięki


W turbinie z klapa upustowa spalin ciegno poruszy sie dopiero po przekroczeniu maxymalnego sprezu, czyli na postoju sie nie poruszy.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2012-08-22 22:52:25, Bigelektron pisze:
W turbinie z klapa upustowa spalin ciegno poruszy sie dopiero po przekroczeniu maxymalnego sprezu, czyli na postoju sie nie poruszy.





Więc co Ty byś poradził, jak ją sprawdzić.
Dzięki za zainteresowanie!!!
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:18:13, rafal1972 pisze:
Więc co Ty byś poradził, jak ją sprawdzić. Dzięki za zainteresowanie!!!


Np zdjac wezyk z gruchy wlozyc trojnik i wpiac sie czujnikiem cisnienia do badania turbin.
Gorzej z tym ile ma byc tego cisnienia przy jakich obrotach, bo niemam bladego pojecia ani auta do porownania.
Spodziewalbym sie jakies 160-170kpa od 2000 obr ale to tylko domysly.
A ten EGR sprawdzales czy jest szczelny po czyszczeniu i czy kolektor wydechowy nie jest popekany?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2012-08-23 23:54:48, Bigelektron pisze:
Np zdjac wezyk z gruchy wlozyc trojnik i wpiac sie czujnikiem cisnienia do badania turbin. Gorzej z tym ile ma byc tego cisnienia przy jakich obrotach, bo niemam bladego pojecia ani auta do porownania. Spodziewalbym sie jakies 160-170kpa od 2000 obr ale to tylko domysly. A ten EGR sprawdzales czy jest szczelny po czyszczeniu i czy kolektor wydechowy nie jest popekany?






EGR i kolektor wydechowy napewno sa szczelne ,obsluchiwalem wszystko ze 100 razy,sprawdzalem wszystkie wezyki podcisnieniowe,zadnego lewego powietza nie znalazlem.

Jedyne co mi teraz przychodzi do glowy,to tylko to, ze ta grucha moze byc walnieta, albo cos z elektryka ale czy to mozliwe???

Tak czy siak skombinuje sobie ten czujnik cisnienia i sprawdze jakie ma !!

Pewnie to potrwa , bo wekend idzie i pewnie to zrobie w przyszlym tygodniu.

Jeszcze raz wielkie DZIEKI!!!

Jak ,by Ci sie cos przypomnialo ,to bede wdzieczny.

Pozdrawiam!!!
  
 
A z jakiego serwisu korzystacie jeżeli już sami nie dajecie sobie radę? Wiele pozytywnych informacji przeczytałem na temat pracy serwisu Bosh. Nawet na tym forum, są pozytywne informacje na temat ich pracy. Na stronie http://wroclaw-naprawa-dolnoslaskie.regeneracja-turbosprezarek.pl/wroclaw.html znalazłem informacje, że przegląd turbosprężarki jest za darmo. Czy to prawda? Mogę spokojnie do nich jechać i powiedzą mi co jest nie tak kompletnie za darmo? Jeżeli ni ten serwis, to jest jeszcze jakiś lepszy? Z góry dziękuję za opinię.
  
 
Cytat:
2015-05-25 13:57:11, Kozak87 pisze:
A z jakiego serwisu korzystacie jeżeli już sami nie dajecie sobie radę? Wiele pozytywnych informacji przeczytałem na temat pracy serwisu Bosh. Nawet na tym forum, są pozytywne informacje na temat ich pracy. Na stronie http://wroclaw-naprawa-dolnoslaskie.regeneracja-turbosprezarek.pl/wroclaw.html znalazłem informacje, że przegląd turbosprężarki jest za darmo. Czy to prawda? Mogę spokojnie do nich jechać i powiedzą mi co jest nie tak kompletnie za darmo? Jeżeli ni ten serwis, to jest jeszcze jakiś lepszy? Z góry dziękuję za opinię.

Turbo silesia Tychy moge z czystym sumieniem polecic .Regenerowali mi pare Previi i Raf 4 i w przeciwienstwie do konkurencji ich turbiny po regeneracji nie gwizdza i nie przeladowuja sa ok.Cenowo rowniez Polecam.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer