Sterownik centralnego zamka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. wiem, że temat poruszany był już kiedyś (przeczytałem chyba wszystkie posty) jednak konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Chcę bowiem zamontować pilota do mojego espero i mile widziana porada odnośnie jaki sterownik konkretnie zakupić (najlepiej nr aukcji) i w które przewody się podłączyć. NIE ZALEŻY MI ANI NA MRUGAJĄCYCH KIERUNKACH ANI NA OTWIERANIU BAGAŻNIKA. Chce jedynie otwierać drzwi z pilota i zamykać. Pogubiłem się również jeżeli chodzi o samo miejsce podłączenia. Jedni piszą , że w drzwiach kierowcy, inni, że w okolicy przedniego lewego słupka (chyba chodzi o wiązkę wychodzącą z przednich lewych drzwi) przy kierowcy a inni, że w nogach pasażera. Nie jestem elektrykiem dlatego najprostszy sposób byłby dla mnie najlepszy. Z góry dziękuję. Może ktoś montował to niedawno i pamięta co i jak . Pozdrawiam.
  
 
Nie miałeś w nim alarmu ??? Patrzyłeś do drzwi ??? Zobacz, czy masz siłowniki. Centraliki przeważnie mieliśmy pod kierownicą albo za popielniczką lub nawet w słupku przy nodze kierowcy. Byłoby łatwiej znaleźć odpowiednie kable. Jak nie masz to musisz ciągnąć kable sam. Notować siłowniki w drzwiach i w ogóle sporo tego.


[ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2015-05-06 23:01:48 ]
  
 
alarmu nigdy w nim nie miałem a siłowniki w drzwiach naturalnie są bo ma fabryczny centralny zamek. Pewnie każdy sterownik z allegro by pasował jednak wolałbym w ciemno nie kupować a podeprzeć się wiedzą praktyczną kogoś kto już pilota sobie montował.