Nie odpala dobrze na gorącym..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam następujący problem...za dwa dni długa droga na Złombol a Łada odstawia takie numery..pali na zimny na dotyk,jak jest gorąca i po zgaszeniu zostanie odpalona po jakiś 3 min pali na dotyk ale wystarczy dłuższy czas postoju 5-15 min łada ciężko odpala, jak już zagada to za chwilę gaśnie. Ustatkowują się obroty jak pedał gazu będzie utrzymywał 2000 obr/min potem znów jest ok..zawory ssące maja po 0.15 a wydechowe zwiększyłem do 0.20 i dalej to samo..co to może być?
  
 
ustawienie gaźnika ? może za dużo paliwa w komorze z pływakiem ? jak zdejmiesz filtr to paliwa powinno być do 'załamania' - u mnie jest podobnie i właśnie mam się za to zabierać tylko zebrać się nie mogę
  
 
To raczej coś z mieszanką. Gaz do podłogi i kręcisz.
  
 
Zaznaczę że wcześniej było wsio ok. Teraz gdy jest cieplej, da się to odczuć..
  
 
Cytat:
2015-08-13 00:36:05, KubaKubacki pisze:
ustawienie gaźnika ? może za dużo paliwa w komorze z pływakiem ? jak zdejmiesz filtr to paliwa powinno być do 'załamania' - u mnie jest podobnie i właśnie mam się za to zabierać tylko zebrać się nie mogę



Kuba możemy się kiedyś wspólnie za to zabrać bo u mnie też czasami łajdaczka ma takie fochy
  
 
Może świece mają za dużą ciepłotę? U mnie na zimnym paliła od strzała, a na gorącym musiałem kręcić jak głupi aż akumulator padał. Wymieniłem świece na nowe o mniejszej ciepłocie i nowe kable. Bez regulacji składu mieszanki i pali wyśmienicie w każdych warunkach
  
 
coś w tym jest
  
 
O jakiej ciepłocie zakupiłeś świece?
  
 
Pouczenie się pod temat jakie świece zakupiłeś. Bo mam podobny problem. Na zimnym odpala od strzała a na ciepłym muszę go kręcić dosyć długo.
Będę wdzięczny za pomoc.
  
 
Ustaw zawory, przerwa 0,15 na wszystkich. Wsuwaj szczelinomierz centralnie, bo jeżeli dasz trochę z boku, to źle ustawiasz luz.
  
 
Przede wszystkim napisz czy chodzi o benzyne czy LPG . Gaźnik Solex czy Weber?

Świece wg fabryki А17ДВ u nas najpopularniejszy odpowiednik to Iskry FE65P, NGK BP6E. Odstęp elektrod przy zapłonie klasycznym 0,5-0,6, bezstykowy 0,7-0,8 mm

Zapłon bezstykowy czy na przerywaczu ? Jeśli na przerywaczu możesz mieć niewłaściwą przerwę- najpewniej zbyt małą i będą takie objawy. Po regulacji na właściwą tj 0,35-0,45mm konieczne będzie ustawienie zapłonu

Jeśli przyczyną nie są luzy zaworowe, ciśnienie sprężania lub problem zapłonem to wszystko wskazuje na zbyt bogatą mieszanke jeśli na zimnym pali bez problemu a ciężko na ciepłym. Przyczyną może być to że ssanie nie wyłącza się do końca,uszkodzenie membran, niewłaściwa regulacja.

Zacznij od najprostszych rzeczy- odstępu styków przerywacza i sprawdzenia czy przy wciśniętej dźwigni ssania przesłona jest całkiem otwarta.



[ wiadomość edytowana przez: i2105 dnia 2017-08-22 19:31:01 ]
  
 
Gorący silnik zapala się z wyłączonym ssaniem i z gazem w podłodze - mam nadzieję ze o tym wiesz i tak robisz Ogólnie to te auta tak mają że gorące zapalają znacznie ciężej niż zimne.
  
 
Tak wiem że na ciepłym silniku odpala się bez ssania, ale tym gazem w podłogę to wstyd się przyznać ale nie wiedziałem
Tylko zawsze podczas opalania dodawane gazu.
A do postu poniżej silnik chodzi wyłącznie na benzynie, gaźnik był wymieniony na nowy oryginalny rosyjski z ekonomizetem a aparat zapłonowy jest na przerywać.
Świece aktualnie jakie mam założone to NGK BPR6E

[ wiadomość edytowana przez: shadowwolf dnia 2017-08-22 23:07:21 ]
  
 

jeśli rozrząd dobrze ustawiony, zapłon ustawiony, zawory, to zapala bez dotykania gazu.
  
 
Dokładnie. Wg instrukcji oczywiście gaz powinien być wciśniętym lecz jeśli wszystko jest OK musi palić praktycznie na dotyk.

Jeśli gaźnik nowy i wszystko działa OK to najpierw zawory potem zapłon. Ustaw odstęp styków przerywacza na 0,35-0,45mm i wyprzedzenie na 5-7 stopni.

Świece NGK BPR6E mogą być ostatecznie, ciepłota właściwa różnią sie tylko tym że mają opornik.

[ wiadomość edytowana przez: i2105 dnia 2017-08-23 19:37:45 ]
  
 
Temat chyba stary jak świat .

Ja robię tak, że kręcę i w czasie kręcenia powoli wciskam gaz. I w pewnym położeniu zaskakuje. Oczywiście bez ssania.
  
 
Dziękuję wszystkim za rady. I powiem tak informacja z dodaniem gazu pomogła autko przy wciśnięciu pedałem gazu odpala prawie od razu.
  
 
Witam wszystkich!
Niva z 2011 r. w benzynie.Na rozgrzanym silniku bardzo słabo kręci rozrusznik.Bywa,że nie zapali.Po odczekaniu 15 min. lub na zimnym silniku rozruch bezproblemowy.Gdzie szukać przyczyny?
  
 

skład mieszanki / kompresja / świece i kable ?
  
 
Pisałem o wolno kręcącym rozrusznika na rozgrzanym silniku.Świece i przewody nie mają nic do rzeczy.